STEM-ОСВІТА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Ольга МАКАРЕНКО вчитель початкових класів КЗ «Ліцей «Науковий»
STEM-ОСВІТА НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Людмила ВАХРУШЕВА, Світлана ЦУРКАН, Наталія КОСТИРЯ вчителі початкових класів, КЗ НВО № 32
ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ СТУДІЙ В STEM ОСВІТІ НА ПРИКЛАДІ КЕЙС-УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Наталія БРЮХОВЕЦЬКА учитель української мови та літератури
КЗ «Ліцей «Сокіл» КМР»
STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ Олена
МАРТИНЦОВА вихователь ДНЗ (ясла-садок) № 14 «Калинка»
РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЧЕРЕЗ ІНТЕГРАЦІЮ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС Олена Шевчук вихователь
ДНЗ (ясла – садок) № 23 «Супутник»
ВИКОРИСТАННЯ STEM – ОСВІТИ ЯК НОВОГО ІНТЕГРАЦІЙНОГО НАПРЯМКУ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Алла ЗУБАЛІЙ директор
ДНЗ № 22 «Оленка»
STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ Валентина КОЗЯР вихователь ДНЗ № 31
«Берізка»
STREAM-ЛАБОРАТОРІЯ ЯК НОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРЕДМЕТНО-РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Ольга ГЕРМАН вихователь
ДНЗ № 63 «Посмішка»
ОРГАНІЗАЦІЯ STEM-СЕРЕДОВИЩА В ЗДО Олена ДАНИЛИШИНА
вихователь ДНЗ №63 «Посмішка»
STREAM–ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ЗАКЛАДАХДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Таїса
КУЗНЕЦОВА вихователь СДНЗ (ясла-садок) № 46 «Краплинка»
STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ, 5 КЛАС НУШ»
Інна НОВОХАТЬКО вчитель географії та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», Тетяна
ХЛІМЕНКОВА вчитель хімії та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» КЗ «Ліцею
імені Тараса Шевченка КМР»
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОЗВИТКУ ЕКОСИСТЕМИ STEM-ОСВІТИ Руслана АКІШОВА вчитель хімії КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВІ STEАM-ОСВІТИ У ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦТВА Ганна ГАПОНА вчитель
мистецтва КЗ «Ліцей «Європейська освіта» КМР»
ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІЛІТЕРАТУРИ НА ОСНОВІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ Людмила ЛАБЕНКО учитель української мови і літератури КЗ «Ліцей «Європейська освіта» КМР»
STREAM-ПРОЄКТ – МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ Настасія ЩОРБА, Анна ЛАБУТІНА учителі
української мови і літератури, зарубіжної літератури КЗ «Великобалківська
гімназія КМР»
STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ Станіслава ГРУДНЕНКО вчитель історії КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»
ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕНЬ ТА ВІДЕОРОЛИКІВ У STEM-ОСВІТІ: ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ТА АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Вікторія ОСТРОВСЬКА вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Муніципальний колегіум» КМР»
ІНТЕГРАЦІЯ STEM-ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ Ірина МЕБАГИШВІЛІ
вчитель англійської мови, КЗ «Ліцей «Муніципальний колегіум» КМР»
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Ірина БЕЦЕНКО вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Центральний» КМР»
ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Світлана ПРОСКУРА вчитель
англійської та німецької мови КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»
Немає коментарів:
Дописати коментар