Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

4. STEM-освіта в умовах цифровізації: сучасні тренди впровадження

STEM-ОСВІТА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Ольга МАКАРЕНКО вчитель початкових класів КЗ «Ліцей «Науковий»

STEM-ОСВІТА НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Людмила ВАХРУШЕВА,  Світлана ЦУРКАН, Наталія КОСТИРЯ вчителі початкових класів, КЗ НВО № 32

ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ СТУДІЙ В  STEM ОСВІТІ НА ПРИКЛАДІ КЕЙС-УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Наталія БРЮХОВЕЦЬКА учитель української мови та літератури КЗ «Ліцей «Сокіл» КМР»

STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ Олена МАРТИНЦОВА вихователь ДНЗ (ясла-садок) № 14 «Калинка»

РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ЧЕРЕЗ ІНТЕГРАЦІЮ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС Олена Шевчук вихователь ДНЗ (ясла – садок) № 23 «Супутник»

ВИКОРИСТАННЯ STEM – ОСВІТИ ЯК НОВОГО ІНТЕГРАЦІЙНОГО НАПРЯМКУ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ Алла ЗУБАЛІЙ директор ДНЗ № 22 «Оленка»

STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ Валентина КОЗЯР вихователь ДНЗ № 31 «Берізка»

STREAM-ЛАБОРАТОРІЯ ЯК НОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРЕДМЕТНО-РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Ольга ГЕРМАН вихователь ДНЗ № 63 «Посмішка»

ОРГАНІЗАЦІЯ STEM-СЕРЕДОВИЩА В ЗДО Олена ДАНИЛИШИНА вихователь ДНЗ №63 «Посмішка»

STREAM–ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ЗАКЛАДАХДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Таїса КУЗНЕЦОВА вихователь СДНЗ (ясла-садок) № 46 «Краплинка»

STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ, 5 КЛАС НУШ» Інна НОВОХАТЬКО вчитель географії та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу», Тетяна ХЛІМЕНКОВА вчитель хімії та інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» КЗ «Ліцею імені Тараса Шевченка КМР»

РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОЗВИТКУ ЕКОСИСТЕМИ STEM-ОСВІТИ Руслана АКІШОВА вчитель хімії КЗ «Ліцей  «Мрія» КМР»

МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВІ STEАM-ОСВІТИ У ПРАКТИЦІ ВЧИТЕЛЯ МИСТЕЦТВА Ганна ГАПОНА вчитель мистецтва КЗ «Ліцей «Європейська освіта» КМР»

ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІЛІТЕРАТУРИ НА ОСНОВІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ Людмила ЛАБЕНКО учитель української мови і літератури КЗ «Ліцей «Європейська освіта» КМР»

STREAM-ПРОЄКТ – МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ Настасія ЩОРБА, Анна ЛАБУТІНА учителі української мови і літератури, зарубіжної літератури КЗ «Великобалківська гімназія КМР»

STEM-ОСВІТА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: СУЧАСНІ ТРЕНДИ ВПРОВАДЖЕННЯ Станіслава ГРУДНЕНКО вчитель історії КЗ «Ліцей «Науковий» КМР»

ВИКОРИСТАННЯ ПІСЕНЬ ТА ВІДЕОРОЛИКІВ У STEM-ОСВІТІ: ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ТА АКТИВНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Вікторія ОСТРОВСЬКА вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Муніципальний колегіум» КМР»

ІНТЕГРАЦІЯ STEM-ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ Ірина МЕБАГИШВІЛІ вчитель англійської мови, КЗ «Ліцей «Муніципальний колегіум» КМР»

ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНОЇ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Ірина БЕЦЕНКО вчитель англійської мови КЗ «Ліцей «Центральний» КМР»

ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Світлана ПРОСКУРА вчитель англійської та німецької мови КЗ «Ліцей «Мрія» КМР»

Немає коментарів:

Дописати коментар