Дякую автору за статтю. Дуже вдало розкрито тему про необхідність використання STEM-технологій. Саме STEM вчить дитину бути самостійною, вчить жити у світі, що стрімко розвивається, легко і швидко адаптуватись до новітніх технологій.
Гарна стаття про особливості STEM-освіти на уроках англійської мови. Авторка перелічує засоби для впровадження STEM-освіти, розкриває користь STEM. Але, з урахуванням академічної доброчесності, прошу зазначити, що принаймні п'ять фото зроблені в Ліцеї імені Тараса Шевченка.
Автор статті грунтовно висвітлює значимість впровадження STEM- технологій у сучасний освітній процес. Дійсно, STEM- навчання розвиває навички критичного мислення, комунікацію, командну роботу, виховує в дітях гнучкість, сприяє вмінню опановувати великі масиви інформації, користуватися новими технологіями та творчо підходити до пошуку рішень, самостійності у навчанні. Перевага такого навчання полягає в тому, що його можна застосовувати до будь- якої шкільної дисципліни. Дякую автору за змістовний, актуальний та цікавий матеріал.
Вивчення іноземних мов на сучасному етапі є важливим і актуальним , тому автор досліджує один із ефективних підходів до засвоєння учнями знань з предмету
С. Ковалевська Дякую автору з корисну статтю. Дійсно, поєднуючи різні науки та погляди на реальність, STEM-освіта вчить дітей жити у світі, який стрімко розвивається; формує особливий стиль мислення у дитини.
Дякую автору за змістовну та цікаву статтю, адже повністю погоджуюсь, що STREAM-освіта допомагає освітньому процесу стати сучасним та креативним, ефективним, продуктивним та орієнтованим на здобувачів освіти. STEM і англійської мови підвищує мотивацію у різних учнів - для тих хто може бути більш зацікавлений в освоєнні англійської мови через науку, технологію, техніку, мистецтво , тощо. І чим більше впроваджується STEM в навчальну програму, тим ваші можливості нескінченні.
Стаття дуже актуальна, впровадження STREAM-освіти в українську середню освіту - це складний і багатогранний процес координації зусиль науковців і педагогів з метою створення стратегічного партнерства між навчальними закладами та підприємствами. Однак він є необхідним для створення якісної освіти, яка відповідає вимогам сучасного світу. Дякую, бажаю успіху)))
Зі статті авторки стає зрозумілим, що визначальною особливістю STEM-освіти є інтегроване навчання, яке спрямоване не на відтворення вже готових знань, а добування знань через особисту активність. Саме таке навчання є найбільш прийнятним для сучасного здобувача освіти. Адже під час STEM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, і навіть не учень, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Учні ж вчаться вирішувати це практичне завдання шляхом проб і помилок, а не вивчають "суху" теоретичну частину. Також в статті підкреслено, що STEM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать, як це виглядає в реальному житті.
Дійсно - інтеграція STEM до навчання допомагає вдосконалювати когнітивні та комунікативні навички учнів. Це стимулює більш глибоке розуміння предмета, підвищує мотивацію учнів і забезпечує практичне застосування отриманих знань. А також впровадження STEM на уроках стимулює інтерактивність та практичне навчання. Учні виявляють більше зацікавлення, проявляють більшу активність та ефективно спілкуються, можуть брати участь у проектах, лабораторних роботах та дослідженнях, що надає їм можливість відчути застосування знань у реальному житті.
STEM-освіта - це такий підхід до навчання дитини, коли за основу беруть не набуття знань, а вміння їх здобути. Сучасні педагоги вже знають, що дітям потрібно дати не лише теорію, а навчити знайти потрібні знання, застосувати їх, вміти критично мислити. Авторка даної статті поділилася досвідом використання на своїх уроках різних цифрових технологій, що допомагають урізноманітнити, інтегрувати освітній процес та активізувати роботу учнів. Дякую та бажаю успіхів у роботі!
Авторка статті ще раз довела, що де б ми не використовували інструменти STEM, вони урізноманітнюють навчальний процес та допомагають унаочнити знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування. Дякую за актуальний і корисний досвід! Навчає той, хто навчає цікаво,- це про Вас, пані Ірино!
Впровадження принципів STEM-освіти забезпечує краще розуміння та засвоєння навчального матеріалу, демонструє галузі практичного застосування набутих знань, розвиває учнівську автономію, підвищує мотивацію до навчання та сприяє усвідомленню учнями відповідальності за власні результати. Уроки, проведені в рамках STEM-підходу, вирізняються різноманітністю та ефективністю. Дякую авторці за цікаву статтю!
Дуже змістовна стаття. Ще раз переконалася, що використання STEM-інструментів є невід'ємною частиною навчального процесу. Дякую за корисний досвід! Успіхів у роботі!
Використання STEM технологій в освітньому процесі, дозволяє всебічно розглянути проблему та опрацювати її детально. Дякую авторці за дані засоби, які можна впроваджувати на уроках. Творчих успіхів та креативних ідей!
Дякую за гарну статтю. STEM технології дуже важливі в освіті, адже допомагають формувати кардинально інших, свідомих та самостійних особистостей, формують такі навички, які знадобляться у житті кожної людини.
У даній до розгляду роботі авторка продемонструвала переваги STEM-навчання під час вивчення іноземних мов. Текст статті засвідчує високий рівень підготовки авторки. Дякую за корисну і пізнавальну інформацію.
Вікторія Цьома STEM - освіта дає можливість застосовувати практично знання в реальному житті. Учні вчаться діяти самостійно і разом з іншими співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати одне одного. Ці навички вкрай необхідні сучасному школяреві. Дякую Ірині Станіславівні за актуальну і пізнавальну статтю, бажаю успіхів.
Наталія Терленко Впровадження сучасної STEM-освіти в умовах цифровізації на уроках дає можливість інтегрувати навчання для вирішення практичних вправ.Учні охоче працюють над завданнями,які розвивають ключові компетентності. Зі статті стає зрозумілим,що використання STEM-технологій-це професійне зростання, адаптування методів навчання й навчальних матеріалів до інтересів сучасних дітей. Дякую Ірині Станіславівні за цікавий та пізнавальний матеріал, бажаю успіхів.
Інтеграція предметів і навіть цілих напрямів завжди є актуальним питанням в процесі організації навчального процесу. Дякую Ірині Станіславівні за продемонстрований сучасний погляд на це питання з точки зору вчителя англійської мови, корисний для вчителів інших предметів!
Стаття вражає своєю актуальністю та висвітленням важливості впровадження STEM-освіти на уроках англійської мови в умовах цифровізації. Автор, Ірина Беценко, чітко аналізує основні особливості цього підходу та вказує на зразкові цифрові технології, які допомагають переходити від традиційного навчання до інноваційного.
Особливо цінним є підкреслення важливості трансдисциплінарних зв'язків в основі STEM-технологій та їхнього невід'ємного зв'язку з використанням англійської мови. Важливо, що автор вказує на можливість інтеграції STEM-освіти в уроки англійської мови, наводячи приклади як для фізики, математики, так і для інших шкільних дисциплін.
Важливою є інформація про практичні аспекти інформатизації освіти та інноваційного, науково-дослідного мислення як бази STEM-освіти. Вказані прізвища авторів та науковців, що досліджують дану тему, роблять статтю більш обґрунтованою та науково заснованою.
Міжпредметні зв'язки стрімко набирають популярності в сучасній школі, адже цей метод створює сприятливі умови для формування в учнів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети і явища всебічно, системно, практично. Дякую пані Ірині за актуальну статтю!
Дякую авторці за корисну статтю. MozaBook -це чудове програмне забезпечення для активізації пізнавальної діяльності учнів. Обов'язково буду використовувати в навчально-виховному процесі.
Дякую, пані Ірині, за актуальну статтю. Згодна з нею, що використання платформи MozaBook дозволяє вчителю використовувати різноманітні формати контенту: текст, зображення, аудіо та відео. Це робить STEM-проекти більш інформативними, розвиває в учнів відкритість до нововведень, сприяє їхньому цифровому розвитку.та дозволяє враховувати різні стилі навчання учнів.
Дякую автору за статтю. Дуже вдало розкрито тему про необхідність використання STEM-технологій. Саме STEM вчить дитину бути самостійною, вчить жити у світі, що стрімко розвивається, легко і швидко адаптуватись до новітніх технологій.
ВідповістиВидалитиГарна стаття про особливості STEM-освіти на уроках англійської мови. Авторка перелічує засоби для впровадження STEM-освіти, розкриває користь STEM. Але, з урахуванням академічної доброчесності, прошу зазначити, що принаймні п'ять фото зроблені в Ліцеї імені Тараса Шевченка.
ВідповістиВидалитиАвтор статті грунтовно висвітлює значимість впровадження STEM- технологій у сучасний освітній процес. Дійсно, STEM- навчання розвиває навички критичного мислення, комунікацію, командну роботу, виховує в дітях гнучкість, сприяє вмінню опановувати великі масиви інформації, користуватися новими технологіями та творчо підходити до пошуку рішень, самостійності у навчанні. Перевага такого навчання полягає в тому, що його можна застосовувати до будь- якої шкільної дисципліни.
ВідповістиВидалитиДякую автору за змістовний, актуальний та цікавий матеріал.
Вивчення іноземних мов на сучасному етапі є важливим і актуальним , тому автор досліджує один із ефективних підходів до засвоєння учнями знань з предмету
ВідповістиВидалитиС. Ковалевська
ВідповістиВидалитиДякую автору з корисну статтю. Дійсно, поєднуючи різні науки та погляди на реальність, STEM-освіта вчить дітей жити у світі, який стрімко розвивається; формує особливий стиль мислення у дитини.
Дякую автору за змістовну та цікаву статтю, адже повністю погоджуюсь, що STREAM-освіта допомагає освітньому процесу стати сучасним та креативним, ефективним, продуктивним та орієнтованим на здобувачів освіти. STEM і англійської мови підвищує мотивацію у різних учнів - для тих хто може бути більш зацікавлений в освоєнні англійської мови через науку, технологію, техніку, мистецтво , тощо. І чим більше впроваджується STEM в навчальну програму, тим ваші можливості нескінченні.
ВідповістиВидалитиСтаття дуже актуальна, впровадження STREAM-освіти в українську середню освіту - це складний і багатогранний процес координації зусиль науковців і педагогів з метою створення стратегічного партнерства між навчальними закладами та підприємствами. Однак він є необхідним для створення якісної освіти, яка відповідає вимогам сучасного світу. Дякую, бажаю успіху)))
ВідповістиВидалитиЗі статті авторки стає зрозумілим, що визначальною особливістю STEM-освіти є інтегроване навчання, яке спрямоване не на відтворення вже готових знань, а добування знань через особисту активність. Саме таке навчання є найбільш прийнятним для сучасного здобувача освіти. Адже під час STEM-уроків в центрі уваги знаходиться не вчитель, і навіть не учень, а практичне завдання, яке потрібно вирішити. Учні ж вчаться вирішувати це практичне завдання шляхом проб і помилок, а не вивчають "суху" теоретичну частину. Також в статті підкреслено, що STEM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать, як це виглядає в реальному житті.
ВідповістиВидалитиДійсно - інтеграція STEM до навчання допомагає вдосконалювати когнітивні та комунікативні навички учнів. Це стимулює більш глибоке розуміння предмета, підвищує мотивацію учнів і забезпечує практичне застосування отриманих знань. А також впровадження STEM на уроках стимулює інтерактивність та практичне навчання. Учні виявляють більше зацікавлення, проявляють більшу активність та ефективно спілкуються, можуть брати участь у проектах, лабораторних роботах та дослідженнях, що надає їм можливість відчути застосування знань у реальному житті.
ВідповістиВидалитиSTEM-освіта - це такий підхід до навчання дитини, коли за основу беруть не набуття знань, а вміння їх здобути. Сучасні педагоги вже знають, що дітям потрібно дати не лише теорію, а навчити знайти потрібні знання, застосувати їх, вміти критично мислити. Авторка даної статті поділилася досвідом використання на своїх уроках різних цифрових технологій, що допомагають урізноманітнити, інтегрувати освітній процес та активізувати роботу учнів. Дякую та бажаю успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиАвторка статті ще раз довела, що де б ми не використовували інструменти STEM, вони урізноманітнюють навчальний процес та допомагають унаочнити знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування. Дякую за актуальний і корисний досвід! Навчає той, хто навчає цікаво,- це про Вас, пані Ірино!
ВідповістиВидалитиОтветить
Впровадження принципів STEM-освіти забезпечує краще розуміння та засвоєння навчального матеріалу, демонструє галузі практичного застосування набутих знань, розвиває учнівську автономію, підвищує мотивацію до навчання та сприяє усвідомленню учнями відповідальності за власні результати. Уроки, проведені в рамках STEM-підходу, вирізняються різноманітністю та ефективністю. Дякую авторці за цікаву статтю!
ВідповістиВидалитиДуже змістовна стаття. Ще раз переконалася, що використання STEM-інструментів є невід'ємною частиною навчального процесу. Дякую за корисний досвід! Успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиВикористання STEM технологій в освітньому процесі, дозволяє всебічно розглянути проблему та опрацювати її детально. Дякую авторці за дані засоби, які можна впроваджувати на уроках. Творчих успіхів та креативних ідей!
ВідповістиВидалитиДякую за гарну статтю. STEM технології дуже важливі в освіті, адже допомагають формувати кардинально інших, свідомих та самостійних особистостей, формують такі навички, які знадобляться у житті кожної людини.
ВідповістиВидалитиУ даній до розгляду роботі авторка продемонструвала переваги STEM-навчання під час вивчення іноземних мов. Текст статті засвідчує високий рівень підготовки авторки. Дякую за корисну і пізнавальну інформацію.
ВідповістиВидалитиДякую авторці за поради та дані засоби, які можна впроваджувати на уроках.
ВідповістиВидалитиДякую авторці за корисну та пізнавальну інформацію.
Вікторія Цьома
ВідповістиВидалитиSTEM - освіта дає можливість застосовувати практично знання в реальному житті. Учні вчаться діяти самостійно і разом з іншими співпрацювати в команді, висловлювати власну думку, слухати одне одного. Ці навички вкрай необхідні сучасному школяреві. Дякую Ірині Станіславівні за актуальну і пізнавальну статтю, бажаю успіхів.
Наталія Терленко
ВідповістиВидалитиВпровадження сучасної STEM-освіти в умовах цифровізації на уроках дає можливість інтегрувати навчання для вирішення практичних вправ.Учні охоче працюють над завданнями,які розвивають ключові компетентності.
Зі статті стає зрозумілим,що використання STEM-технологій-це професійне зростання, адаптування методів навчання й навчальних матеріалів до інтересів сучасних дітей.
Дякую Ірині Станіславівні за цікавий та пізнавальний матеріал, бажаю успіхів.
Інтеграція предметів і навіть цілих напрямів завжди є актуальним питанням в процесі організації навчального процесу. Дякую Ірині Станіславівні за продемонстрований сучасний погляд на це питання з точки зору вчителя англійської мови, корисний для вчителів інших предметів!
ВідповістиВидалитиСтаття вражає своєю актуальністю та висвітленням важливості впровадження STEM-освіти на уроках англійської мови в умовах цифровізації. Автор, Ірина Беценко, чітко аналізує основні особливості цього підходу та вказує на зразкові цифрові технології, які допомагають переходити від традиційного навчання до інноваційного.
ВідповістиВидалитиОсобливо цінним є підкреслення важливості трансдисциплінарних зв'язків в основі STEM-технологій та їхнього невід'ємного зв'язку з використанням англійської мови. Важливо, що автор вказує на можливість інтеграції STEM-освіти в уроки англійської мови, наводячи приклади як для фізики, математики, так і для інших шкільних дисциплін.
Важливою є інформація про практичні аспекти інформатизації освіти та інноваційного, науково-дослідного мислення як бази STEM-освіти. Вказані прізвища авторів та науковців, що досліджують дану тему, роблять статтю більш обґрунтованою та науково заснованою.
ВідповістиВидалитиМіжпредметні зв'язки стрімко набирають популярності в сучасній школі, адже цей метод створює сприятливі умови для формування в учнів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети і явища всебічно, системно, практично. Дякую пані Ірині за актуальну статтю!
ВідповістиВидалитиПоркуян Євген. Дякую авторці за поради та дані засоби, які можна впроваджувати на уроках.
ВідповістиВидалитиДякую авторці за корисну та пізнавальну інформацію.
Дякую авторці за корисну статтю. MozaBook -це чудове програмне забезпечення для активізації пізнавальної діяльності учнів. Обов'язково буду використовувати в навчально-виховному процесі.
ВідповістиВидалитиДякую, пані Ірині, за актуальну статтю. Згодна з нею, що використання платформи MozaBook дозволяє вчителю використовувати різноманітні формати контенту: текст, зображення, аудіо та відео. Це робить STEM-проекти більш інформативними, розвиває в учнів відкритість до нововведень, сприяє їхньому цифровому розвитку.та дозволяє враховувати різні стилі навчання учнів.
ВідповістиВидалити