Авторки статті розкривають сучасні тренди впровадження STEM-освіти на уроках «Пізнаємо природу». Вони аналізують позитивні та негативні моменти використання цифрових технологій в STEM-освіті. Цифрові ресурси Phet, Canva, Mozaik, ArBook допоможуть змоделювати, провести експеримент, демонстрацію і під час дистанційного, і під час очного навчання, особливо при відсутності чи неможливості проведення реальних досліджень. Ці джерела можуть допомогти вчителям STEM зробити навчання ефективним і цікавим. Дякую авторкам. Нових здобутків.
Ольга Лукіянчук Дякую авторкам за наступність між початковою та середніми ланками НУШ. Учням буде набагато легше адаптуватися в середній школі, це допоможе поступово поглибллювати свої знання та вдосконалювати навички. Бажаю вам нових здобутків!
Авторки статті розкривають сучасні тренди впровадження STEM-освіти на уроках «Пізнаємо природу». Вони аналізують позитивні та негативні моменти використання цифрових технологій в STEM-освіті. Цифрові ресурси Phet, Canva, Mozaik, ArBook допоможуть змоделювати, провести експеримент, демонстрацію і під час дистанційного, і під час очного навчання, особливо при відсутності чи неможливості проведення реальних досліджень. Ці джерела можуть допомогти вчителям STEM зробити навчання ефективним і цікавим. Дякую авторкам. Нових здобутків.
ВідповістиВидалитиОльга Лукіянчук Дякую авторкам за наступність між початковою та середніми ланками НУШ. Учням буде набагато легше адаптуватися в середній школі, це допоможе поступово поглибллювати свої знання та вдосконалювати навички. Бажаю вам нових здобутків!
ВідповістиВидалити