Зараз в дошкільній освіті спостерігається тенденція до поглибленого впровадження інтеграційного напрямку - STEM – освіти. Текст статті засвідчує високий рівень підготовки автора, його володіння технікою науково-аналітичного пізнання та відповідним уявленням про особливості використання STEM - освіти у закладі дошкільної освіти через інтегроване навчання. Особливим чинником актуальності бачиться акцент на проблемі ефективності використання нової концепції освіти так, щоб вихованці бачили зв’язок між точними та гуманітарними науками шляхом створення нових елементів предметно-розвивального середовища закладу це STREAM – лабораторія, яка створюються для розвитку в дітей пізнавального інтересу та формування в них наукового світогляду.
Стаття про STEM-освіту в ЗДО висвітлює важливість інтеграції наукових та інженерних аспектів у навчання дітей. Автор акцентує увагу на сприянні STEM-освіти розвитку інженерного мислення та інших аспектах діяльності дітей. Також окреслює, що для успішної реалізації STEM-підходу в навчальному процесі, вагомим є професійний розвиток педагогів. Стаття є змістовною та корисною для широкого кола читачів - педагогів та батьків, які прагнуть розвивати у дітей інтерес до науки.
У статті автор знайомить нас із одним з нових елементів предметно-розвивального середовища закладу дошкільної освіти - STREAM-лабораторією, де діти можуть отримати неоціненний досвід проведення дослідницької діяльності, експериментування, отримати під час практичної діяльності необхідні знання та навички з природничих наук, мистецтва, математики, інжинірингу, технологій. Алла Зубалій надала рекомендації по облаштуванню такої лабораторії, що дозволить урізноманітнити освітній процес.
Автором проаналізовано сутність та зміст STЕM, SТRЕАМ – освіти. Дійсно, пропонований Аллою Олександрівною інтегрований підхід до реалізації STЕМ-освіти дошкільнят суттєво відрізняється від традиційного комплексно-тематичного підходу в розподілі змісту освіти. Так, досліджуваний об'єкт або явище діти розглядають невідокремлено, а в комплексі з іншими предметами, явищами, подіями. Пані Алла визначила переваги провадження в дошкільному закладі SТRЕАМ – освіти в аспекті інтеграційного підходу. Розглянула можливості розгортання STREAM-лабораторії в дошкільному закладі, як нового елементу предметно-розвивального середовища. Автор окреслила особливості організації освітнього процесу, розвивальних занять, що сприяють формуванню у дітей критичного, продуктивного мислення, виховує культуру інженерного мислення, допомагає поєднати знання з різних напрямів (фізики, хімії, математики, художньої літератури, мистецтва, історії, біоніки, біології, техніки тощо), дає можливість використовувати набуті знання на практиці, демонструє красу інженерних рішень. Так на основі інтеграції тем і проблем з різних галузей у дітей формується цілісна картина Всесвіту. Матеріали статті є корисними для спільноти освітян дошкілля.
Дякую автору за цікаву тему статті, та змістовний матеріал, адже, дійсно освітній процес не стоїть на місці, і задача педагога адаптуватись до потреб сучасних здобувачів освіти.
STEM-освіта важлива для дітей оскільки сприяє продуктивного і критичному мисленню дітей,що є важливим на сучасному етапі ,розвитку суспільства.
ВідповістиВидалитиЗараз в дошкільній освіті спостерігається тенденція до поглибленого впровадження інтеграційного напрямку - STEM – освіти. Текст статті засвідчує високий рівень підготовки автора, його володіння технікою науково-аналітичного пізнання та відповідним уявленням про особливості використання STEM - освіти у закладі дошкільної освіти через інтегроване навчання. Особливим чинником актуальності бачиться акцент на проблемі ефективності використання нової концепції освіти так, щоб вихованці бачили зв’язок між точними та гуманітарними науками шляхом створення нових елементів предметно-розвивального середовища закладу це STREAM – лабораторія, яка створюються для розвитку в дітей пізнавального інтересу та формування в них наукового світогляду.
ВідповістиВидалитиСтаття про STEM-освіту в ЗДО висвітлює важливість інтеграції наукових та інженерних аспектів у навчання дітей. Автор акцентує увагу на сприянні STEM-освіти розвитку інженерного мислення та інших аспектах діяльності дітей. Також окреслює, що для успішної реалізації STEM-підходу в навчальному процесі, вагомим є професійний розвиток педагогів.
ВідповістиВидалитиСтаття є змістовною та корисною для широкого кола читачів - педагогів та батьків, які прагнуть розвивати у дітей інтерес до науки.
У статті автор знайомить нас із одним з нових елементів предметно-розвивального середовища закладу дошкільної освіти - STREAM-лабораторією, де діти можуть отримати неоціненний досвід проведення дослідницької діяльності, експериментування, отримати під час практичної діяльності необхідні знання та навички з природничих наук, мистецтва, математики, інжинірингу, технологій. Алла Зубалій надала рекомендації по облаштуванню такої лабораторії, що дозволить урізноманітнити освітній процес.
ВідповістиВидалитиВажко уявити сучасну дошкільну освіту без дослідницької роботи. Дякую за статтю. Знання використаю в своїй роботі.
ВідповістиВидалитиАвтором проаналізовано сутність та зміст STЕM, SТRЕАМ – освіти.
ВідповістиВидалитиДійсно, пропонований Аллою Олександрівною інтегрований підхід до реалізації STЕМ-освіти дошкільнят суттєво відрізняється від традиційного комплексно-тематичного підходу в розподілі змісту освіти. Так, досліджуваний об'єкт або явище діти розглядають невідокремлено, а в комплексі з іншими предметами, явищами, подіями.
Пані Алла визначила переваги провадження в дошкільному закладі SТRЕАМ – освіти в аспекті інтеграційного підходу. Розглянула можливості розгортання STREAM-лабораторії в дошкільному закладі, як нового елементу предметно-розвивального середовища.
Автор окреслила особливості організації освітнього процесу, розвивальних занять, що сприяють формуванню у дітей критичного, продуктивного мислення, виховує культуру інженерного мислення, допомагає поєднати знання з різних напрямів (фізики, хімії, математики, художньої літератури, мистецтва, історії, біоніки, біології, техніки тощо), дає можливість використовувати набуті знання на практиці, демонструє красу інженерних рішень. Так на основі інтеграції тем і проблем з різних галузей у дітей формується цілісна картина Всесвіту. Матеріали статті є корисними для спільноти освітян дошкілля.
Дякую автору за цікаву тему статті, та змістовний матеріал, адже, дійсно освітній процес не стоїть на місці, і задача педагога адаптуватись до потреб сучасних здобувачів освіти.
ВідповістиВидалити