Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Наталія БРЮХОВЕЦЬКА

8 коментарів:

  1. Дякую колезі за змістовний і цікаво викладений матеріал! Тема статті дуже актуальна у наш час

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую колезі за статтю.
    Вважаю вкрай необхідним
    на сучасному уроці використовувати
    інтерактивні вправи, як пропонує
    це пані Наталія.

    ВідповістиВидалити
  3. Сучасне покоління школярів потребує нових знань, вмінь та компетентностей. Представлена освітня технологія дозволяє учням глибше зрозуміти тему, розвинути комунікаційні навички, отримати додаткову інформацію, формувати критичне мислення. Дякую автору за якісний і змістовний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  4. Світлана Блошенкосічня 15, 2024

    STEM — підхід до організації процесу навчання, який поєднує науку, технологію, інженерію та математику. Глобальним є поєднання колегою в роботі дисциплін природничо - математичного та філологічного циклів. STEM-освіта — це категорія, що визначає педагогічний процес як технологію формування та розвитку розумово-пізнавальних і творчих здібностей учнів. Дякую за статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Автор статті детально розкрила методику використання мовленнєвих вправ для кращого розуміння та освоєння STEM - концепцій учнями. Дякую за актуальний та змістовний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  6. Наталія Рубахінасічня 18, 2024

    Стаття цікава і змістовна. STEM освіта може допомогти дітям розвинути навички, які необхідні для успіху в майбутньому.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую автору за цікаву та актуальну тему. Бажаю натхнення і втілення цікавих ідей в роботі.

    ВідповістиВидалити
  8. Упровадження STEM - освіти наразі дуже актуальне та популярне в освітньому середовищі, тому цікавить учителів не тільки природничо-математичних дисциплін, а й філологів.Мені дуже сподобалася стаття Наталії Григорівни, тому що вчитель продемонструвала власний практичний досвід застосування методики STEM на уроці української мови. Проблема, яка стоїть перед учителями - це навчити дітей практичним навичкам, здатності володіння мовою в будь-якій ситуації, в будь-якій сфері діяльності і , звичайно, на уроках різних дисциплін. Тому і дидактичний матеріал , тематичне спрямування , методи і прийоми уроків, у даній статті кейс-уроку, можна добирати так, щоб це було цікаво, корисно і пізнавально для дітей, які захоплюються різними науками, і тим самим збагачувати лексичний запас, здійснювати міжпредметні зв'язки, які , безперечно, корисні і природничим наукам, і лінгвістичним. Тому педагогам запропонована цікава ідея, якою слід скористатися. Авторці статті дуже вдячна,а всім бажаю нових цікавих відкриттів на шляху опанування STEM-освіти.

    ВідповістиВидалити