Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Настасія ЩОРБА, Анна ЛАБУТІНА

17 коментарів:

  1. Дякую авторкам за змістовну та цікаву статтю, адже повністю погоджуюсь, що STREAM-освіта допомагає сприяти самостійності учнів, їх вмотивованості та креативності. На своїх уроках також полюбляю використовувати проєктну роботу та вважаю, що саме розвиток творчого мислення, логіки, креативності допомагає сучасним здобувачам отримувати знання якісно, цікаво та заохочує до подальших злетів та здобутків.

    ВідповістиВидалити
  2. З розвитком та змінами у суспільстві змінюються і потреби та інтереси учня, що має враховувати сучасний вчитель. Тож дякую авторкам за представлення такого цікавого сучасного STREAM-проєкту, що не залишить байдужим жодного здобувача освіти. Натхнення та успіхів у подальшій діяльності!

    ВідповістиВидалити
  3. Проєктні технології на уроках англійської також використовую, а от як поєднати свій предмет з іншими предметами в одному проєкті показали авторки статті. Це вимагає від вчителя великої підготовчої роботи. Але ефективність використання таких технологій як STREAM дуже висока для формування ключових компетентностей.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую колегам, адже STREAM-проєкти на уроках мови та літератури, особисто для мене, були складним питанням. Завдяки вашій статті, на конкретних прикладах, дуже цікаво і головне інформативно, розкрито механізм впровадження цих технологій у гуманітарній сфері. Дякую за гарні ідеї, натхнення та успіхів у роботі.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую автору за цікаву тему статті, та змістовний матеріал, адже, дійсно освітній процес не стоїть на місці, і задача педагога адаптуватись до потреб сучасних здобувачів освіти.

    ВідповістиВидалити
  6. Катерина Мальщукова. Стаття цікаво розглядає можливості впровадження елементів STREAM-освіти у роботу вчителя-філолога та формування ключових компетентностей учнів. Розробка проєкту на тему "Ми відповідальні за тих, кого приручили" відображає важливість виховання в учнів відповідальності та творчості. Акцент на ролі STREAM-освіти в Концепції Нової української школи підкреслює її значущість у формуванні конкурентоспроможного випускника.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую авторкам статті за доступний цікавий та актуальний матеріал. Колежагки в своїй науковій праці розглянули можливості використання елементів STREAM-освіти у роботі вчителя-філолога, формування ключових компетентностей у здобувачів освіти під час роботи над подібними проєктами. Представили креатину розробку STREAM-проєкту. Представили факти, що STREAM-освіта є невід’ємним елементом Концепції НУШ.

    ВідповістиВидалити
  8. Сучасна шкільна освіта повинна бути спрямована на формування у школярів навичок ХХІ століття, а ідеї STEM-підходу в навчанні, які підтримано багатьма освітніми системами в усьому світі, є педагогічною інновацією нашого століття. У даній статті авторки показали, як запроваджуючи STEАM-підхід до організації навчальної діяльності на уроках літератури, можна охопити сферу творчого потенціалу дітей, об’єднати їх творчість, дослідницьку та інноваційну роботу і створити горизонтальні зв’язки між галузями знань, суспільством і навколишнім світом

    ВідповістиВидалити
  9. (Наталія Фесенко) Дякую авторкам статті за доступний та цікавий матеріал. STREAM-освіта сьогодення дуже актуальна тема, де вчителі представили факти того, що STREAM-освіта є елементом Нової української школи, та представили її креативну, дослідницьку розробку. Бажаю подальших успіхів!

    ВідповістиВидалити
  10. Юлія Рябокіньсічня 11, 2024


    Дуже цікава стаття, на сьогоднішній день, можна сказати, що використання STEM-технологій може зробити вивчення української мови та літератури більш цікавим та різноманітним для здобувачів освіти. Ці технології допомогають здобувачам краще зрозуміти та засвоїти матеріал, а також розвинути своє критичне мислення, творчість та комунікативні навички. Дякую за цікавий матеріал, бажаю творчих успіхів у подальшій роботі.
    Відповісти

    ВідповістиВидалити
  11. Сергій Ласковськийсічня 12, 2024

    Автори статті на власному досвіді показали важливість проектної діяльності учнів, а саме як їх навчити мислити системно, з розумінням творчих процесів, які відбуваються, виховати у дітей якості творчої особистості, здатної ставити і вирішувати проблеми , сформувати елементарні навики інноваційної діяльності.Дякую за цікавий матеріал, бажаю творчих успіхів і наснаги на педагогічній ниві...

    ВідповістиВидалити
  12. Інна Базекосічня 12, 2024

    Дякую освітянкам за цікаву статтю. На власному прикладі колеги показали, як навчити мислити здобувачів освіти системно, з розумінням творчих процесів, які відбуваються, виховати у школярів якості творчої особистості, ставити та вирішувати проблеми, сформувати елементарні навики інноваційної діяльності.

    ВідповістиВидалити
  13. У статті розглянуто можливості використання елементів STREAM-освіти у роботі вчителя. STREAM-освіта сьогодення дуже актуальна тема. Технології допомогають дітям краще зрозуміти та засвоїти матеріал, а також розвинути своє критичне мислення та творчість. Дякую освітянкам за цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  14. Лілія Бродецькасічня 13, 2024

    Дякую авторкам статті за змістовну статтю. Погоджуюся, шо STREAM-технологія може вплинути на мотивацію учнів до навчання, а відповідно і до результативності. Цікаво було ознайомитися з практичним досвідом педагогів. Бажаю творчого натхнення та успіхів!

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую авторка за статтю. Погоджуюсь з їх думкою оскільки світ швидко змінюється, а з ним і погляди на освіту, нові методи та підходи до викладання допоможуть краще підготувати учнів до реального життя.У статті розглянуто можливості використання елементів STREAM-освіти у роботі вчителя-філолога, але кожен з вчителів може взяти собі певну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  16. Аліна Шевченкосічня 15, 2024

    Надзвичайно цікава стаття. STREM-проект - це сучасно, це актуально!
    Інтегрований підхід до навчання і виховання значно підвищує успішність учнів, їх внутрішню мотивацію, рівень знань з усіх навчальних предметів. Учні вчаться практично та творчого застосовувати набуті знання.
    Такий підхід сприятиме створенню на уроках тісних міжпредметних зв'язків, що дозволить формувати в учнів всі ключові компетентності.
    Дякую авторам за роботу! Креативно, творчо, практично - це надихає!

    ВідповістиВидалити