Дякую Людмилі Валентинівні за цікаву та аргументовану статтю! Бажаю й надалі творчо використовувати STEM-технології на уроках української мови та літератури! Натхнення та мирного життя! З повагою Олена Аброскіна
Людмило Валентинівно, я погоджуюся з вами щодо впровадження STEM-напряму в навчанні на уроках української мови і літератури, бо він допомагає розвивати креативне мислення учнів. Сучасний школяр повинен не тільки знати текст, уміти його аналізувати, а й знаходити джерело для нових ідей, які можна реалізувати в реальному житті. Щоб здійснювати відкриття, важливо комбінувати науку й мистецтво. Якщо вчитель покаже, як можна застосувати знання в реальному житті, то покращиться мотивація. Також важливо продемонструвати, як знання з різних областей доповнюють й підкріплюють одне одного. Методи дослідження і навчання - це частина творчого процесу на уроці. STEM - це підготовка учнів до майбутнього, яке залежить від особистого внеску. З повагою Максименко В. Я.
Вважаю, що використання STEM-технологій може зробити вивчення української мови та літератури більш цікавим та захоплюючим для учнів. Ці технології можуть допомогти учням краще зрозуміти та запам'ятати матеріал, а також розвинути свої критичне мислення, творчість та комунікативні навички. Дякую за статтю. Гапона Ганна
Погоджуюся, що інструменти STEM допомагають урізноманітнити навчальний процес та унаочнити знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування. Дякую авторці за цікавий практичний досвід, який можна записати і свою скарбничку сучасних освітніх технологій. Бажаю пані Людмилі успіху та наснаги!
Цілком згодна з Людмилою Валентинівною, що ситуація, яка склалася в Україні в останні роки, "надзвичайно активізувала питання дистанційного навчання учнів і, відповідно, широту застосування інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі". Сьогодні вчитель має шукати нові підходи до викладання предмету, які не тільки зацікавлять учня, а й дадуть змогу зробити його активним учасником навчального процесу. І саме впровадження STEM-технології сприяє вирішенню цього питання, адже вона націлена не лише на здобуття знань, а й на одержання компетенцій. Принцип STEM можна запроваджувати як на уроках природничо-математичного циклу, так і на уроках з української мови та літератури. Інструменти STEM урізноманітнять навчальний процес та унаочнять знання, зробивши їх тим самим більш доступними для розуміння та сприйняття.
Лінгвістичні принципи навчання визначають розвиток сучасного мовознавства, яке не можливе без застосування інформаційно-цифрових технологій; а можливості запровадження STEM-технологій вивчення української мови та літератури як різновиду STEM-освіти на основі використання цифрової трансформації навчального процесу сприяють навчанню учнів/учениць здобувати інформацію із цифрового медіапростору на основі критичного та різнобічного мислення. Підтримую думку Людмили Валентинівни, що саме такий підхід — це один із етапів боротьби з ентропією (закостенінням) освіти.
Погоджуюся з Людмилою Валентинівною, що залучення педагогами здобувачів освіти до STEM-напрямку на уроках української мови й літератури дасть можливість розвиватися їм не лише творчо, а й креативно, підготувати учнів до життя, сформувати компетентності, які дозволять розв’язувати реальні практичні потреби.
Дякую Людмилі Валентинівні за цікаву та аргументовану статтю! Бажаю й надалі творчо використовувати STEM-технології на уроках української мови та літератури! Натхнення та мирного життя!
ВідповістиВидалитиЗ повагою Олена Аброскіна
Щиро дякую за відгук, пані Олено!
ВидалитиЛюдмило Валентинівно, я погоджуюся з вами щодо впровадження STEM-напряму в навчанні на уроках української мови і літератури, бо він допомагає розвивати креативне мислення учнів. Сучасний школяр повинен не тільки знати текст, уміти його аналізувати, а й знаходити джерело для нових ідей, які можна реалізувати в реальному житті. Щоб здійснювати відкриття, важливо комбінувати науку й мистецтво. Якщо вчитель покаже, як можна застосувати знання в реальному житті, то покращиться мотивація. Також важливо продемонструвати, як знання з різних областей доповнюють й підкріплюють одне одного. Методи дослідження і навчання - це частина творчого процесу на уроці. STEM - це підготовка учнів до майбутнього, яке залежить від особистого внеску.
ВідповістиВидалитиЗ повагою Максименко В. Я.
Вважаю, що використання STEM-технологій може зробити вивчення української мови та літератури більш цікавим та захоплюючим для учнів. Ці технології можуть допомогти учням краще зрозуміти та запам'ятати матеріал, а також розвинути свої критичне мислення, творчість та комунікативні навички. Дякую за статтю. Гапона Ганна
ВідповістиВидалитиПогоджуюся, що інструменти STEM допомагають урізноманітнити навчальний процес та унаочнити знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування. Дякую авторці за цікавий практичний досвід, який можна записати і свою скарбничку сучасних освітніх технологій. Бажаю пані Людмилі успіху та наснаги!
ВідповістиВидалитиЦілком згодна з Людмилою Валентинівною, що ситуація, яка склалася в Україні в останні роки, "надзвичайно активізувала питання дистанційного навчання учнів і, відповідно, широту застосування інформаційно-цифрових технологій в освітньому процесі". Сьогодні вчитель має шукати нові підходи до викладання предмету, які не тільки зацікавлять учня, а й дадуть змогу зробити його активним учасником навчального процесу. І саме впровадження STEM-технології сприяє вирішенню цього питання, адже вона націлена не лише на здобуття знань, а й на одержання компетенцій. Принцип STEM можна запроваджувати як на уроках природничо-математичного циклу, так і на уроках з української мови та літератури. Інструменти STEM урізноманітнять навчальний процес та унаочнять знання, зробивши їх тим самим більш доступними для розуміння та сприйняття.
ВідповістиВидалитиЛінгвістичні принципи навчання визначають розвиток сучасного мовознавства, яке не можливе без застосування інформаційно-цифрових технологій; а можливості запровадження STEM-технологій вивчення української мови та літератури як різновиду STEM-освіти на основі використання цифрової трансформації навчального процесу сприяють навчанню учнів/учениць здобувати інформацію із цифрового медіапростору на основі критичного та різнобічного мислення. Підтримую думку Людмили Валентинівни, що саме такий підхід — це один із етапів боротьби з ентропією (закостенінням) освіти.
ВідповістиВидалитиПогоджуюся з Людмилою Валентинівною, що залучення педагогами здобувачів освіти до STEM-напрямку на уроках української мови й літератури дасть можливість розвиватися їм не лише творчо, а й креативно, підготувати учнів до життя, сформувати компетентності, які дозволять розв’язувати реальні практичні потреби.
ВідповістиВидалити