Дошкільник ХХІ століття – це дитина, яка є активним користувачем цифрових пристроїв. Заборонити і не використовувати в дошкільному віці інформаційно-цифрові технологій – один з найпростіших, але не дієвих шляхів. Запобігти можливому негативному впливу інформаційно-комунікаційних технологій – шлях конструктивний. Дошкільник через провідний вид діяльності – гру, присвоює надбання дорослого світу, соціалізуватися в ньому. А дорослий світ наповнений інформаційно-комунікаційними технологіями, що застосовуються в науці, на виробництві, в навчанні й побуті. І виключення цих технологій з життя дошкільника штучне. Завданням дорослих є спрямування інтересу дошкільника до інформаційно-комунікаційних технологій в корисному напрямі. Розгляд цих питань і є головними тезами автора.
Актуальна тема в роботі з дошкільниками. Молодець.
ВідповістиВидалитиЦікава стаття, гарно розкрита тема.Дякую за роботу автору!
ВідповістиВидалитиДошкільник ХХІ століття – це дитина, яка є активним користувачем цифрових пристроїв. Заборонити і не використовувати в дошкільному віці інформаційно-цифрові технологій – один з найпростіших, але не дієвих шляхів. Запобігти можливому негативному впливу інформаційно-комунікаційних технологій – шлях конструктивний.
ВідповістиВидалитиДошкільник через провідний вид діяльності – гру, присвоює надбання дорослого світу, соціалізуватися в ньому. А дорослий світ наповнений інформаційно-комунікаційними технологіями, що застосовуються в науці, на виробництві, в навчанні й побуті. І виключення цих технологій з життя дошкільника штучне. Завданням дорослих є спрямування інтересу дошкільника до інформаційно-комунікаційних технологій в корисному напрямі. Розгляд цих питань і є головними тезами автора.