Дійсно, модернізація дошкілля вимагає від педагогів якісної зміни підходів до організації освітньої діяльності дітей. Підтримую твердження автора, що використання інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації освітньої програми, дозволить стимулювати пізнавальну активність дошкільнят – необхідну складову освітнього процесу. Пані Лариса переконує, що цифрова трансформація осучаснює освітній процес, робить його більш мобільним, персоналізованим, пристосованим до навколишніх умов існування, що дозволяє забезпечувати неперервність освіти. Разом з тим, у педагогів з’являється можливість використовувати цифрове моделювання та конструювання, індивідуалізацію освіти, елементи гейміфікації, а інформаційно-цифрові технології слугують засобами перетворення предметно-розвивального середовища. Змінюється роль педагога, він є не тільки носієм знань, якими ділиться з вихованцями, а й провідником до цифрового світу.
Цифровізація дошкільної освіти має особливе значення, оскільки якісні зміни неможливі без трансформації освітнього процесу, яка передбачає максимально повне використання потенціалу сучасних цифрових технологій.Цікавий матеріал і досить актуальна тема.Дякую, вам пані Ларисо!!!!!!!!!!!!!!!!!
В цій статті автор дуже змістовно і цікаво висвітлив проблеми та перспективи цифровізації освітнього процесу, які передбачають трансформацію змісту, методів та форм взаємодії з метою забезпечення якості та доступності дошкільної освіти. Дякую за вашу роботу та бажаю успіхів!
Цікава стаття. У наш час дійсно цифровізація є одним із ключових напрямків трансформації системи дошкільної освіти. Вона є досить важливою та має ряд позитивних переваг.
Дуже змістовна стаття , дякую автору
ВідповістиВидалитиДійсно, модернізація дошкілля вимагає від педагогів якісної зміни підходів до організації освітньої діяльності дітей. Підтримую твердження автора, що використання інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації освітньої програми, дозволить стимулювати пізнавальну активність дошкільнят – необхідну складову освітнього процесу. Пані Лариса переконує, що цифрова трансформація осучаснює освітній процес, робить його більш мобільним, персоналізованим, пристосованим до навколишніх умов існування, що дозволяє забезпечувати неперервність освіти. Разом з тим, у педагогів з’являється можливість використовувати цифрове моделювання та конструювання, індивідуалізацію освіти, елементи гейміфікації, а інформаційно-цифрові технології слугують засобами перетворення предметно-розвивального середовища. Змінюється роль педагога, він є не тільки носієм знань, якими ділиться з вихованцями, а й провідником до цифрового світу.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну та цікаву статтю! Успіху, творчої професійної діяльності вам!
ВідповістиВидалитиОзнайомилися з вашою роботою, вона дійсно цікава, дуже потрібна для педагогів.Дякую!
ВідповістиВидалитиЦифровізація дошкільної освіти має особливе значення, оскільки якісні зміни неможливі без трансформації освітнього процесу, яка передбачає максимально повне використання потенціалу сучасних цифрових технологій.Цікавий матеріал і досить актуальна тема.Дякую, вам пані Ларисо!!!!!!!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиВ цій статті автор дуже змістовно і цікаво висвітлив проблеми та перспективи цифровізації освітнього процесу, які передбачають трансформацію змісту, методів та форм взаємодії з метою забезпечення якості та доступності дошкільної освіти. Дякую за вашу роботу та бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиЦікава стаття. У наш час дійсно цифровізація є одним із ключових напрямків трансформації системи дошкільної освіти. Вона є досить важливою та має ряд позитивних переваг.
ВідповістиВидалити