Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Тетяна ГОРБУНОВА

19 коментарів:

  1. Дякую автору за змістовний виклад матеріалу, адже автор підкреслює, що створення освітнього цифрового контенту є необхідною умовою формування інформаційно-цифрової компетентності бібліотекаря та розширює можливості його самореалізації сприяє ефективному навчанню. Також у статті зазначається, що цифровий контент допомагає бібліотекарю інтегрувати технології в навчальний процес, розвиває гнучкість та готовність до самовдосконалення, а також сприяє розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів. Важливим є також розуміння етичних та безпекових аспектів використання цифрового контенту.

    ВідповістиВидалити
  2. Стаття відображає суттєві зміни ролі шкільного бібліотекаря в умовах цифрової трансформації. Акцент робиться на тому, що бібліотекарі не лише розповсюджують наявний цифровий контент, але й стають творцями, які подають інформацію у доступній та цікавій формі. Зазначається різноманітність форм контенту: від текстових документів - до мультимедійних ресурсів, а проект створення мобільної читалки для учнів є конкретним прикладом практичного використання цифрового контенту у шкільній бібліотеці.
    Особлива увага приділяється Школі молодого бібліотекаря, яка сприяє підвищенню цифрової компетентності молодих фахівців.

    ВідповістиВидалити
  3. Сучасні бібліотеки все більше створюють і розповсюджують власні цифрові контенти в цікавій формі і використовують їх в своїй роботі. Автор велику увагу звертає на необхідність бібліотекам інтегрувати новітні технології в навчальний процес для допомоги учням у навчанні.

    ВідповістиВидалити
  4. Важливість та актуальність питання створення цифрових контентів у бібліотеці важко переоцінити. Адже сучасна парадигма бібліотечного обслуговування грунтується не тільки на використанні фонду документів конкретної бібліотеки. Вона передбачає також використання нових можливостей доступу до інформації незалежно від часу і місцезнаходження як документа так і користувача. Для задоволення потреб своїх користувачів, бібліотека виходить за свої фізичні кордони, переходить з реального простору у віртуальний, створюючи текстові документи, електронні ресурси, презентації, віртуальні виставки, бібліографічні покажчики, вебліографічні списки літератури, буктрейлери, вебсторінки , блоги, сайти, інтерактивні ігри тощо. Дуже важливо, аби такі проєкти взаємодіяли із традиційним бібліотечним середовищем, а не заступали його.

    ВідповістиВидалити
  5. Алла Мальцевасічня 08, 2024

    Щиро дякую за цікаву та змістовну статтю. Дійсно, цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного бібліотекаря. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність як для вчителя так і бібліотекаря стає пріоритетом.

    ВідповістиВидалити
  6. Наталія Мотузовасічня 08, 2024

    Стаття є актуальною в наш час. Що є необхідною умовою формування інформаційно-цифрової компетентності бібліотекаря. Розкриває надання нових послуг користувачам, орієнтованих на потреби учасників освітнього процесу в умовах цифрової трансформації освіти.

    ВідповістиВидалити
  7. Ленів О.В.січня 09, 2024

    Інформаційна діяльність сучасної бібліотеки поєднує традиційну роботу з розкриттям власних ресурсів із використанням різноманітних інформаційно - бібліографічних форм і засобів. Створення власного цифрового контенту бібліотекаря - вимога часу, частина повсякденої роботи бібліотекаря. Тетяна Василівна у своїй статті розкриває цифровий контент бібліотекаря у різних формах - текстові документи, електронні ресурси, презентації, віртуальні виставки, бібліографічні покажчики, вебліографічні списки літератури, інтерактивні ігри, блоги, сайти. Автор окремо зупиняється на використанні шкільними бібліотекарями мультимедіаресурсів, різних інтернет - сервісів. Висвітлюється результат роботи творчої групи шкільних бібліотекарів
    у створенні мобільної читалки для учнів 5-6 класів. Дякую за змістовну та актуальну статтю!

    ВідповістиВидалити
  8. Автор актуалізувала важливість інтеграції бібліотек до цифрового інформаційного простору в закладах освіти, що сприяє отриманню нових знань та відкритого доступу до інформації. Детально ознайомила із сервісами для створення цифрового контенту бібліотеки. Представила наявні цифрові освітні можливості, які бібліотекарі зможуть використати під час роботи з учнями та для власного розвитку, презентувала бібліотекарям електронні додатки, які будуть корисними у їх професійній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  9. Світлана Цебасічня 09, 2024

    Автор статті ознайомила з цікавими інструментами та інтернет сервісами для створення власних мультимедіапродуктів в шкільній бібліотеці, які є ефективними засобами передачі інформації. Тетяна Василівна також проаналізувала практичне використання різних форм цифрового контенту в рамках роботи творчої групи бібліотекарів та Школи молодого бібліотекаря.Дякую за досить змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити
  10. Цифровізація є досить актуальною, інноваційною частиною в бібліотечній діяльності та без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного шкільного бібліотекаря. У своїй статті, Тетяна Василівна, чітко окреслила суть створення власного цифрового контенту. Перелічила різноманітні форми та інструменти цифрового контенту, які є корисні для впровадження в бібліотечну діяльність. Обгрунтувала важливість використання мультимедіаресурсів у роботі бібліотекаря. Висвітлила і практичне використання деяких форм цифрового контенту в роботі творчої групи бібліотекарів та Школи молодого бібліотекаря. Дякую за корисний та грунтовний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  11. Автор статті слушно доводить, що створення власного цифрового контенту для бібліотекарів надзвичайно важливий процес, адже в основному відомчі дані створюються і надаються у цифровому форматі. Це розширює можливості інформаційної компетентності кожного бібліотекаря, створює сучасне освітнє середовище, яке зорієнтоване на потреби сучасного здобувача освіти

    ВідповістиВидалити
  12. З точки зору кардинальних змін, обумовлених сучасними викликами, тема представленої статті видається надзвичайно актуальною і науково обумовленою. Авторка продемонструвала важливість створення освітнього цифрового контенту не лише як необхідну умову формування інформаційно-цифрофої компетентності бібліотекаря, а й як можливість для його самореалізації.

    ВідповістиВидалити
  13. Системне використання педагогами цифрових технологій є предметом багатьох дискусій, вивчень та пошукової діяльності зважаючи на впровадження компетентнісного підходу в Новій українській школі. Сьогодні якість навчання у закладах загальної середньої освіти мають забезпечувати фахівці рівень цифрової грамотності яких відповідає сучасним вимогам і запитам суспільства. Створення бібліотекарями якісного контенту у доступній, зрозумілій та цікавій формі є сучасною можливістю надання бібліотечних послуг, що орієнтовані на потреби всіх категорій учасників освітнього процесу в умовах цифрової трансформації освіти. На мою думку, такий підхід сприяє підвищенню інтересу користувачів до бібліотечної інформації, популяризації її ресурсів та забезпечує безперервність у здобутті інформації з використанням цифрових технологій.

    ВідповістиВидалити
  14. Велика вдячність за актуальну та змістовну статтю! Так, важливою умовою формування інформаційно - цифрової компетентності бібліотекаря відіграє наявність власного цифрового контенту, який якісно розширює діапазон надання інформаційних послуг бібліотеки, а також підвищує можливість професійного росту та можливість творчо та професійно самореалізуватися.
    Автору - успіхів, натхнення та добра на всіх життєвій та професійній стежках!

    ВідповістиВидалити
  15. В статті дуже грамотно і концептуально поєднано вимоги до сучасного освітнього середовища, в якому неабияку роль відіграє бібліотека. Шлях до сучасності, до цифрової освіти, лежить через поєднання багатьох компетентностей, які розкривають надання новітніх послуг користувачам, орієнтованих на потреби учасників освітнього процесу в умовах цифрової трансформації освіти.

    ВідповістиВидалити
  16. Виклики сьогодення впливають на діяльність освітніх закладів і шкільних бібліотек, зокрема. В статті розкриті питання використання шкільними бібліотекарями мультимедіаресурсів. Висвітлено результати роботи творчої групи шкільних бібліотекарів в царині цифровізації.

    ВідповістиВидалити
  17. Не можна сьогодні уявити сучасну бібліотеку без наявності цифрового середовища. Тому, проблемні питання, які висвітлила колега у своїй робті, є важливими, адже підкреслюється роль самого бібліотекаря у створенні сучасного цифрового освітнього середовища, активним учасником якого він є. Дякую пані Тетяні за актуальність розкритої теми, а також бажаю подальших успіхів у вдосконаленні власної цифрової компетентності.

    ВідповістиВидалити
  18. Надія Шейчуксічня 21, 2024

    Це дуже цікава і актуальна стаття, оскільки вона розкриває значення та можливості створення власного цифрового контенту бібліотекарями. Автор добре аргументує, чому цифровий контент є показником інформаційно-цифрової компетентності сучасного бібліотекаря, який повинен бути не тільки посередником, а й автором інформації. Стаття містить багато прикладів та інструментів для створення цифрового контенту, які можуть бути корисними для практичної роботи бібліотекарів. Я вважаю, що ця стаття є важливим джерелом для підвищення професійного рівня бібліотекарів та їхньої цифрової грамотності.

    ВідповістиВидалити
  19. Власний цифровий контент, створений сучасним бібліотекарем, слугує не лише показником, але і ключовим елементом інформаційно-цифрової компетентності в цифровому віці. Дякую за висвітлення досвіду творчої групи бібліотекарів міста щодо створення та використання цифрового контенту в бібліотечній роботі, що, безумовно, стає важливим фактором для забезпечення ефективного обслуговування користувачів та впровадження інновацій.

    ВідповістиВидалити