Стаття є цікавою,актуальною!Чітко висвітлені напрями психолого-педагогічного супроводу формування умінь здобувачів освіти працювати з цифровими носіями.Корисними є "7 не можна..", обов'язково візьму до уваги в роботі з учнями.Дякую!
Дякую за відгук! Так, сьогодні уявити сучасну дитину без гаджета неможливо, а цифрова компетентність є однією з ключових! Тому, варто виховувати у здобувачів освіти усвідомлене розуміння того, що лише те добре, що має міру! На мою думку, дотримання пропонованих правил допоможе убезпечити дитину від головних ризиків, таких, як залежність від гаджетів та потрапляння у тенета кіберзлочинців. Беручи до уваги, що навичка самоконтролю тісно пов"язана з психічною саморегуляцією, то її розвиток сприятиме утриманню і від інших небажаних дій та вчинків!
Стаття цікава для широкого кола фахівців, психологів, вчителів. Автор ознайомила з особливостями безпечної поведінки в мережі Інтернет. Окреслила актуальні напрямки психолого - педагогічного супроводу формування умінь здобувачів освіти працювати з цифровими носіями.
Робота з цифровими носіями сприяє розвитку критичного мислення в учнів, дає свободу для самовираження, навчає використовувати можливості цифрових ресурсів для спілкування, створення контенту, розвитку та реалізації власних задумів. Ми живемо в епоху, коли цифрові технології стрімко розвиваються абсолютно в кожній, без виключення, галузі людської життєдіяльності.Тому, зрозуміло, що для того, щоб стати конкурентноспроможним фахівцем в майбутньому учням необхідно опановувати їх з дитячих років, та, обов"язково, відпрацьовувати навичку культури та безпеки їх застосування!
Автор статті розглядає актуальне питання медіакультури та безпечного поводження в інтернет - просторі. Інформаційна безпека стосується захисту життєво важливих інтересів людини, неправдива інформація може заподіювати шкоду.Особливо вразливі в цьому контенті є діти. Марина Володимирівна знайомить з цікавими рекомендаціями правил безпеки мережі інтернет, адже безконтрольний доступ до інтернету може мати негативні наслідки для дітей, тому вміле та безпечне користування цифровими носіями є вкрай важливим.
В статті висвітлено актуальне в умовах цифрової трансформації освіти питання - психологічний супровід формування у здобувачів освіти навичок використання цифрових носіїв. Марина Володимирівна зауважує на важливій ролі соціально-психологічної служби у цілеспрямованій підготовці здобувачів освіти до вмілого і безпечного використання інформаційно-комунікаційних технологій та системи масмедіа в освітньо-виховному процесі. А також чітко, на мою думку, окреслює актуальні напрями психолого-педагогічного супроводу формування умінь здобувачів освіти працювати з цифровими носіями.
Дякую за відгук, колего! В наш час швидкими темпами відбувається перехід до інформаційного суспільства, посилюється цифровізація, глобальна цифрова мережа вже охоплює практично всі сфери життя людини. Умови, що стрімко розвиваються вимагають нових навичок діяльності, саме тому в умовах цифрової трансформації перед освітянами постав виклик пошуку нових, сучасних та цікавих форм роботи з застосуванням ІКТ, а перед психологами завдання профілактики інтернет-залежності та потрапляння в небезпеки, що існують в кіберпросторі. Саме ці питання є приорітетними для психологічних служб закладів освіти.
Погоджуюсь із автором статті, що на сьогоднішній день Internet-ресурси є найбільш доступним, поширеним і популярним джерелом спілкування, розваг, отримання будь-якого виду інформації. Беручи до уваги той факт, що зміст медіаінформації часом є суперечливим, шкідливим а то й небезпечним, слід підкреслити той факт, що захистити дитину від можливої віртуальної небезпеки окрім фахівців соціально-психологічної служби мають, як педагоги так і батьки учнів. Дітей необхідно переконати у важливості дотримання правил безпечної поведінки в мережі Internet, зокрема, таких як «7 не можна». Така робота має бути систематичною та нести просвітницьку і профілактичну роботу, спрямовану на формування у підростаючого покоління медіакультури та безпечного поводження в Internet-просторі.
У житті сучасного підлітка Інтернет-мережа виконує одну з провідних функцій: він є засобом інформації, засобом освітнього й культурного збагачення. Важливим в статті є переконання підлітків у дотриманні правил поведінки в мережі Internet. Просвітницька та прфілактична робота повинна проводитись з урахуванням індивідуальних та вікових особливостей здобувачів освіти.
Сучасний світ ставить нові виклики, пов’язані з російською агресією та введенням воєнного стану в Україні. Одне із провідних місць зайняла психологічно-методична підтримка учасників освітнього процесу, яка сьогоді неможлива без володіння цифровою компетентністю. Досвід, представлений колегою, розкриває проблему формування цифрової компетентності та її особливостей, а також роль медіаосвіти в інтеграційних процесах. Робота цікава, заслуговує на увагу педагогічної спільноти.
Дійсно в нових умовах, нового тисячоліття потреби школи змінюються. Для психологів, педагогічних працівників дуже важливо володіти високим рівнем цифрової компетентності для гармонійного та безпечного розвитку наших учнів.
Поділяю думку колеги, що психологічний супровід формування цифрової грамотності є ключовим фактором для позитивного розвитку учнів у сучасному інформаційному суспільстві. Саме свідоме та компетентне використання цифрових носіїв сприяє не лише набуттю технічних навичок, але й формуванню здорового психічного стану та ефективної адаптації до викликів сучасності. Дякую за змістовну статтю. Творчих успіхів!
Стаття є цікавою,актуальною!Чітко висвітлені напрями психолого-педагогічного супроводу формування умінь здобувачів освіти працювати з цифровими носіями.Корисними є "7 не можна..", обов'язково візьму до уваги в роботі з учнями.Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую за відгук! Так, сьогодні уявити сучасну дитину без гаджета неможливо, а цифрова компетентність є однією з ключових! Тому, варто виховувати у здобувачів освіти усвідомлене розуміння того, що лише те добре, що має міру! На мою думку, дотримання пропонованих правил допоможе убезпечити дитину від головних ризиків, таких, як залежність від гаджетів та потрапляння у тенета кіберзлочинців. Беручи до уваги, що навичка самоконтролю тісно пов"язана з психічною саморегуляцією, то її розвиток сприятиме утриманню і від інших небажаних дій та вчинків!
ВидалитиСтаття цікава для широкого кола фахівців, психологів, вчителів. Автор ознайомила з особливостями безпечної поведінки в мережі Інтернет. Окреслила актуальні напрямки психолого - педагогічного супроводу формування умінь здобувачів освіти працювати з цифровими носіями.
ВідповістиВидалитиРобота з цифровими носіями сприяє розвитку критичного мислення в учнів, дає свободу для самовираження, навчає використовувати можливості цифрових ресурсів для спілкування, створення контенту, розвитку та реалізації власних задумів. Ми живемо в епоху, коли цифрові технології стрімко розвиваються абсолютно в кожній, без виключення, галузі людської життєдіяльності.Тому, зрозуміло, що для того, щоб стати конкурентноспроможним фахівцем в майбутньому учням необхідно опановувати їх з дитячих років, та, обов"язково, відпрацьовувати навичку культури та безпеки їх застосування!
ВидалитиАвтор статті розглядає актуальне питання медіакультури та безпечного поводження в інтернет - просторі. Інформаційна безпека стосується захисту життєво важливих інтересів людини, неправдива інформація може заподіювати шкоду.Особливо вразливі в цьому контенті є діти. Марина Володимирівна знайомить з цікавими рекомендаціями правил безпеки мережі інтернет, адже безконтрольний доступ до інтернету може мати негативні наслідки для дітей, тому вміле та безпечне користування цифровими носіями є вкрай важливим.
ВідповістиВидалитиДякую, колего! Такий підхід створюватиме нову культуру безпечної поведінки в онлайн-просторі та убезпечить від ризику залежності!
ВидалитиВ статті висвітлено актуальне в умовах цифрової трансформації освіти питання - психологічний супровід формування у здобувачів освіти навичок використання цифрових носіїв. Марина Володимирівна зауважує на важливій ролі соціально-психологічної служби у цілеспрямованій підготовці здобувачів освіти до вмілого і безпечного використання інформаційно-комунікаційних технологій та системи масмедіа в освітньо-виховному процесі. А також чітко, на мою думку, окреслює актуальні напрями психолого-педагогічного супроводу формування умінь здобувачів освіти працювати з цифровими носіями.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиДякую за відгук, колего! В наш час швидкими темпами відбувається перехід до інформаційного суспільства, посилюється цифровізація, глобальна цифрова мережа вже охоплює практично всі сфери життя людини. Умови, що стрімко розвиваються вимагають нових навичок діяльності, саме тому в умовах цифрової трансформації перед освітянами постав виклик пошуку нових, сучасних та цікавих форм роботи з застосуванням ІКТ, а перед психологами завдання профілактики інтернет-залежності та потрапляння в небезпеки, що існують в кіберпросторі. Саме ці питання є приорітетними для психологічних служб закладів освіти.
ВидалитиПогоджуюсь із автором статті, що на сьогоднішній день Internet-ресурси є найбільш доступним, поширеним і популярним джерелом спілкування, розваг, отримання будь-якого виду інформації. Беручи до уваги той факт, що зміст медіаінформації часом є суперечливим, шкідливим а то й небезпечним, слід підкреслити той факт, що захистити дитину від можливої віртуальної небезпеки окрім фахівців соціально-психологічної служби мають, як педагоги так і батьки учнів. Дітей необхідно переконати у важливості дотримання правил безпечної поведінки в мережі Internet, зокрема, таких як «7 не можна». Така робота має бути систематичною та нести просвітницьку і профілактичну роботу, спрямовану на формування у підростаючого покоління медіакультури та безпечного поводження в Internet-просторі.
ВідповістиВидалитиУ житті сучасного підлітка Інтернет-мережа виконує одну з провідних функцій: він є засобом інформації, засобом освітнього й культурного збагачення. Важливим в статті є переконання підлітків у дотриманні правил поведінки в мережі Internet. Просвітницька та прфілактична робота повинна проводитись з урахуванням індивідуальних та вікових особливостей здобувачів освіти.
ВідповістиВидалитиСучасний світ ставить нові виклики, пов’язані з російською агресією та введенням воєнного стану в Україні. Одне із провідних місць зайняла психологічно-методична підтримка учасників освітнього процесу, яка сьогоді неможлива без володіння цифровою компетентністю. Досвід, представлений колегою, розкриває проблему формування цифрової компетентності та її особливостей, а також роль медіаосвіти в інтеграційних процесах. Робота цікава, заслуговує на увагу педагогічної спільноти.
ВідповістиВидалитиДійсно в нових умовах, нового тисячоліття потреби школи змінюються. Для психологів, педагогічних працівників дуже важливо володіти високим рівнем цифрової компетентності для гармонійного та безпечного розвитку наших учнів.
ВідповістиВидалитиПоділяю думку колеги, що психологічний супровід формування цифрової грамотності є ключовим фактором для позитивного розвитку учнів у сучасному інформаційному суспільстві. Саме свідоме та компетентне використання цифрових носіїв сприяє не лише набуттю технічних навичок, але й формуванню здорового психічного стану та ефективної адаптації до викликів сучасності. Дякую за змістовну статтю. Творчих успіхів!
ВідповістиВидалити