Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Валентина КАСЬЯНЕНКО

18 коментарів:

  1. Щиро дякую за корисне дослідження, присвячене важливим аспектам навчання англійської мови в епоху цифрової трансформації. Ваш аналіз викликів та досягнень, а також розгляд перспектив, є важливим внеском у розвиток освіти.

    ВідповістиВидалити
  2. Стаття має чітку структуру та динамічне викладення матеріалу.Цікавим є практичний досвід роботи та дослідження щодо використання цифрових ресурсів колегами.Повністю згодна з пані Валентиною,що активне впровадження комп'ютерних технологій -це шлях до модернізованої освіти.Дякую ,пані Валентино!Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  3. Автор статті дуже чітко проаналізувала шляхи і методи ефективного навчання англійської мови в умовах цифрової трансформації, поділилася досвідом і успіхами вчителів свого ліцею в забезпеченні безперервного навчання, що може бути корисним усій вчительській спільноті.
    Дякую, пані Валентина! Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталія Скобіоалесічня 08, 2024

    Дякую за статтю. В нашій роботі дуже важливо відгукуватися на виклики сьогодення. І ваш практичний досвід роботи це підтверджує. Дуже цікавими є визначення шляхів здійснення адаптивного навчання учнів на уроках іноземної мови, методів , які сприяють підвищенню ефективності навчання іноземних мов, зумовлюють їх активне та якісне використання в житті. В процесі навчання діти отримують навички і вміння навчатися упродовж життя, критично мислити, працювати в команді та спілкуватися у багатокультурному середовищі впевнено.


    ВідповістиВидалити
  5. Авторка статті піднімає актуальне питання важливості цифрової трансформації сучасного освітнього простору з наукової, практичної та соціальної точки зору. Освоєння нових технологій, користування сучасними інтернет-застосунками таких, як Google Classroom, Meet, Google Forms, Zoom, Telegram, Viber та іншими подібними сервісами – дуже важливий життєвий навик для всіх, хто живе в нашу цифрову епоху.
    До того ж, дистанційне навчання формує самодисципліну і відповідальність за власне навчання. Завдяки дистанційному формату учень повинен мати більшу усвідомленість і вчити той чи інший матеріал, не тому, що його змушують , а тому, що йому самому треба вивчити і здати домашнє завдання вчасно.
    Згодна з авторкою статті, що використання цифрових ресурсів, засобів електронної синхронної та асинхронної комунікації; навчальних Інтернет-ресурсів підвищує ефективність уроків іноземної мови, викликає інтерес та мотивацію до навчання, розвиває комунікативні здібності.
    Дякую Валентині Олександрівні, що поділилася цікавими формами та методами дистанційної роботи навчального закладу та їх результативністю.
    Бажаю подальших успіхів!

    ВідповістиВидалити
  6. Верещак Світланасічня 09, 2024

    Автор статті піднімає актуальне питання важливості цифрової трансформації сучасного освітнього простору з наукової, практичної та соціальної точки зору. Освоєння нових технологій, користування сучасними інтернет-застосунками таких, як Google Classroom, Meet, Google Forms, Zoom, Telegram, Viber та іншими подібними сервісами – дуже важливий життєвий навик для всіх, хто живе в нашу цифрову епоху.

    ВідповістиВидалити
  7. Автор статті ділиться корисним досвідом організації навчального процесу із використанням цифрових технологій. Це є особливо важливим в умовах змішаного та дистанційного навчання. Наведені інструменти синхронної та асинхронної комунікації з учнями. Дякую за корисний матеріал та цікаве його викладення.

    ВідповістиВидалити
  8. Кондратенко Вікторіясічня 09, 2024

    Вчитель зосереджується на формуванні у учнів вміння навчатися упродовж життя, критично мислити, працювати в команді та спілкуватися у багатокультурному середовищі, забезпечується формування ключових компетенцій та володіння іноземною мовою, яка є об’єктом вивчення і засобом комунікації, вдосконалюються технології оффлай / онлайн навчання. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  9. Цифровізація освітнього простору наразі дуже актуальна. Вивчення англійської мови на високому рівні допоможе здобувачам освіти в майбутньому. Авторка статті розкриває проблему безперервності освітнього процесу під час викликів сьогодення,зосереджує увагу на організації віртуальних просторів під час вивчення англійської мови. Бажаю натхнення в роботі.

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю! Так, дійсно, вивчення англійської мови в часи цифровізації освітнього процесу є актуальною темою сьогодення. Це пришвидшує процес глобалізації і всього суспільства. Подальших успіхів!

    ВідповістиВидалити
  11. Інна Івашинасічня 09, 2024

    Стаття нашої колеги містить неоціненний досвід підбиття підсумків і аналізу роботи вчителя в умовах цифрової трансформації освітнього простору. В ній намічені стратегії подальшого розвитку, а також здобутки на данному етапі, труднощі і шляхи їх подолання в час найбільших викликів для нашої держави. Побажаємо успіхів і творчого натхнення шановній колезі.

    ВідповістиВидалити
  12. Наталія Кафалінос
    Цікава й змістовна стаття досвідченого педагога, не можу не погодитися, що дійсно глобальне впровадження комп’ютерних технологій у всі сфери діяльності, формування нових комунікацій і високоавтоматизованого інформаційного середовища стали початком модернізації освіти, тому вчитель теж потребує модернізації у підходах до вивчення предмету. Актуальними є такі аспекти, які потрібно враховувати у роботі: взаємодія «учитель-учень», «учень-учень» (у парах чи трійках), «учитель-учительський колектив» у системі міжпредметних зв’язків та загальногрупова взаємодія учнів у навчальному колективі. Дякую за корисні поради, обов'язково врахую у подальшій роботі!

    ВідповістиВидалити
  13. Прочитавши статтю Валентини, зрозуміла, що застосування цифрових технологій на заняттях з іноземної мови дозволяє урізноманітнити процес навчання, робить його більш результативним, що дає можливість ліцеїстам отримати високі результати.
    Бажаю подальших успіхів Вам !

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую за змістовну статтю. Цифрова трансформація освітнього процесу відкриває нові горизонти навчання. Онлайн-платформи стають не лише джерелом інформації, але і інтерактивним середовищем для здобуття знань, надаючи можливість вивчати будь-який предмет в будь-якому місці світу.

    ВідповістиВидалити
  15. Запропонована до обговорення тема є актуальною з точки зору сучасної наукової думки та надважливою для вчителів-практиків. Авторка статті пропонує фундаментальний розгляд теоретичних робіт з теми, а також власний практичний досвід. Вважаю, що матеріал статті може бути вдало використаний в практичній роботі вчителів міста. Дякую Вам за творчу працю!

    ВідповістиВидалити
  16. Олена Самохвалова.Глобальне впровадження комп’ютерних технологій у всі сфери діяльності глобально змінило і світ, і людину. Освіта,звичайно, не могла залишитися осторонь. Дякую,пані Валентино, за професійний допис та можливість ознайомитися із Вашим практичним досвідом. Цікаво буде використати Ваші методичні знахідки у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую пані Валентині за змістовну статтю. Цифрова трансформація стала викликом для багатьох педагогів та змінила процес навчання. Інформаційні технології допомагають педагогам створювати цікаві навчальні матеріали, організовувати обговорення та дають змогу оволодівати навчальним матеріалом у зручний час. Дякую Валентині Олександрівні за детальний аналіз роботи колективу вчителів ліцею під час дистанційного навчання та сподіваюся що цей досвід буде корисним для всіх.

    ВідповістиВидалити
  18. Вітаю. Так, цілком згодна із авторкою статті. Цифрова трансформація в освітньому процесі є актуальною і значимою темою для статті. Без сучасних цифрових технологій не обійтися у нашому сьогоденні. Дякую за чіткий та зрозумілий виклад матеріалу

    ВідповістиВидалити