Запропонова до рогляду стаття є актуальною з точки зору сучасних тенденцій розвитку освіти, наукового забезпечення процесу впровадження програми Нової Української школи. Згодна з точкою зору авторки статті , Наталії Скобіале, що цифрова компетентність сьогодні тісно пов’язується з цифровим громадянством особистості та широко підтримується освітніми системами країн Європейського Союзу та України і має великі, потужні напрацювання та перспективи. Стаття носить науковий характер, викладена динамічно та аргументовано. Бажаю Вам, пані Наталія, учпіхів в науковій і практичній діяльності.
Стаття є актуальною і важливою,має багато статистичних даних,чітко висвітлює значення цифрової обізнаності суспільства,зокрема педагогічних працівників.Згодна з думкою з пані Наталі,що освічений і модернізований -(із цифровими вміннями) вчитель-це і є шлях до ефективної і результативної освіти.Дякую,успіхів Вам!
Автор статті пані Н. Скобіоале грунтовно і аргументовно висвітлює необхідність впровадження в освітній процес нових інструментів, які дають можливість інтерактивного спілкування зі здобувачами освіти. Концепція розвитку цифрових компетентностей до 2025 року, досвід сучасних вчителів - автор підсумовує, що цифрові технології необхідні педагогам при створенні сучасного освітнього простору, персоналізації навчання (вибір та побудова індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням здібностей кожного учня), що цифрова компетентність сучасного вчителя є обов’язковою складовою професійної компетентності педагога. Творчих звершень Вам, пані Наталія.
У статті акцентується увага на одній із важливих складових професійної компетентності сучасного педагога - цифрову компетентність. Сучасний вчитель Нової Української Школи повинен уміти ефективно поєднувати навчання в класі з онлайн-навчанням учнів, створювати безпечне інформаційне освітнє середовище та вміло використовувати електронні освітні ресурси, що сприяють індивідуалізації навчання, спонукають учнів до спілкування і співпраці онлайн. До того ж "цифрова школа" допомагає нам ефективно та цікаво організувати навчальну роботу кожного учня, мотивувати їх до навчання та підвищити інтерес до навчального предмету. Звичайно, цифровізація освітнього простору ставить перед нами педагогами нові завдання та виклики. "Вік живи - Вік учись!" Це прислів'я стає актуальним як ніколи... Дякую за змістовну статтю!
Вітаю, пані Наталіє. Читаючи вашу статтю, відразу відчуваю почерк майстра, вчителя, який завжди на хвилі новітній тенденцій освітнього процесу. Стаття чітко структурована, реалізовує принцип науковості, матеріал викладений логічно, кожна думка аргументована. Враховуючи важливість діджиталізації в освіті, вважаю дуже слушним ваше посилання на Європейську рамку цифрової компетентності для освітян (DigCompEdu), яка містить не тільки технічні навички, але й опис того, як цифрові технології можна використовувати для освіти та навчання. Це той стандарт, на який можуть орієнтуватися українські вчителі, оцінюючи власні вміння..
Підтримую думки моїх колег про актуальність та значимість статті . Повністю погоджуюсь з автором ,що сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням цифрових та професійних компетентностей, бути допитливим та небайдужим до змін.
Повністю погоджуюсь з автором ,що сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням цифрових та професійних компетентностей, бути допитливим та небайдужим до змін.
Дякую автору за статтю, що акцентує увагу на цифровій компетентності сучасного педагога. Погоджуюсь із тим, що цифрова компетентність дуже важлива в XXI столітті.
Повністю погоджуюсь з автором, що цифрова компетентність вчителя НУШ це необхідність освіти XXI століття. На сьогодні насамперед на перший план виходить цифрова грамотність вчителя.
Повністю згодна з Наталією, що освіта відіграє важливу роль у формуванні інноваційного суспільства, прискорює економічне зростання на засадах сталого розвитку, підвищує індивідуальний добробут і згуртованість всього суспільства. Успіхів Вам, Наталіє.
Так, дійсно практика роботи закладів освіти засвідчує, що цифрові технології стають у нагоді педагогам при створенні сучасного освітнього простору, зокрема, персоналізації навчання, підвищенні мотивації школярів (інтерактивні навчальні матеріали, мультимедійні завдання), полегшенні щоденної діяльності педагогів і управлінців (моніторинг, звітність, перевірка робіт). Але є й невирішені питання. Одне з цих питань – відсутність єдиних стандартів та вимог до інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть бути використані для створення єдиного освітнього простору. Це значно ускладнює процес вибору та впровадження таких технології та організації цілісності системи освіти в цьому напрямку. І в подальшому будемо напрацьовувати досвід і в цих питаннях.
Так, це питання сьогодення. І напрацювання та систематизація досвіду вчителів-практиків, я вважаю, дасть змогу вирішити ті труднощі, які ще виникають у щоденній роботі.
Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. Дякую !
Вітаю, так, дійсно цифрова компетентність в наш час є актуальною темою. Що дозволить краще інтегруватись в європейське середовище. Бажаю подальших успіхів!
Погоджуюсь із авторкою статті. Цифрова компетентність сучасного вчителя, зокрема під час роботи в НУШ, є складовою високопрофесійного сучасного вчителя,яка дає змогу покращити освітній процес,вільно орієнтуватися в цифрових інструментах. Дякую за грунтовний виклад матеріалу
Тема наразі важлива! Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Саме цифрова компетентність, як ключова категорія посідає сьогодні центральну роль у загалі професійних якостей вчителя. Необхідність володіння цифровою компетентністю вчителем є сьогодні особистою, професійною потребою та викликом в умовах швидкого розвитку технологій. Згодна з колегою, дякую за статтю!
Сьогодення робить виклик традиційній системі освіти. Молодь зацікавити , використовуючи перевірені роками методи дуже важко. Тому освітянська спільнота постійно вчиться новому, підвищує рівень цифрової грамотності. Наталія Вікторівна глибоко дослідила проблему. Буду використовувати в роботі її статтю. Дякую
Дякую за змістовну статтю. Цифрова трансформація освітнього процесу відкриває нові горизонти навчання. Онлайн-платформи стають не лише джерелом інформації, але і інтерактивним середовищем для здобуття знань, надаючи можливість вивчати будь-який предмет в будь-якому місці світу.
Повністю згодна з автором статті, що пріоритетного значення в розбудові нової школи набуває завдання формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей та громадянської позиції. А допомогою є цифрові технології.
Повністю підтримую думку автора статті. Від себе хочу додати, що сьогодні інформаційна цифрова компетентність сучасного педагога передбачає вміння ефективно знаходити, використовувати та оцінювати інформацію отриману в цифровому середовищі.
Сучасний вчитель повинен розуміти сучасні технології, тенденції розвитку НУШ та ефективно поєднувати електронні освітні ресурси з іншими формами на уроках.
Автор аналізує стан науково-методичного забезпечення вивчення цифрової компетентності сучасного вчителя. Це насамперед професійна потреба вчителів в умовах швидкого розвитку технологій сучасності, так як складно назвати сферу життя, в якій не використовуються цифрові пристрої - ноутбуки, планшети, смартфони та інші девайси.
Дякую колегам за розуміння того, чому я обрала до обговорення саме тему "Цифрова компетентність сучасного вчителя НУШ – необхідність ХХІ століття". Ця тема, на мій погляд, є актуальною для сучасних наукових досліджень так само як і для пректичної роботи педагогів. Організація нового освітнього середовища потребує використання ІТ-технодогій і має стати важливою складовою для забезпечення роботи НУШ. Сучасна школа виконує головну роль у становленні сучасної, освіченої людини і громадянина. Тому питання розбудови інформаційно-цифрового середовища є одним з основних сьогодні для освіти та держави.
Олена Самохвалова. Цілком погоджуюсь із думкою пані Наталі , що освічена нація має фундаментальне значення для посилення людського потенціалу країни. Цифрова компетентність - є важливою складовою у формуванні інноваційного суспільства, прискоренні економічного зростання , підвищенні добробуту і згуртованності суспільства. Дякую автору за професійний та цікавий допис
Дякую, пані Наталя, за цікаву статтю. Цілком згодна з Вами, що цифрова компетентність є важливою складовою сучасного освітнього процесу. Цифрові технології допомагають педагогам створювати сучасний освітній простір, підвищують мотивацію учнів, дають доступ до бази данних та допомагають організувати контроль навчальних досягнень учнів. Цифрова компетентність стала невід'ємною частиною нашого життя та сприяє розвитку освіти.
Вітаю! Повністю погоджуюсь із авторкою та дякую за цікаву статтю. Сучасний освітній процес не може існувати без цифрової компетентності вчителя, особливо в НУШ. Бажаю Вам творчої наснаги та успіху!
Запропонова до рогляду стаття є актуальною з точки зору сучасних тенденцій розвитку освіти, наукового забезпечення процесу впровадження програми Нової Української школи. Згодна з точкою зору авторки статті , Наталії Скобіале, що цифрова компетентність сьогодні тісно пов’язується з цифровим громадянством особистості та широко підтримується освітніми системами країн Європейського Союзу та України і має великі, потужні напрацювання та перспективи. Стаття носить науковий характер, викладена динамічно та аргументовано. Бажаю Вам, пані Наталія, учпіхів в науковій і практичній діяльності.
ВідповістиВидалитиСтаття є актуальною і важливою,має багато статистичних даних,чітко висвітлює значення цифрової обізнаності суспільства,зокрема педагогічних працівників.Згодна з думкою з пані Наталі,що освічений і модернізований -(із цифровими вміннями) вчитель-це і є шлях до ефективної і результативної освіти.Дякую,успіхів Вам!
ВідповістиВидалитиАвтор статті пані Н. Скобіоале грунтовно і аргументовно висвітлює необхідність впровадження в освітній процес нових інструментів, які дають можливість інтерактивного спілкування зі здобувачами освіти. Концепція розвитку цифрових компетентностей до 2025 року, досвід сучасних вчителів - автор підсумовує, що цифрові технології необхідні педагогам при створенні сучасного освітнього простору, персоналізації навчання (вибір та побудова індивідуальної освітньої траєкторії з урахуванням здібностей кожного учня), що цифрова компетентність сучасного вчителя є обов’язковою складовою професійної компетентності педагога.
ВідповістиВидалитиТворчих звершень Вам, пані Наталія.
У статті акцентується увага на одній із важливих складових професійної компетентності сучасного педагога - цифрову компетентність. Сучасний вчитель Нової Української Школи повинен уміти ефективно поєднувати навчання в класі з онлайн-навчанням учнів, створювати безпечне інформаційне освітнє середовище та вміло використовувати електронні освітні ресурси, що сприяють індивідуалізації навчання, спонукають учнів до спілкування і співпраці онлайн. До того ж "цифрова школа" допомагає нам ефективно та цікаво організувати навчальну роботу кожного учня, мотивувати їх до навчання та підвищити інтерес до навчального предмету. Звичайно, цифровізація освітнього простору ставить перед нами педагогами нові завдання та виклики. "Вік живи - Вік учись!" Це прислів'я стає актуальним як ніколи...
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю!
Вітаю, пані Наталіє. Читаючи вашу статтю, відразу відчуваю почерк майстра, вчителя, який завжди на хвилі новітній тенденцій освітнього процесу. Стаття чітко структурована, реалізовує принцип науковості, матеріал викладений логічно, кожна думка аргументована. Враховуючи важливість діджиталізації в освіті, вважаю дуже слушним ваше посилання на Європейську рамку цифрової компетентності для освітян (DigCompEdu), яка містить не тільки технічні навички, але й опис того, як цифрові технології можна використовувати для освіти та навчання. Це той стандарт, на який можуть орієнтуватися українські вчителі, оцінюючи власні вміння..
ВідповістиВидалитиПідтримую думки моїх колег про актуальність та значимість статті . Повністю погоджуюсь з автором ,що сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням цифрових та професійних компетентностей, бути допитливим та небайдужим до змін.
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуюсь з автором ,що сучасний педагог має постійно працювати над удосконаленням цифрових та професійних компетентностей, бути допитливим та небайдужим до змін.
ВідповістиВидалитиДякую автору за статтю, що акцентує увагу на цифровій компетентності сучасного педагога. Погоджуюсь із тим, що цифрова компетентність дуже важлива в XXI столітті.
ВідповістиВидалитиПовністю погоджуюсь з автором, що цифрова компетентність вчителя НУШ це необхідність освіти XXI століття. На сьогодні насамперед на перший план виходить цифрова грамотність вчителя.
ВідповістиВидалитиПовністю згодна з Наталією, що освіта відіграє важливу роль у формуванні інноваційного суспільства, прискорює економічне зростання на засадах сталого розвитку, підвищує індивідуальний добробут і згуртованість всього суспільства.
ВідповістиВидалитиУспіхів Вам, Наталіє.
Дякую всім за співпрацю.
ВідповістиВидалитиТак, дійсно практика роботи закладів освіти засвідчує, що цифрові технології стають у нагоді педагогам при створенні сучасного освітнього простору, зокрема, персоналізації навчання, підвищенні мотивації школярів (інтерактивні навчальні матеріали, мультимедійні завдання), полегшенні щоденної діяльності педагогів і управлінців (моніторинг, звітність, перевірка робіт). Але є й невирішені питання. Одне з цих питань – відсутність єдиних стандартів та вимог до інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть бути використані для створення єдиного освітнього простору. Це значно ускладнює процес вибору та впровадження таких технології та організації цілісності системи освіти в цьому напрямку. І в подальшому будемо напрацьовувати досвід і в цих питаннях.
ВідповістиВидалитиТак, це питання сьогодення. І напрацювання та систематизація досвіду вчителів-практиків, я вважаю, дасть змогу вирішити ті труднощі, які ще виникають у щоденній роботі.
ВідповістиВидалитиЦифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. В умовах періодичних локдаунів і карантинів саме цифрові технології дають змогу не зупиняти навчання, а безпечно продовжувати його в дистанційному або змішаному форматі. Тому сьогодні цифрова грамотність для вчителя стає пріоритетом. Дякую !
ВідповістиВидалитиВітаю, так, дійсно цифрова компетентність в наш час є актуальною темою. Що дозволить краще інтегруватись в європейське середовище. Бажаю подальших успіхів!
ВідповістиВидалитиПогоджуюсь із авторкою статті. Цифрова компетентність сучасного вчителя, зокрема під час роботи в НУШ, є складовою високопрофесійного сучасного вчителя,яка дає змогу покращити освітній процес,вільно орієнтуватися в цифрових інструментах. Дякую за грунтовний виклад матеріалу
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиТема наразі важлива! Цифрові компетентності – це базова річ, без якої неможливо уявити ефективну роботу сучасного вчителя. Саме цифрова компетентність, як ключова категорія посідає сьогодні центральну роль у загалі професійних якостей вчителя. Необхідність володіння цифровою компетентністю вчителем є сьогодні особистою, професійною потребою та викликом в умовах швидкого розвитку технологій. Згодна з колегою, дякую за статтю!
ВидалитиСьогодення робить виклик традиційній системі освіти. Молодь зацікавити , використовуючи перевірені роками методи дуже важко. Тому освітянська спільнота постійно вчиться новому, підвищує рівень цифрової грамотності. Наталія Вікторівна глибоко дослідила проблему. Буду використовувати в роботі її статтю.
ВідповістиВидалитиДякую
Дякую Вам!
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю. Цифрова трансформація освітнього процесу відкриває нові горизонти навчання. Онлайн-платформи стають не лише джерелом інформації, але і інтерактивним середовищем для здобуття знань, надаючи можливість вивчати будь-який предмет в будь-якому місці світу.
ВідповістиВидалитиПовністю згодна з автором статті, що пріоритетного значення в розбудові нової школи набуває завдання формувати в учнів систему загальнолюдських цінностей та громадянської позиції. А допомогою є цифрові технології.
ВідповістиВидалитиПовністю підтримую думку автора статті.
ВідповістиВидалитиВід себе хочу додати, що сьогодні інформаційна цифрова компетентність сучасного педагога передбачає вміння ефективно знаходити, використовувати та оцінювати інформацію отриману в цифровому середовищі.
Погоджуюсь з автором щодо напрямку теми статті. Сама сучасність потребує більш детального і глибокого вивчення цифрової компетентності.
ВідповістиВидалитиСучасний вчитель повинен розуміти сучасні технології, тенденції розвитку НУШ та ефективно поєднувати електронні освітні ресурси з іншими формами на уроках.
ВідповістиВидалитиАвтор аналізує стан науково-методичного забезпечення вивчення цифрової компетентності сучасного вчителя. Це насамперед професійна потреба вчителів в умовах швидкого розвитку технологій сучасності, так як складно назвати сферу життя, в якій не використовуються цифрові пристрої - ноутбуки, планшети, смартфони та інші девайси.
ВідповістиВидалитиДякую колегам за розуміння того, чому я обрала до обговорення саме тему "Цифрова компетентність сучасного вчителя НУШ – необхідність ХХІ століття". Ця тема, на мій погляд, є актуальною для сучасних наукових досліджень так само як і для пректичної роботи педагогів. Організація нового освітнього середовища потребує використання ІТ-технодогій і має стати важливою складовою для забезпечення роботи НУШ. Сучасна школа виконує головну роль у становленні сучасної, освіченої людини і громадянина. Тому питання розбудови інформаційно-цифрового середовища є одним з основних сьогодні для освіти та держави.
ВидалитиОлена Самохвалова. Цілком погоджуюсь із думкою пані Наталі , що освічена нація має фундаментальне значення для посилення людського потенціалу країни. Цифрова компетентність - є важливою складовою у формуванні інноваційного суспільства, прискоренні економічного зростання , підвищенні добробуту і згуртованності суспільства. Дякую автору за професійний та цікавий допис
ВідповістиВидалитиДякую, пані Наталя, за цікаву статтю. Цілком згодна з Вами, що цифрова компетентність є важливою складовою сучасного освітнього процесу. Цифрові технології допомагають педагогам створювати сучасний освітній простір, підвищують мотивацію учнів, дають доступ до бази данних та допомагають організувати контроль навчальних досягнень учнів. Цифрова компетентність стала невід'ємною частиною нашого життя та сприяє розвитку освіти.
ВідповістиВидалитиВітаю! Повністю погоджуюсь із авторкою та дякую за цікаву статтю. Сучасний освітній процес не може існувати без цифрової компетентності вчителя, особливо в НУШ. Бажаю Вам творчої наснаги та успіху!
ВідповістиВидалити