Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Світлана ЦЕБА

19 коментарів:

  1. Стаття акцентує увагу на значенні сучасної ролі бібліотекаря та використання ним інтернет-ресурсів. Автор окреслює важливість створення вебліографічних посібників для полегшення інформаційно-пошукової діяльності користувачів, надає важливі вказівки щодо процесу їх створення.
    Викладена інформація спрямована на розвиток медіаграмотності бібліотекарів не лише у використанні інтернет-ресурсів, а й у створенні власного електронного контенту.

    ВідповістиВидалити
  2. Автор у доступній формі розкриває поняття "вебліографічний посібник", та необхідність їх створення у сучасній роботі шкільних бібліотекарів. Дана стаття пояснює як використовувати Інтернет ресурси у своїй роботі, а також як створювати власний цифровий контент, який допомагає учням у навчанні.

    ВідповістиВидалити
  3. Інформатизація суспільства актуалізує потребу в якісній, доступній бібліографічній продукції, яка акумулює найкраще, що створено автором. Головним завданням бібліографічної діяльності є створення бібліографічних ресурсів, які презентують сучасні надбання. Іншими словами, вебібліографія - це "штурман" у морі інформаційних продуктів. Задача та майстерність бібліотекаря в тому, щоб створити такі вебібліографічні посібники , які б задовольняли інформаційні потреби користувачів, заохочували до читання. Стаття Цеби Світлани допоможе бібліотекарям у створенні саме таких посібників.

    ВідповістиВидалити
  4. Алла Мальцевасічня 08, 2024

    Вдячна Світлані Сергіївні за актуальну статтю, адже веббібліографія вже стала одним з важливих напрямків роботи бібліотеки. Використання в інформаційній роботі віртуальних технологій надає користувачам бібліотеки необмежені можливості в отриманні актуальної та оперативної інформації.

    ВідповістиВидалити
  5. Наталія Мотузовасічня 08, 2024

    Автор статті дає поняття "Вебліографія". Вебліографічні списки в наш час є важливим довідково-бібліографічним ресурсом для користувачів бібліотеки, сприяє підвищенню інформаційної культури. Це є пріорітетом в роботі бібліотекаря. Дякуємо за актуальність проблеми статті на сьогодення!

    ВідповістиВидалити
  6. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  7. Ленів О.В.січня 09, 2024

    Сучасні реалії змушують передбачати нові підходи і пріоритети в організації обслуговування
    користувачів, зокрема, спрямовані на популяризацію книги та читання у віртуальному просторі.
    Дуже цікавий власний досвід Цеби Світлани Сергіївни з електронного бібліографічного
    обслуговування користувачів - тематичні списки, віртуальні виставки, мультимедійні
    презентації, вебліографічні списки. Розкрито зміст терміну "вебліографія", етапи створення
    вебліографічних списків, надані посилання на сайти бібліотек, які працюють у сфері
    рекомендаційної бібліографії, надаються рекомендації щодо організації роботи бібліотек як
    Інтернет-центрів, створення бібліотечних сайтів. Дякую за цікаву та актуальну статтю!

    ВідповістиВидалити
  8. В статті висвітлено актуальне в умовах цифровізації освіти питання та показано можливості використання мережевих інтерактивних технологій у роботі шкільного бібліотекаря. Цікаво було познайомитись з досвідом роботи Світлани Сергіївни з електронного вебібліографічного обслуговування користувачів - створення різноманітної вебліографічної продукції.

    ВідповістиВидалити
  9. Стаття Світлани Сергіївни розкриває зміст, форми і методи забезпечення інформаційних потреб користувачів освітянських бібліотек. Використання запропонованих рекомендацій у бібліотечній роботі сприятиме організації роботи бібліотек з метою якісного й оперативного задоволення інформаційних потреб учасників освітнього процесу та інших користувачів, модернізації системи бібліотечного обслуговування на основі використання інформаційно-комукаційних технологій.

    ВідповістиВидалити
  10. Метою бібліотеки завжди було і буде задоволення інформаційних потреб читачів. А для цього необхідно постійно професійно розвиватися, втілювати в життя нові ідеї щодо модернізації діяльності бібліотеки. Дуже цікаво та змістовно описано можливості використання інформаційних потреб користувачів освітянських бібліотек у власному досвіді Світлани Сергіївни. У статті в доступній формі висвітлено роль використання інтернет ресурсів у забезпеченні інформаційних потреб користувачів. Також, автор чітко розкрила поняття "вебліографія", акцентувала увагу на важливості вебліографічної продукції , які дають змогу повноцінно задовольняти інформаційні запити користувачів, поетапно описала створення вебліографічних посібників та поділилася досвідом ведення власного блогу. Дякую за актуальну та корисну статтю!

    ВідповістиВидалити
  11. Зміст статті переконує, що цифровізація означає перехід людства до нового типу грамотності, культури, технологій. Це – процес упровадження в усі сфери життя цифрових приладів, технологій, сервісів. Звичайно ж, вона захоплює і бібліотечну сферу, яка є втіленням, носієм і популяризатором цифровізації.
    Автор влучно озвучила як саме цифровізація реалізується у роботі бібліотекаря, а саме створення і розвиток моделі цифровізованої бібліотеки, (зауважу, що йдеться саме про цифровізовану, а не цифрову бібліотеку, яка може бути і в більшості бібліотек), формування фондів цифрових інформаційних ресурсів, розвиток цифрового сервісу та саму підготовку бібліотекарів високої цифрової компетентності.

    ВідповістиВидалити
  12. У наданій для розгляду статті авторка продемонструвала переконливе розуміння того факту, що наразі дуже важливо розвивати медіаграмотність бібліотекаря не лише під час використання інтернет-ресурсів, а й у створенні власного контенту за допомогою електронних засобів. Це питання залишається одним із актуалтних у царині досліджень.

    ВідповістиВидалити
  13. Конкретизація джерел методом вебліографування є показником надання бібліотекарем кваліфікованих послуг, а використання цифрових ресурсів сприяє побудові сучасної структури бібліографічного обслуговування. На мою думку, застосування технологій бібліотекарями має на меті спрощення пошукової діяльності користувачами мережі та швидкість задоволення їх потреб. Цікаво було познайомитись з можливостями використання інтерактивних технологій у роботі шкільного бібліотекаря, дякую автору!

    ВідповістиВидалити
  14. Щиро дякую за актуальну та інформативно насичену статтю! У матеріалі розкрито тему використання сучасних методів та засобів бібліотечної роботи, на прикладі створення вебліографічної продукції, як інноваційної форми інформаційно - бібліографічної роботи бібліотеки.
    Бажаю авторці професійного успіху, натхнення та всіх життєвих гараздів!

    ВідповістиВидалити
  15. Автор статті дуже чітко і змістовно надала методику і технологію колегам для більш якісного обслуговування користувачів найновітнішими послугами в інтернет-просторі. Саме розуміння цього спектру новітніх послуг для нас, бібліотекарів - це ключ до успіхів і вдосконалення ідей сьогодення, спрямованих на вмотивованого користувача.

    ВідповістиВидалити
  16. Завжди впорядкування і структуризація полегшували пошук даних, необхідних документів тощо. Сьогодні, коли на порядок збільшився масив інформації, саме використання мережевих інтерактивних технологій у роботі сучасної освітянської бібліотеки сприяє створенню електронних бібліографічні посібників. Цифрова форма подання, інтерактивність дає змогу не тільки оптимізувати пошук необхідної інформації, а й формувати у користувачів навички інформаційної культури. Саме це питання висвітлює стаття Світлани Цеби.

    ВідповістиВидалити
  17. Цінність представленої роботи полягає в тому, що колега запропонувала власний досвід електронного бібліографічного обслуговування користувачів, створення інформаційних інтернет-ресурсів та наповнення блогу бібліотеки та дошки Padlet вебліографічними продуктами. Також, погоджуюся з тим, що вебліографічна продукція є важливим довідково-бібліографічним ресурсом для бібліотекарів та користувачів бібліотеки. Презентований досвід створення вебліографічних посібників є сучасним та актуальним. Дякую пані Світлані за цікавий досвід і бажаю не зупинятися на досягнутому!

    ВідповістиВидалити
  18. Надія Шейчуксічня 21, 2024

    Реалії сьогодення складаються так, що шкільна бібліотека освоює і активно впроваджує сучасні досягнення в галузі інформаційних, комунікаційних і мультимедійних технологій в бібліотечні процеси. Актуальна інформація, що викладена автором у статті, адресована бібліотечним фахівцям мережі освітянських бібліотек, яка допоможе використовувати сучасні методи бібліотечної роботи, на прикладі створення вебліографічної продукції, як інноваційної форми інформаційно-бібліографічної роботи бібліотеки.

    ВідповістиВидалити
  19. Вебліографічна продукція, як засіб задоволення інформаційних потреб користувачів освітянських бібліотек, є невід'ємною частиною сучасного інформаційного середовища. Погоджуюсь з автором, що цей вид інформаційних ресурсів дозволяє забезпечити доступ користувачів до актуальних та достовірних джерел, що підвищує якість освітнього процесу та розвитку. Дякую за висвітлення практичного досвіду Вашої роботи! Успіху та натхнення!

    ВідповістиВидалити