Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Наталія РЯБОВОЛ, Алла КУЦ

13 коментарів:

  1. Валентина Самоновасічня 08, 2024

    Дякую за матеріал. До списку плюсів, які дало нам впровадження даного курсу, додам ще один: ми отримали додатковий час, якого не вистачає на уроках мови та літератури. Кожен вчитель знає, як важко вмістити програмовий матеріал у рамки уроку. А тут мовники мали можливість поєднати вивчення літературного твору чи розвиток мовлення з азами театрального мистецтва. Інтеграція кількох предметів в одному дала змогу дітям через гру поглибити знання з цих дисциплін.

    ВідповістиВидалити
  2. Світлана Чудінович
    Сучасні реалії та постійні виклики сьогодення ставлять перед вчителем та учнем постійно здавалося б не реальні задачі. Та завдяки таким талановитим , відчайдушним колегам та їх кропіткої праці розумієш що є чим надихатися від чого відштовхуватися, використовувати міжпредметні зв'язки, залучатися підтримкою і сміливо йти назустріч цікавим методам та реалізації поставлених цілей.
    Щиро вдячна за цікавий і змістовний матеріал. Дякую за можливості професійного зростання!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Як говорив філософ, психолог та реформатор освіти Джон Дьюї : «Якщо ми навчаємо сьогодні так, як навчали вчора, ми крадемо у наших дітей завтра». Тому ми, педагоги повинні володіти сучасними технологіями в освітньому процесі.

    ВідповістиВидалити
  4. Стаття висвітлює важливі аспекти цифровізації освітнього процесу, підкреслюючи її роль у підготовці молодого покоління до вимог сучасного суспільства. Автори зазначили, що використання відеоматеріалів та електронних засобів, активізує навчальний процес і сприяє розвитку творчого та критичного мислення. Значну увагу приділено важливості формувального оцінювання та самооцінювання, які сприяють покращенню якості освіти та розвитку особистості учня.

    ВідповістиВидалити
  5. В наш час для того, щоб підготувати учнів до успіху в майбутньому, потрібна надійна та гнучка інфраструктура навчання, здатна підтримувати нові види взаємодії та забезпечувати повсюдний доступ до цифрових інструментів, які дозволяють їм навчатися, досліджувати та проєктувати. Саме, під час викладання курсу «Драматургія і театр» використовуються різноманітні методичні прийоми, форми роботи та засоби для формування інформаційно-цифрової компетентності, які впливають на розвиток творчих здібностей учнів. Щиро вдячна колегам за змістовну статтю. Професійного зростання та наснаги!

    ВідповістиВидалити
  6. Усі ми прагнемо щастя та успіху для наших дітей. Усі ми хотіли б, щоб у суспільстві панували здорові стосунки, взаємоповага та співпраця.
    Наші колеги під час викладання курсу «Драматургія і театр», використовуючи різні інноваційні технології, допомагають відкрити творчі таланти в дітей, стимулювати до творчості, взаємодіяти з іншими дітьми в цифровому середовищі, виховувати вміння дружити, поважати партнерів. Що в майбутньому призведе до успішної самореалізації особистості, уміння спілкуватися і працювати в команді, вирішувати різноманітні проблеми.


    ВідповістиВидалити
  7. Сучасним дітям не вистачає живого спілкування і активної взаємодії. Такі курси вчать дітей не ховатись, не боятись, висловлюватись і виступати перед аудиторію, розвивати комунікативні навички. Вивчення літератури не стає нудним і нецікавим, в цьому ще одна перевага. Майбутнє за інтегрованими курсами.

    ВідповістиВидалити
  8. Сучасні діти набагато вправніші у широкій палітрі начиння гаджетів. Тому вчитель і є сьогодні фасилітатором у формуванні інформаційно-цифрової компетентності учнів задля дієвого впровадження знань та вмінь учнів. Під час освітнього процесу здобуваються навички орієнтуватися в інформаційному просторі, підбирати музичний супровід та створювати його параметри дії, естетично оформлювати місце події за прикладом та трансформувати через власний смак, шукати й критично оцінювати інформацію, оперувати нею під час виконання практичних робіт. Творчих здобутків на широких екранах!

    ВідповістиВидалити
  9. Дійсно, у процесі стрімкого розвитку суспільства інформаційно-цифрова компетентність є чи не найважливішим складником сучас- ного інтегрованого навчання. Використання елементів цифровізації під час уроків вносять інтерактивність у заняття, зацікавлюють учнів та полегшують освітній процес. У статті запропоновані сучасні методичні прийоми, форми роботи та засоби, які впливають на розвиток творчих здібностей учнів/учениць. Бажаю авторкам наснаги та успіху! Дякую за цікавий практичний досвід!

    ВідповістиВидалити
  10. Алла Іванівна Ломакінасічня 16, 2024

    НУШ вимагає від вчителів створення власного цифрового контенту, який може бути корисним для колег, що починають працювати в умовах нових реалій. Розвиток творчих здібностей учнів спонукає до креативності й учителя. Цікаві відеоролики, які створюють діти під керівництвом учителя, є засобом до оцінювання власних здібностей та формування уявлення про можливості та потенціал особистості учня.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за змістовну статтю. Інформація дуже цікава та важлива для сучасної освіти. Тому, що формування в учнів інформаційної компетентності задовольнить основну вимогу до якості сучасної освіти - уміння орієнтуватися в світовому інформаційному просторі, володіння навичками роботи з великими і постійно змінними масивами інформації, володіння інформаційною культурою.

    ВідповістиВидалити

  12. Інформаційна компетентність дозволяє людині бути успішною в сучасному інформаційному суспільстві. Вчитель на уроках з 5-го класу розвиває такі особисті якості учнів, як самостійність, навички критичного мислення та вміння самостійно мислити, спираючись на знання й досвід. Дякую за статтю. Наснаги у роботі.

    ВідповістиВидалити
  13. Надія Лещенкосічня 16, 2024

    Сучасний світ неможливо уявити без інформаційно-цифрових технологій, тому розвиток цієї компетентності в учнів НУШ є пріоритетною. Адже школярі зможуть в подальшому впевнено та критично використовувати ІКТ під час навчання та роботи, в приватному спілкуванні. Важливим аспектом є і медіаграмотність та безпечне спілкування в інтернеті. Інформаційно-цифрові технології дають нам широкий вибір форм для роботи з учнями

    ВідповістиВидалити