Погоджуюсь, що інформаційно-цифрова компетентність є однією з провідних тенденцій в сучасному світі. Дійсно, щоб бути цікавим для своїх учнів, педагог повинен крокувати разом з сучасним світом. Дякую за інформацію.
Авторка статті досить влучно пояснює, що перехід освітнього процесу в цифровий формат змінює традиційні ролі вчителів та учнів, відкриваючи нові перспективи для обох сторін. А дистанційна або змішана форми навчання не можливі без використання ефективних цифрових інструментів. Дякую, пані Світлано, і бажаю творчих успіхів!
Дякую за змістовну статтю! Погоджуюся з Вашою думкою, що формування особистості нового покоління відбувається завдяки використанню педагогами інтерактивних форм і методів навчання в сучасній реальності НУШ
Погоджуюсь, що інформаційно-цифрова компетентність є однією з провідних тенденцій в сучасному світі. Дійсно, щоб бути цікавим для своїх учнів, педагог повинен крокувати разом з сучасним світом.
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію.
Авторка статті досить влучно пояснює, що перехід освітнього процесу в цифровий формат змінює традиційні ролі вчителів та учнів, відкриваючи нові перспективи для обох сторін. А дистанційна або змішана форми навчання не можливі без використання ефективних цифрових інструментів. Дякую, пані Світлано, і бажаю творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиПерспективно, цікаво, інформативно! Дякую та бажаю успіхів! Vorko.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну статтю! Погоджуюся з Вашою думкою, що формування особистості нового покоління відбувається завдяки використанню педагогами інтерактивних форм і методів навчання в сучасній реальності НУШ
ВідповістиВидалити