Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Яна КОПАНЬ

9 коментарів:

  1. Людмила Кашталянсічня 08, 2024

    Дуже цікава і актуальна стаття. Дійсно, цифрові технології - не лише інструмент, а й середовище в якому діти перебувають більшу частину дня. На жаль в цьому є не лише плюси, а й мінуси. Особливо, якщо це не контролюється. Для себе відкрила нову платформу для створення ігр - "Baamboozle", україномовний генератор ребусів - Rebus, обов'язково спробую у своїй роботі. Дякую вам за чудову статтю!

    ВідповістиВидалити
  2. Погоджуюсь з автором, що тема важлива і актуальна, особливо, в час війни. Адже дітям з ООП потрібна особлива увага. Без цифрових технологій не обійтися під час дистанційного і змішаного навчання. Яна Юріївна професійно використовує найбільш дієві платформи в своїй роботі, співпрацює з батьками. Це дає гарний результат. Спробую попрацювати з деякими платформами, які раніше не використовувала. Дякую автору статті, творчих успіхів.

    ВідповістиВидалити
  3. Наталія Молчановасічня 08, 2024

    Дуже важливо, щоб були створені сприятливі умови для навчання, соціалізації та подальшої інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами. Цифровізація в цьому процесі відіграє велику роль. Було цікаво дізнатися, як автор статті обирає платформи для роботи та використовує їх під час корекційних занять. Актуальна і змістовна стаття. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. Флерчук Тетянасічня 09, 2024

    Завжди цікаво знайомитись не тільки з гарно викладеним теоретичним матеріалом, а й з практичним досвідом колег. Це мотивує та спонукає поповнювати свій власний «інструментарій». Дякую автору за статтю та бажаю успіхів у професійній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  5. Рагозіна Ольга
    Задля максимальної інтеграції дітей з особливими потребами в сучасний соціум у освітньому процесі з’явилися спеціальні програми та проєкти, покликані допомогти інклюзивним дітям опанувати сучасні методи комунікації особливо в умовах воєнного стану. Саме про їхній зміст та важливість впровадження йдеться в актуальному матеріалі Яни Юріївни. Із превеликим задоволенням ознайомилась з електронними платформами та додатками, які вона обрала для своєї роботи з дітьми ООП, щоб зробити навчання ефективним та цікавим. Знаю Яну Юріївну як досвідченого логопеда, робота якого базується на індивідуалізації підходу, врахуванні конкретних особливостей кожної дитини, використанні доступних форм комунікацій, що надає позитивне підтримуюче середовище та сприяє інтеграції дітей з особливими потребами в соціум. Дякую колезі за статтю та за плідну роботу.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, пані Яно, за цікаву статтю. Погоджуюсь, що використання ІКТ та цифрових ресурсів під час дистанційної або змішаної форми навчання збільшує шанси на доступність, безперервність та рівний доступ до навчання дітей з ООП. Ви творчий вчитель. Бажаю успіху!

    ВідповістиВидалити
  7. Ганна Запорожецьсічня 15, 2024

    Дякую автору за аналіз власного досвіду роботи на різних платформах, бажаю успіхів в подальшій роботі.

    ВідповістиВидалити
  8. Автор досить детально описала позитивні та негативні сторони використання цифрових технологій. Звичайно в сучасних умовах ми не можемо обійтися без цікавих, результативних інтерактивних вправ, адже вони зацікавлюють дітей. Звичайно працюючи дистанційно, результат корекційної роботи не такий високий, як при безпосередньому спілкуванні. Дякую пані Яні, що поділилася своїм багажем знань, які обов'язково спробую використати у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую,пані Яно, за статтю. І я погоджуюсь з авторкою,що цифровізація виступає одним із пріоритетів у розвитку сучасного стану освіти України і використання інформаційних технологій є вимогою часу. Бажаю успіхів у роботі. Щербина Олена.

    ВідповістиВидалити