У статті Яна Сергіївна розглянула та проаналізувала використання цифрових технологій у своїй роботі.Досить цікава та корисна інформація, адже зараз дуже важко зацікавити дитину.
Автор статті розглядає роль власного цифрового контенту в сучасній педагогіці, який відображає рівень інформаційно-цифрової компетентності вчителя-логопеда. Повністю згодна з автором статті, що сучасній дитині потрібен сучасний вчитель, який вміє ефективно використовувати цифрові ресурси. Зацікавити дитину можна лише використовуючи той контент, який є найбільш актуальний саме зараз. Дякую за змістовну статтю, наснаги Вам в подальшій роботі.
У своїй статті автор детально розповідає про розроблення власного цифрового контенту, що в контексті сучасності, є важливою умовою для зацікавлення та розвитку дітей. Спасибі за таку інформативну статтю.
Цікавий досвід впровадження цифрового контенту у роботі вчителя-логопеда. Пані Яна змістовно розповіла й охарактеризувала досвід використання дошки Padlet у роботі з батьками, ознайомила з процесом освітнього процесу з використанням відеопрезентацій, інтерактивних ігор та вправ та з процесом створення контент-звітності у мережі Facebook . Юлія Мезенцова ДНЗ 52
Дуже актуальна стаття в якій автор описала суть використання цифрових технологій у роботі з дітьми, що дає в подальшому плідний та гарний результат праці. А також звернула увагу на те, як ці технології впливають на рівень компетентності сучасного педагога. Дякуємо за змістовну інформацію. Оксана Бобкова ДНЗ 52.
Актуальність теми зумовлена модернізацією дошкільної освітньої галузі в Україні, зміною вимог до професійної діяльності педагогів в умовах інформаційного суспільства. Автором статті з’ясовано, що процес цифровізації є ефективним засобом для вирішення завдань виховання та реалізації діяльнісного підходу, збагачення розвиваючого середовища закладу дошкільної освіти. Пані Яна детально розкрила роль та місце цифрових технологій у забезпеченні ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу.
Сучасний підхід до навчання та розвитку дитини є одним з головних завдань сучасно педагога з будь якої галузі! Сучасна дитина вимагає цікавих, творчих, логічних завдань для засвоєння тих чи інших знань! В даній статті ми можемо побачити як вчитель - логопед використовує в своїй роботі з дітьми! Олена Дорчинець ДНЗ#52
У статті розглянуто роль власного цифрового контенту в сучасній педагогіці, який відобажає рівень нформаційно-цифрової компетентності вчителя-логопеда. Яна Сергіївна підкреслює, що такий контент включає в себе різноманітні освітні матеріали та сприяє ефективному навчанню. А також зазначає, що цифровий контент допомагає педагогу інтегрувати технології в навчальний процес, розвиває гнучкість та готовність до самовдосконалення. Яна Рябченко
Автор статті, Яна Сергіївна змістовно розкрила питання про норми та правила поведінки у цифровому середовищі. Стаття є актуальною та важливою для розвитку сучасної освіти. Дякую. Лілія Васильєва
Сучасний педагог повинен не лише передавати знання, але й бути активним і мобільним учасником освітнього процесу, який добре володіє новітніми інформаційними технологіями. Яна Сергіївна проаналізувала ефективність застосування цифрових технологій під час корекційних занять з дітьми дошкільного віку та поділилася порадами щодо створення власного цифрового контенту. Впевнена, даний матеріал стане у нагоді колегам.
Не зважаючи на насичення інтернету контентом для логопедичної роботи досить часто стикаєшся з відсутністю потрібного матеріалу саме для цього «особливого випадку». Тому часто виникає потреба в створенні матеріалу під конкретну дитину або адаптація існуючого до її потреб і можливостей. Згодна, що розвиток цифрової компетентності вчителя логопеда є надактуальним. Дякую колезі за статтю та досвід.
В статті чітко зазначений опис цифрової компетентності педагогічного працівника корекційної роботи, розкрито вимоги, структуру та рівні цифрової компетентності, необхідні для успішного здійснення професійної діяльності педагогічними працівниками в умовах розвитку цифрового суспільства. Розуміючи важливість розвитку цифрової компетентності педагогічних працівників, що передбачає впевнене та критичне використання цифрових технологій у професійній діяльності, повсякденному житті та спілкуванні, вчитель познайомила з власним досвідом роботи, а також презентувала високі знання з основ функціонування та використання різних цифрових пристроїв, комп'ютерних програм та мереж.
Цифровізація освіти вимагає від учасників освітнього процесу не тільки багажу знань а і багато умінь, при цьому уміння спілкуватися займає першу позицію. Досвід, представлений пані Яною цікавий, актуальний, заслуговує на увагу колег. Дуже сподобалася стаття тому що в ній вчитель - логопед поділилася практичними напрацюваннями, спостереженнями, рекомендаціями та дала слушні поради. Дякую авторці за цікаву статтю.
У статті Яна Сергіївна розглянула та проаналізувала використання цифрових технологій у своїй роботі.Досить цікава та корисна інформація, адже зараз дуже важко зацікавити дитину.
ВідповістиВидалитиАвтор статті розглядає роль власного цифрового контенту в сучасній педагогіці, який відображає рівень інформаційно-цифрової компетентності вчителя-логопеда. Повністю згодна з автором статті, що сучасній дитині потрібен сучасний вчитель, який вміє ефективно використовувати цифрові ресурси. Зацікавити дитину можна лише використовуючи той контент, який є найбільш актуальний саме зараз. Дякую за змістовну статтю, наснаги Вам в подальшій роботі.
ВідповістиВидалитиУ своїй статті автор детально розповідає про розроблення власного цифрового контенту, що в контексті сучасності, є важливою умовою для зацікавлення та розвитку дітей. Спасибі за таку інформативну статтю.
ВідповістиВидалитиЦікавий досвід впровадження цифрового контенту у роботі вчителя-логопеда. Пані Яна змістовно розповіла й охарактеризувала досвід використання дошки Padlet у роботі з батьками, ознайомила з процесом освітнього процесу з використанням відеопрезентацій, інтерактивних ігор та вправ та з процесом створення контент-звітності у мережі Facebook .
ВідповістиВидалитиЮлія Мезенцова
ДНЗ 52
Дуже актуальна стаття в якій автор описала суть використання цифрових технологій у роботі з дітьми, що дає в подальшому плідний та гарний результат праці. А також звернула увагу на те, як ці технології впливають на рівень компетентності сучасного педагога. Дякуємо за змістовну інформацію.
ВідповістиВидалитиОксана Бобкова
ДНЗ 52.
Актуальність теми зумовлена модернізацією дошкільної освітньої галузі в Україні, зміною вимог до професійної діяльності педагогів в умовах інформаційного суспільства. Автором статті з’ясовано, що процес цифровізації є ефективним засобом для вирішення завдань виховання та реалізації діяльнісного підходу, збагачення розвиваючого середовища закладу дошкільної освіти. Пані Яна детально розкрила роль та місце цифрових технологій у забезпеченні ефективної взаємодії між учасниками освітнього процесу.
ВідповістиВидалитиІнформаційно наповнена стаття, актуальна тема. Доступний виклад матеріалу.
ВідповістиВидалитиСучасний підхід до навчання та розвитку дитини є одним
ВідповістиВидалитиз головних завдань сучасно педагога з будь якої галузі! Сучасна дитина
вимагає цікавих, творчих, логічних завдань для засвоєння тих чи інших
знань! В даній статті ми можемо побачити як вчитель - логопед
використовує в своїй роботі з дітьми!
Олена Дорчинець ДНЗ#52
У статті розглянуто роль власного цифрового контенту в сучасній педагогіці, який відобажає рівень нформаційно-цифрової компетентності вчителя-логопеда. Яна Сергіївна підкреслює, що такий контент включає в себе різноманітні освітні матеріали та сприяє ефективному навчанню. А також зазначає, що цифровий контент допомагає педагогу інтегрувати технології в навчальний процес, розвиває гнучкість та готовність до самовдосконалення.
ВідповістиВидалитиЯна Рябченко
Автор статті, Яна Сергіївна змістовно розкрила питання про норми та правила поведінки у цифровому середовищі. Стаття є актуальною та важливою для розвитку сучасної освіти. Дякую.
ВідповістиВидалитиЛілія Васильєва
Сучасний педагог повинен не лише передавати знання, але й бути активним і мобільним учасником освітнього процесу, який добре володіє новітніми інформаційними технологіями. Яна Сергіївна проаналізувала ефективність застосування цифрових технологій під час корекційних занять з дітьми дошкільного віку та поділилася порадами щодо створення власного цифрового контенту. Впевнена, даний матеріал стане у нагоді колегам.
ВідповістиВидалитиНе зважаючи на насичення інтернету контентом для логопедичної роботи досить часто стикаєшся з відсутністю потрібного матеріалу саме для цього «особливого випадку». Тому часто виникає потреба в створенні матеріалу під конкретну дитину або адаптація існуючого до її потреб і можливостей. Згодна, що розвиток цифрової компетентності вчителя логопеда є надактуальним. Дякую колезі за статтю та досвід.
ВідповістиВидалитиВ статті чітко зазначений опис цифрової компетентності педагогічного працівника корекційної роботи, розкрито вимоги, структуру та рівні цифрової компетентності, необхідні для успішного здійснення професійної діяльності педагогічними працівниками в умовах розвитку цифрового суспільства.
ВідповістиВидалитиРозуміючи важливість розвитку цифрової компетентності педагогічних працівників, що передбачає впевнене та критичне використання цифрових технологій у професійній діяльності, повсякденному житті та спілкуванні, вчитель познайомила з власним досвідом роботи, а також презентувала високі знання з основ функціонування та використання різних цифрових пристроїв, комп'ютерних програм та мереж.
Дякую автору, що поділилася власним досвідом роботи, бажаю успіхів у роботі.
ВідповістиВидалитиЦифровізація освіти вимагає від учасників освітнього процесу не тільки багажу знань а і багато умінь, при цьому уміння спілкуватися займає першу позицію. Досвід, представлений пані Яною цікавий, актуальний, заслуговує на увагу колег. Дуже сподобалася стаття тому що в ній вчитель - логопед поділилася практичними напрацюваннями, спостереженнями, рекомендаціями та дала слушні поради. Дякую авторці за цікаву статтю.
ВідповістиВидалити