Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Наталія ЛАЗАРЬКО

11 коментарів:

  1. Цифрова компетентність є однією із найважливіших характеристик для вихователя у наші часи. Сучасний вихователь повинен володіти певним рівнем інформаційної та цифрової компетентності, щоб ефективно використовувати цифрові технології у своєму навчанні та орієнтуватися в цифровому ландшафті освіти, що постійно розвивається. Це включає в себе здатність використовувати інструменти освітніх технологій, такі як онлайн-ресурси, онлайн платформа, інтерактивні дошки та системи управління навчанням, а також здатність ефективно інтегрувати цифрові технології в методи навчання та плани занять. Дякую за вашу роботу та бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. В своїй статті педагог досить в доступній формі показала, що цифровий контент допомагає інтегрувати технології в навчальний процес, розвиває гнучкість та готовність до самовдосконалення, а також сприяє розвитку інформаційно-цифрової компетентності дошкільників. Підкреслюється його роль у створенні стимулюючого освітнього середовища та розвитку креативності.
    Стаття підкреслює, що власний цифровий контент є необхідним для формування інформаційно-цифрової компетентності вихователя та дітей,починаючи з дошкільного віку.
    Цікавий матеріал і досить актуальна тема.

    ВідповістиВидалити
  3. В цій статті автор дуже змістовно і цікаво висвітлив аспекти проблеми формування інформаційно-цифрової компетентності вихователя та описав новітні цифрові інструменти для створення цікавих онлайн-контентів.
    Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  4. Пані Наталля лаконічно і чітко висвітлила особливості створення вихователями ЗДО цифрових контентів. Також, перерахувала ряд цікавих інструментів для створення візуальних дид.засобів навчання, відеоконтенту. Надихнули на деякі ідеї, які обов'язково використаю у роботі з дошкільниками.
    Дякую.

    ВідповістиВидалити
  5. Сучасний вихователь повинен володіти певним рівнем інформаційної та цифрової компетентності, щоб ефективно використовувати цифрові технології у своєму навчанні та орієнтуватися в цифровому ландшафті освіти, що постійно розвивається.

    ВідповістиВидалити
  6. У статті автор окреслила проблеми та перспективи цифровізації освітнього процесу, які передбачають трансформацію змісту,
    методів та форм взаємодії з метою забезпечення якості та доступності дошкільної освіти. Пані Наталія чітко визначила, що цифровізація осучаснює освітній процес, робить його більш мобільним, персоналізованим, пристосованим до сучасних умов. Таким чином у педагога з’являється можливість використовувати цифрове моделювання та конструювання, індивідуалізацію освіти,
    елементи гейміфікації тощо.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую автору за актуальну.цікаву та змістовну статтю!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за статтю! Оскільки цифровізація набуває глобальних масштабів. Якісні зміни змісту, структури освітнього процесу, упровадження дистанційних технологій характеризують сучасний етап
    розвитку дошкільної освіти. У зв’язку з цим проблема вивчення потенціалу цифрових технологій та можливостей їх використання в ЗДО стає все більш актуальною.

    ВідповістиВидалити
  9. Створення персоналізованого цифрового контенту дозволяє налаштовувати підхід до конкретних потреб кожної дитини, сприяючи індивідуалізації навчання. Дякую за актуальну та інформативну статтю.

    ВідповістиВидалити
  10. При цифровій трансформації освітнього процесу важливого значення, на нашу думку, набуває збереження фундаментальності класичної системи освіти, оскільки для творчої продуктивної діяльності людини потрібні не лише цифрові уміння й навички, а й фундаментальні знання, критичне мислення, розвинена креативність.
    Т.Стеценко

    ВідповістиВидалити
  11. Інформаційно-цифрова компетентність дуже важлива та необхідна в роботі педагога . Обізнаність у цифрових інструментах Google відкриває ряд можливостей , що значно спрощує, урізноманітнює та модернізує навчальну діяльність. Тільки вперед♥️♥️♥️

    ВідповістиВидалити