Дякую за змістовну та цікаву статтю. А в умовах сьогодення без цифровізації навчального педагогам ніяк не обійтися, тому обрана тематика дуже актуальною.
Зміни, що відбуваються в суспільстві визначають нові підходи до розвитку системи освіти. Цифрові технології швидко інтегруються в освітні простори закладів дошкільної освіти (ЗДО), відкривають нові можливості педагогам для ефективної організації взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Тому дана стаття є особливо актуальною в наш час. Дякую!
Цифровізація в дошкільнфй освіті є досить актуальною, іноваційною частиною педагогіки в Україні. У вихователів з’являється можливість використовувати цифрове моделювання та конструювання. Це є потужним ресурсом професійного розвитку вихователя, забезпечує швидку адаптацію до сучасних умов інформаційного суспільства, самореалізацію, збагачення професійного досвіду. Тому обрана вихователем тема є надактуальною в сучасній освіті.
Щиро дякую , за цікаву змістову статтю. Вихователь розкрила в ній цифрову трансформацію яка є одним із ключових напрямків трансформації системи дошкільної освіти й передбачає використання цифрових технологій в освітньому процесі з метою забезпечення її якості та доступності, посилення індивідуалізації та диференціації, розвитку цифрової компетентності усіх учасників взаємодії. Це зміна парадигми спілкування із зовнішнім світом та якісний внутрішній інструмент для оптимізації освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Цифрову трансформацію необхідна, щоб зробити процес освіти гнучким, пристосованим до реалій сьогодення. Як методист дошкільного закладу, я запропоную матеріали цієї статті вихователям для практичной роботи.
Дуже цікава і змістовна стаття відносно сучасного підходу до цифрової трансформації освітнього процесу, адже сучасні діти потребують і сучасних методів навчання. Автор доречно підкреслив, що постійне перебування під впливом цифрового обладнання може нанести шкоду здоров'ю дитини, тому тут має бути баланс. Бажаю успіхів!
Стаття дуже актуальна в умовах сьогодення. Інтеграція цифрових технологій у дошкільну освіту забезпечує інтерактивний та захоплюючий досвід, привертає увагу дітей і сприяє їхній творчості. Такий підхід допоможе дітям розвинути любов до навчання та покращити їх успішність. Автор доводить, що сучасні цифрові технології доповнюють традиційне виховання та навчання в дошкільному навчальному закладі і за його межами.
Наше сьогодення не можливо уявити життя без інтернету, тому що всі навчаються, читають, пишуть, спілкуються через мережі. Тому ця стаття актуальна в наш час. Трансформація сучасної освіти не можлива без цифровізації.
Дякую за актуальну,змістовну та цікаву статтю в умовах сьогодення. У статті розглянуто використання цифрових технологій,з метою розширення можливостей традиційних моделей навчання та формування єдиного цифрового освітнього простору. Бажаю успіхів!!!!
Дуже змістовно та цікаво. Актуальна проблема в сучасній освіті. Цифровий освітній простір надає більше унікальних можливостей для кожної дитини окремо,розширенню традиційних методів та прийомів у навчанні,бути не тільки спостерігачами,а й прямими учасниками освітнього процесу та адаптувати набуті знання у повсякденні. Дякую!
Дякую за цікаву та змістовну статтю! Мені, як вчителю початкових класів, зважаючи на виклики сьогодення, стаття виявилася дуже корисною. Фахівцям освітньої сфери необхідно опановувати інформаційно-комунікаційні та цифрові технології для їх подальшого застосування у професійній діяльності, тож одним з першочергових завдань системи освіти є формування цифрової грамотності педагогів! Успіхів!
Дякую за статтю, яка порушує актуальну тему сьогодення! Мені, як вихователю, стаття була цікава з огляду на те, що модернізація дошкілля вимагає від педагогів якісної зміни підходів до організації освітньої діяльності дітей. Зокрема, використання інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації освітньої програми, дозволить стимулювати пізнавальну активність дошкільнят – необхідну складову освітнього процесу. Ще раз дякую!
Цифровізація робить освітній процес більш мобільним, гнучким, персоналізованим та диференційованим, суттєво впливає на зміст освіти, методи, засоби та технології навчання, організаційні форми навчання й управління навчально-пізнавальною діяльністю, що призводить до змін у діяльності студентів та викладачів. Дякую за статтю.
Погоджуюсь з автором, що цифрові технології стали потужним ресурсом професійного розвитку педагогів, забезпечуючи їм швидку адаптацію до сучасних умов існування в інформаційному суспільстві, розширення комунікаційних можливостей, самореалізацію, збагачення професійного досвіду Попри усі переваги використання цифрових інструментів, пані Ольга акцентує увагу на ризики й проблеми використання ІКТ в дошкільних закладах.
Цифрові технології невпинно заповнюють простір життя людини – професійний, сферу досугу, побуту, спілкування… І дитина, навіть найменша, оточена ними у усіх боків. Сучасна дитина відкриває світ не лише безпосередньо – через пізнання навколишнього, навчання в закладі освіти, сімейний вплив, а й опосередковано – за допомогою інформаційно-комунікаційних засобів, зокрема за допомогою гаджетів. Ідемо в ногу з часом! Т. Стеценко.
Цікава стаття , оскільки сучасний ринок праці вимагає високого рівня професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, постійного вдосконалення результатів їхньої освітньої діяльності, суб'єктних якостей. Снідевич А.
Автор докладно розглядає актуальні аспекти цифровізації в дошкільній освіті, яка визначає зміни в змісті і структурі освітніх процесів та вимагає активної участі педагогів у формуванні цифрової компетентності дітей. Стаття актуальна та корисна для педагогів -дошкільників.
Цифровізація є одним із ключевих напрямків трансформації системи дошкільної освіти, і саме цифровізація необхідна,щоб зробити процес освіти гнучким,пристосованим до релій сьогодення. Авторка глибоко розкрила цю тему,змістовно і по-сучасному.Дякую! Щербина Олена, ДНЗ#15
Дійсно, впровадження цифровізації стало викликом для працівників закладів дошкільної освіти. І добре, що в більшості освітян він став поштовхом для професійного розвитку. Навіть педагоги з багатим досвідом роботи, пізнали нове і познайомили з цим дітей, яких з кожним днем все важче здивувати. Дякую автору, за цікаву та змістовну статтю 👍
Цифрова грамотність педагога стала необхідною і надважливою у сучасному сьогоденні. Як би не було лячно на перший погляд опановувати нові цифрові інструменти, та це така можливість спростити, урізноманітнити свою роботу. Цифровізація -це не тільки модернізація , професійний ріст педагога, а й цікава подача матеріалу дітям, які краще засвоять знання на занятті чи уроці. Щиро дякую за актуальну статтю. Тільки вперед♥️💗🤗
Цифрова трансформація освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах є необхідною умовою підвищення якості освіти. Оскільки вихователь є кумиром і наставником для підростаючого покоління, він повинен володіти сучасними цифровими технологіями для того, щоб бути в більш тісній співпраці з дітьми, які дуже рано знайомляться з багатьма сучасними цифровими технологіями. Стаття цікава, а головне актуальна.
Дякую за змістовну та цікаву статтю. А в умовах сьогодення без цифровізації навчального педагогам ніяк не обійтися, тому обрана тематика дуже актуальною.
ВідповістиВидалитиЗміни, що відбуваються в суспільстві визначають нові підходи до розвитку системи освіти. Цифрові технології швидко інтегруються в освітні простори закладів дошкільної освіти (ЗДО), відкривають нові можливості педагогам для ефективної організації взаємодії усіх учасників освітнього процесу. Тому дана стаття є особливо актуальною в наш час. Дякую!
ВідповістиВидалитиЦифровізація в дошкільнфй освіті є досить актуальною, іноваційною частиною педагогіки в Україні. У вихователів з’являється можливість використовувати цифрове моделювання та конструювання. Це є потужним ресурсом професійного розвитку вихователя, забезпечує швидку адаптацію до сучасних умов інформаційного суспільства, самореалізацію, збагачення професійного досвіду.
ВідповістиВидалитиТому обрана вихователем тема є надактуальною в сучасній освіті.
Щиро дякую , за цікаву змістову статтю. Вихователь розкрила в ній цифрову трансформацію яка є одним із ключових напрямків трансформації системи дошкільної освіти й передбачає використання цифрових технологій в освітньому процесі з метою забезпечення її якості та доступності, посилення індивідуалізації та диференціації, розвитку цифрової компетентності усіх учасників взаємодії. Це зміна парадигми спілкування із зовнішнім світом та якісний внутрішній інструмент для оптимізації освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Цифрову трансформацію необхідна, щоб зробити процес освіти гнучким, пристосованим до реалій сьогодення. Як методист дошкільного закладу, я запропоную матеріали цієї статті вихователям для практичной роботи.
ВідповістиВидалитиДуже цікава і змістовна стаття відносно сучасного підходу до цифрової трансформації освітнього процесу, адже сучасні діти потребують і сучасних методів навчання. Автор доречно підкреслив, що постійне перебування під впливом цифрового обладнання може нанести шкоду здоров'ю дитини, тому тут має бути баланс.
ВідповістиВидалитиБажаю успіхів!
Стаття дуже актуальна в умовах сьогодення. Інтеграція цифрових технологій у дошкільну освіту забезпечує інтерактивний та захоплюючий досвід, привертає увагу дітей і сприяє їхній творчості. Такий підхід допоможе дітям розвинути любов до навчання та покращити їх успішність. Автор доводить, що сучасні цифрові технології доповнюють традиційне виховання та навчання в дошкільному навчальному закладі і за його межами.
ВідповістиВидалитиНаше сьогодення не можливо уявити життя без інтернету, тому що всі навчаються, читають, пишуть, спілкуються через мережі. Тому ця стаття актуальна в наш час. Трансформація сучасної освіти не можлива без цифровізації.
ВідповістиВидалитиДякую за актуальну,змістовну та цікаву статтю в умовах сьогодення. У статті розглянуто використання цифрових технологій,з метою розширення можливостей традиційних моделей навчання та формування єдиного цифрового освітнього простору. Бажаю успіхів!!!!
ВідповістиВидалитиДуже змістовно та цікаво. Актуальна проблема в сучасній освіті. Цифровий освітній простір надає більше унікальних можливостей для кожної дитини окремо,розширенню традиційних методів та прийомів у навчанні,бути не тільки спостерігачами,а й прямими учасниками освітнього процесу та адаптувати набуті знання у повсякденні. Дякую!
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та змістовну статтю! Мені, як вчителю початкових класів, зважаючи на виклики сьогодення, стаття виявилася дуже корисною. Фахівцям освітньої сфери необхідно опановувати інформаційно-комунікаційні та цифрові технології для їх подальшого застосування у професійній діяльності, тож одним з першочергових завдань системи освіти є формування цифрової грамотності педагогів! Успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую за статтю, яка порушує актуальну тему сьогодення! Мені, як вихователю, стаття була цікава з огляду на те, що модернізація дошкілля вимагає від педагогів якісної зміни підходів до організації освітньої діяльності дітей. Зокрема, використання інформаційно-комунікаційних технологій для реалізації освітньої програми, дозволить стимулювати пізнавальну активність дошкільнят – необхідну складову освітнього процесу. Ще раз дякую!
ВідповістиВидалитиЦифровізація робить освітній процес більш мобільним, гнучким,
ВідповістиВидалитиперсоналізованим та диференційованим, суттєво впливає на зміст освіти,
методи, засоби та технології навчання, організаційні форми навчання й
управління навчально-пізнавальною діяльністю, що призводить до змін у
діяльності студентів та викладачів.
Дякую за статтю.
Погоджуюсь з автором, що цифрові технології стали потужним ресурсом професійного розвитку педагогів, забезпечуючи їм швидку адаптацію до сучасних умов існування в інформаційному суспільстві, розширення комунікаційних можливостей, самореалізацію, збагачення професійного досвіду Попри усі переваги використання цифрових інструментів, пані Ольга акцентує увагу на ризики й проблеми використання ІКТ в дошкільних закладах.
ВідповістиВидалитиЦифрові технології невпинно заповнюють простір життя людини – професійний, сферу досугу, побуту, спілкування… І дитина, навіть найменша, оточена ними у усіх боків.
ВідповістиВидалитиСучасна дитина відкриває світ не лише безпосередньо – через пізнання навколишнього, навчання в закладі освіти, сімейний вплив, а й опосередковано – за допомогою інформаційно-комунікаційних засобів, зокрема за допомогою гаджетів. Ідемо в ногу з часом!
Т. Стеценко.
ВідповістиВидалитиЦікава стаття , оскільки сучасний ринок праці вимагає високого рівня професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, постійного вдосконалення результатів їхньої освітньої діяльності, суб'єктних якостей.
Снідевич А.
Автор докладно розглядає актуальні аспекти цифровізації в дошкільній освіті, яка визначає зміни в змісті і структурі освітніх процесів та вимагає активної участі педагогів у формуванні цифрової компетентності дітей. Стаття актуальна та корисна для педагогів -дошкільників.
ВідповістиВидалитиЦифровізація є одним із ключевих напрямків трансформації системи дошкільної освіти, і саме цифровізація необхідна,щоб зробити процес освіти гнучким,пристосованим до релій сьогодення. Авторка глибоко розкрила цю тему,змістовно і по-сучасному.Дякую! Щербина Олена, ДНЗ#15
ВідповістиВидалитиДійсно, впровадження цифровізації стало викликом для працівників закладів дошкільної освіти. І добре, що в більшості освітян він став поштовхом для професійного розвитку. Навіть педагоги з багатим досвідом роботи, пізнали нове і познайомили з цим дітей, яких з кожним днем все важче здивувати. Дякую автору, за цікаву та змістовну статтю 👍
ВідповістиВидалитиЦифрова грамотність педагога стала необхідною і надважливою у сучасному сьогоденні. Як би не було лячно на перший погляд опановувати нові цифрові інструменти, та це така можливість спростити, урізноманітнити свою роботу. Цифровізація -це не тільки модернізація , професійний ріст педагога, а й цікава подача матеріалу дітям, які краще засвоять знання на занятті чи уроці. Щиро дякую за актуальну статтю. Тільки вперед♥️💗🤗
ВідповістиВидалитиЦифрова трансформація освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах є необхідною умовою підвищення якості освіти. Оскільки вихователь є кумиром і наставником для підростаючого покоління, він повинен володіти сучасними цифровими технологіями для того, щоб бути в більш тісній співпраці з дітьми, які дуже рано знайомляться з багатьма сучасними цифровими технологіями. Стаття цікава, а головне актуальна.
ВідповістиВидалити