Автор докладно розглядає актуальні аспекти цифровізації в дошкільній освіті, яка визначає зміни в змісті і структурі освітніх процесів та вимагає активної участі педагогів у формуванні цифрової компетентності дітей. Стаття актуальна та корисна для педагогів, які мають за мету адаптувати свою роботу до вимог цифрової епохи та сприяти повноцінному розвитку дошкільників в цифровому середовищі.
Наталія Олександрівна в своїй статті доводить, що інформаційно-комунікаційні технології є потужним ресурсом професійного розвитку педагогів, що забезпечує їм швидку адаптацію до сучасних умов інформаційного суспільства, розширює коло комунікаційних можливостей, забезпечує самореалізацію, збагачує професійний досвід. Автор висвітлила педагогічний потенціал, основні переваги та виклики щодо використання цифрових технологій. Визначила основні напрямки пошуку ефективних шляхів цифровізації як комплексу інструментів, що оптимізують освітній процес в ЗДО. Сформулювала висновки, що завдяки цифровізації освітній процес в закладі дошкільної освіти стає неперервним. Це, у свою чергу, забезпечує комфортні умови для розвитку дошкільнят. Матеріали статті є корисними для спільноти освітян дошкілля.
Вдячна пані Наталії за досить глибокий виклад матеріалу. Дійсно, тема дуже актуальна в дошкіллі і має право на існування. Ми маємо можливість навчатися, для нас створені умови для розвитку цифрової компетентності. Чекаємо лише на поповнення мультимедійного та комп’ютерного обладнання. Адже, наразі в дошкіллі - це велика проблема!
Автор докладно розглядає актуальні аспекти цифровізації в дошкільній освіті, яка визначає зміни в змісті і структурі освітніх процесів та вимагає активної участі педагогів у формуванні цифрової компетентності дітей. Стаття актуальна та корисна для педагогів, які мають за мету адаптувати свою роботу до вимог цифрової епохи та сприяти повноцінному розвитку дошкільників в цифровому середовищі.
ВідповістиВидалитиНаталія Олександрівна в своїй статті доводить, що інформаційно-комунікаційні технології є потужним ресурсом професійного розвитку педагогів, що забезпечує їм швидку адаптацію до сучасних умов інформаційного суспільства, розширює коло комунікаційних можливостей, забезпечує самореалізацію, збагачує професійний досвід. Автор висвітлила педагогічний потенціал, основні переваги та виклики щодо використання цифрових технологій. Визначила основні напрямки пошуку ефективних шляхів цифровізації як комплексу інструментів, що оптимізують освітній процес в ЗДО. Сформулювала висновки, що завдяки цифровізації освітній процес в закладі дошкільної освіти стає неперервним. Це, у свою чергу, забезпечує комфортні умови для розвитку дошкільнят. Матеріали статті є корисними для спільноти освітян дошкілля.
ВідповістиВидалитиВдячна пані Наталії за досить глибокий виклад матеріалу. Дійсно, тема дуже актуальна в дошкіллі і має право на існування. Ми маємо можливість навчатися, для нас створені умови для розвитку цифрової компетентності. Чекаємо лише на поповнення мультимедійного та комп’ютерного обладнання. Адже, наразі в дошкіллі - це велика проблема!
ВідповістиВидалити