Цікавою є думка автора статті про "соціальний ліфт" розвитку учнівства. Соціальний ліфт — це один із критеріїв суспільства, що гармонійно розвивається. Те, що в учнів є можливість підвищити або знизити свій рівень, змушує їх прагнути високих цілей і розвивати свої найкращі якості. А це створює умови, за яких вершина соціальних сходів буде зайнята гідними та успішними представниками, а не володарями «правильного» походження.
Дякую авторці статті про розкриття теми. Погоджуюся з думкою, що використання цифрових технологій у початкової школі може бути ефективним засобом забезпечення якісної освіти у складних умовах війни. Вам успіхів!
Стаття змістовна, написана на актуальну тему. Звідси можна сказати, що авторка статті переконливо продемонструвала той факт, що питання діджиталізації стало пріоритетним для освітян. Дякую Аллі Євгенівні за корисний матеріал.
Цікавою є думка автора статті про "соціальний ліфт" розвитку учнівства. Соціальний ліфт — це один із критеріїв суспільства, що гармонійно розвивається. Те, що в учнів є можливість підвищити або знизити свій рівень, змушує їх прагнути високих цілей і розвивати свої найкращі якості. А це створює умови, за яких вершина соціальних сходів буде зайнята гідними та успішними представниками, а не володарями «правильного» походження.
ВідповістиВидалитиДякую авторці статті про розкриття теми. Погоджуюся з думкою, що використання цифрових технологій у початкової школі може бути ефективним засобом забезпечення якісної освіти у складних умовах війни. Вам успіхів!
ВідповістиВидалитиСтаття змістовна, написана на актуальну тему. Звідси можна сказати, що авторка статті переконливо продемонструвала той факт, що питання діджиталізації стало пріоритетним для освітян. Дякую Аллі Євгенівні за корисний матеріал.
ВідповістиВидалити