Цифрова трансформація у сфері освіти - це комплексна робота над побудовою екосистеми цифрових рішень у сфері освіти , включно зі створенням безпечного електронного освітнього середовища.
Стаття висвітлює позитивний вплив цифрових технологій на розвиток дітей, зокрема через ігровий контент, зазначає, що цифрові інструменти дозволяють залучати дошкільників у навчальний процес та сприяють їх загальному розвитку. Автор підкреслює важливість використання цифрових технологій для підвищення якості та результативності освітнього процесу, але при цьому звертає увагу на потребу уважного вибору контенту та розуміння можливих ризиків.
Стаття розкриває питання цифровізації та модернізації освітнього процесу, окреслює складнощі, які виникають на шляху до цифрової трансформації у сфері освіти. Важливо усвідомити необхідність та невідворотність змін та використовувати всі можливості сучасного світу.
В наш час дана стаття є актуальною. Цілком погоджуюсь з думкою автора про те , що ІКТ відкривають широкі перспективи у роботі з сучасними дошкільниками, у становленні особистості дитини, її розумових здібностей. Але треба враховувати що раннє використання цифрових інструментів може призвести до занадто великої залежності від технологій та вплинути на розумовий, фізичний та соціальний розвиток дітей. Важливо забезпечити баланс.
Підтримую автора, що правильно організоване використання цифрових технологій та ресурсів стимулює творчість дітей, надає широкі можливості для їх самовираження. Важливою умовою використання цифрових технологій у дошкільній освіті пані Ірина вважає важливим та необхідним врахування факторів ризику, що впливають на безпеку та здоров’я дитини у цифровому просторі, а сучасний педагог має вміти вдало та безпечно поєднувати традиції та інновації, класичні методи та нові педагогічні тренди. Вдалого професійного руху Вам, пані Ірино!
Дуже вдячна Вам, що підняли проблему цифрового простору для розвитку пізнавальної активності дошкільнят. Особливо у період війни пізнавальний розвиток дитини потребує зворотнього зв'язку з педагогом, інтерактивних завдань.
З власного досвіду, погоджуюсь із твердженням, висвітленим в даній статті, що використання цифрових технологій у дошкільній освіті, перетворює дітей з пасивних слухачів в активних дослідників у навч.пррцесі. Пані Ірина озвучила позитивні і негативні сторони ранньої цифровізації. Є над чим замислитись. Дякую.
Цифрова трансформація у сфері освіти - це комплексна робота над побудовою екосистеми цифрових рішень у сфері освіти , включно зі створенням безпечного електронного освітнього середовища.
ВідповістиВидалитиСтаття висвітлює позитивний вплив цифрових технологій на розвиток дітей, зокрема через ігровий контент, зазначає, що цифрові інструменти дозволяють залучати дошкільників у навчальний процес та сприяють їх загальному розвитку. Автор підкреслює важливість використання цифрових технологій для підвищення якості та результативності освітнього процесу, але при цьому звертає увагу на потребу уважного вибору контенту та розуміння можливих ризиків.
ВідповістиВидалитиСтаття розкриває питання цифровізації та модернізації освітнього процесу, окреслює складнощі, які виникають на шляху до цифрової трансформації у сфері освіти. Важливо усвідомити необхідність та невідворотність змін та використовувати всі можливості сучасного світу.
ВідповістиВидалитиТрансформація сучасної освіти не можлива без цифровізації. Актуальна стаття в наш час.
ВідповістиВидалитиВ наш час дана стаття є актуальною. Цілком погоджуюсь з думкою автора про те , що ІКТ відкривають широкі перспективи у роботі з сучасними дошкільниками, у становленні особистості дитини, її розумових здібностей. Але треба враховувати що раннє використання цифрових інструментів може призвести до занадто великої залежності від технологій та вплинути на розумовий, фізичний та соціальний розвиток дітей. Важливо забезпечити баланс.
ВідповістиВидалитиПідтримую автора, що правильно організоване використання цифрових технологій та ресурсів стимулює творчість дітей, надає широкі можливості для їх самовираження. Важливою умовою використання цифрових технологій у дошкільній освіті пані Ірина вважає важливим та необхідним врахування факторів ризику, що впливають на безпеку та здоров’я дитини у цифровому просторі, а сучасний педагог має вміти вдало та безпечно поєднувати традиції та інновації, класичні методи та нові педагогічні тренди. Вдалого професійного руху Вам, пані Ірино!
ВідповістиВидалитиДякую автору за цікаву тему статті, та змістовний матеріал.
ВідповістиВидалитиДуже вдячна Вам, що підняли проблему цифрового простору для розвитку пізнавальної активності дошкільнят. Особливо у період війни пізнавальний розвиток дитини потребує зворотнього зв'язку з педагогом, інтерактивних завдань.
ВідповістиВидалитиЗ власного досвіду, погоджуюсь із твердженням, висвітленим в даній статті, що використання цифрових технологій у дошкільній освіті, перетворює дітей з пасивних слухачів в активних дослідників у навч.пррцесі.
ВідповістиВидалитиПані Ірина озвучила позитивні і негативні сторони ранньої цифровізації.
Є над чим замислитись.
Дякую.