Запропонована до розгляду та обговорення стаття актуальна з огляду сучасних викликів, які вимагають від вчителя творчості і якісного впровадження в роботу з ліцеїстами і їх батьками новітніх технологій. Цілком згодна з авторкою статті, пані Аллою Нікішаєвою, що цифровізація (діджиталізація) освіти – відповідь на суспільні виклики сьогодення, коли конкурентоспроможність та ефективність постають як життєво необхідні якості. Особливою цінністю статті є популяризація власного досвіду вчителя та досвіду і творчих напрацювань навчального закладу. Стаття є науковою, академічною і практичною. Бажаю Вам, пані Алла, творчих успіхів !
Сучасні технології активізують роботу педагога за різними напрямками та формами роботи, підвищують зацікавленість учня, адже він усвідомлює свою можливість підвищити якість свохї знань з різних предметів і конкретно в статті відслідковано предмети українська мова та література. Використання вашого практичного досвіду показує взаємозв'язок з високими темпами науково-технічного прогресу, стрімких соціальних технологій, значного росту інформаційних ресурсів. Дякую за форми роботи, які цікаві й потрібні в роботі.
Авторка статті вдало розкрила переваги роботи з сервісом Google Classroom при викладанні української мови і літератури та розкрила зв'язок засад педагогіки партнерства з використанням ІКТ. Без сумніву, Google Classroom є ефективним інструментом, який допомагає нам створювати, впорядковувати завдання, перевіряти їх, оцінювати роботи учнів, коментувати як помилки так і оцінки та організовувати ефективне спілкування з учнями у режимі реального часу. Дякую Аллі Євгенівні, що поділилася власними напрацюваннями та досвідом роботи.
У даній статі розглянуто сучасні технології, що активізують роботу педагога за різними напрямками та формами роботи, підвищують зацікавленість учня, адже він усвідомлює свою можливість підвищити якість свохї знань з різних предметів і конкретно в статті відслідковано предмети українська мова та література. Використання вашого практичного досвіду показує взаємозв'язок з високими темпами науково-технічного прогресу, стрімких соціальних технологій, значного росту інформаційних ресурсів.
У статті акцентовано увагу на розвитку й ролі української мови в процесі розбудови української державності. Адаптація освітнього простору до високих темпів науково-технічного прогресу, стрімких соціальних технологій, значного росту інформаційних ресурсів є необхідністю сучасності.
Google Classroom, має увесь необхідний функціонал, необхідний для реалізації дистанційного режиму навчання у повному обсязі. Дякую за змістовну статтю!
Дякую,колеги,за позитивні відгуки. Дійсно,Google Classroom дає можливість реагувати на виклики сьогодення та забезпечити безперервіність освітнього процесу. Постійно працюю над пошуком нового інструментарію для мотивації СУЧАСНОГО учня.
Досить актуальна тема в сьогоденні! Ми опинилися в реаліях, які вимагають пристосувань. Google Classroom при вивченні української мови та літератури, розкриває позитивні аспекти роботи: функціонал: можливість публікувати теоретичний матеріал, завдання, виставляти оцінки в журналі, календар та ін.; організація спільної роботи; безкоштовність; підтримка української мови; бренд – Google всі знають і використовують; цим сервісом можна користуватися як персональному комп’ютері, так і на смартфоні та планшеті, у т.ч. за допомогою спеціальних мобільних додатків. Робота з такими системами дистанційного навчання як Google Classroom є надзвичайно важливою для учнів. Вона дозволяє: підвищити ефективність навчання та покращити якість знань; розвинути пізнавальну активність; збільшити інтерес до досліджуваного предмета; удосконалити навички роботи з комп’ютером; сформувати навички самостійного дослідження. Застосування дистанційних сервісів як інтерактивного методу навчання сприяє активному та продуктивному засвоєнню навчального матеріалу, активізує в учнів потребу здійснення дослідного виду діяльності. Як показують заняття, проведені під час карантину, інтерес учнів до таких технологій постійно зростає, що є доказом доцільності впровадження «Google Classroom» у навчальний процес школи. Дякую за статтю, цілком підтримую колегу!
У статті розкрито позитивні аспекти роботи з Google Classroom, як-то: простота, доступність, універсальність, безкоштовність, які дозволяють ефективно засвоювати знання в ліцеїстів. Подальших Вам успіхів!
Кадрова Ольга Стаття,дійсно,актуальна,зважаючи на виклики сьогодення. Цифровізація освіти допомагає забезпечувати безперервність освітнього процесу,мотивувати учнів. Авторка вдало поєднала в статті процес впроваждення в освітній простір цифрових інструментів та творчі напрацювання. Практичність статті стане в нагоді не лише вчителям української мови та літератури.
Ірина Горощук Шановна колега в статті акцентує увагу на тому, що в наш час важко переоцінити використання інформаційних технологій при викладанні предметів мовно - літературного напряму НУШ. Зокрема, авторка статті наголошує на перевагах роботи з сервісом Google Classroom , який дає можливість вчителям та здобувачам освіти більш ефективно та якісно викладати та сприймати матеріали уроків української мови та літератури. Алло Євгенівно, бажаю подальших успіхів та нових творчих ідей .
Дякую за цікаву, змістовну статтю. Розвиток освітньої галузі в Україні шляхом використання цифрових технологій є ключовим засобом забезпечення широких можливостей вільного розвитку особистості. Онлайн-платформи стають не лише джерелом інформації, але і інтерактивним середовищем для здобуття знань.
Дякую за цікаву статтю, питання що у ній розглянуті, дуже актуальні у сучасних умовах. Не тільки тому, що у нас триває війна, і онлайн - навчання для багатьох здобувачів освіти єдиний спосіб отримання інформації, а і тому що освітній процес не стоіть на місці, і наші вчителі мають розвиватися і відповідати новим вимогам. У статті багато практичного матеріалу, який стане в нагоді колегам.
Стаття актуальна в наш час, тому що педагогіка партнерства, де вчитель, учень, батьки є рівноправними учасниками освітнього процесу, є пріоритетними в НУШ. Автор статті поділилася своїми напрацюваннями в Classroom, які ми, вчителі- словесності , можемо використати в своїй практиці. Бажаю Аллі Євгенівні наснаги в подальшій роботі !
Олена Самохвалова. Дякую автору за професійний допис.Дійсно,використання Сервісів Google дозволяє створити унікальні можливості для навчання і забезпечує реалізацію вимог державного освітнього стандарту нового покоління, та допомагає і вчителям, і учням,і батькам орієнтуватися у сучасному інформаційно-освітньому середовищі.
Повністю згодна з авторкою статті,що застосування дистанційних сервісів сприяє активному й ефективному засвоєнню навчального матеріалу, підтримує живу комунікацію між учасниками навчального процесу.А приклади з власного досвіду чітко доводять актуальність вибраної теми.Алло Євгенівно,успіхів та подальших відкриттів!
Шановна Алла Євгенівна. Всі ваші теоретичні дописи підтверджені практикою. В умовах сьогодення саме цифрові технології дозволяють спростити зв'язок між учнем та учителем, роблячи процес навчання доступним для всіх учасників. Саме під час такого навчання відбувається зміна ролі педагога від вертикального домінування до горизонтальної взаємодії та модернізації, збільшення впливу не зовнішньої оцінки, а самооцінки. Роботи попереду ще багато. Зміни в розвитку технологій є стрімкими. Тому бажаю Вам наснаги та творчих здобутків. Дякую за публікацію.
Запропонована до обговорення тема є актуальною з точки зору сучасної наукової думки та надважливою для вчителів-практиків. Авторка статті пропонує фундаментальний розгляд теоретичних робіт з теми, а також власний практичний досвід. Вважаю, що матеріал статті може бути вдало використаний в практичній роботі вчителів міста. Дякую Вам за творчу працю!
Згодна з автором статті щодо питання зручності роботи в вебсервісі Google Classroom як під час дистанційного навчання, так і під час очного. У вказаному сервісі передбачено організовувати процес навчання як багатосторонній. Це дає змогу розміщувати відео, тексти та картинки – найрізноманітніший арсенал інтерактивних засобів навчання. На власному досвіді роботи на вказаній платформі впевнилася, що присутнє дуже зручне поєднання візуальної та аудіо інформації, а також маніпуляції з нею, що дозволяють досягти запам’ятовування на рівні вісімдесяти відсотків матеріалу. Використання сервісів Google у навчальному процесі не лише сприяє виконанню основної мети сучасної освіти – формуванню конкурентоспроможної й успішної особистості в електронному інформаційному суспільстві, але й значно покращує та розширює діяльність вчителя. Це активізує творчий потенціал учнів, створює сприятливі умови для формування й розвитку їхніх відповідних умінь та навичок, а також сприяє ефективнішому засвоєнню та відтворенню отриманої інформації. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю! Бажаю успіхів!
Використання цифрових технологій є невід'ємною частиною сучасного освітнього процесу. Дякую автору, пані Аллі, за цікаву та змістовну статтю. Дякую, що поділилися своїм досвідом роботи та за цікаві напрацювання, які стануть у нагоді вчителям. Бажаю Вам подальших успіхів у роботі!
Вітаю, дякую за змістовний матеріал статті. Викладені переваги роботи з сервісом Google Classroom у партнерській роботі вчителя і учня, що дуже важливо у наш час! Алло Євгенівно, бажаю творчої наснаги та натхнення у наступних роботах!
Запропонована до розгляду та обговорення стаття актуальна з огляду сучасних викликів, які вимагають від вчителя творчості і якісного впровадження в роботу з ліцеїстами і їх батьками новітніх технологій. Цілком згодна з авторкою статті, пані Аллою Нікішаєвою, що цифровізація (діджиталізація) освіти – відповідь на суспільні виклики сьогодення, коли конкурентоспроможність та ефективність постають як життєво необхідні якості. Особливою цінністю статті є популяризація власного досвіду вчителя та досвіду і творчих напрацювань навчального закладу. Стаття є науковою, академічною і практичною. Бажаю Вам, пані Алла, творчих успіхів !
ВідповістиВидалитиСучасні технології активізують роботу педагога за різними напрямками та формами роботи, підвищують зацікавленість учня, адже він усвідомлює свою можливість підвищити якість свохї знань з різних предметів і конкретно в статті відслідковано предмети українська мова та література. Використання вашого практичного досвіду показує взаємозв'язок з високими темпами науково-технічного прогресу, стрімких соціальних технологій, значного росту інформаційних ресурсів. Дякую за форми роботи, які цікаві й потрібні в роботі.
ВідповістиВидалитиАвторка статті вдало розкрила переваги роботи з сервісом Google Classroom при викладанні української мови і літератури та розкрила зв'язок засад педагогіки партнерства з використанням ІКТ.
ВідповістиВидалитиБез сумніву, Google Classroom є ефективним інструментом, який допомагає нам створювати, впорядковувати завдання, перевіряти їх, оцінювати роботи учнів, коментувати як помилки так і оцінки та організовувати ефективне спілкування з учнями у режимі реального часу.
Дякую Аллі Євгенівні, що поділилася власними напрацюваннями та досвідом роботи.
У даній статі розглянуто сучасні технології, що активізують роботу педагога за різними напрямками та формами роботи, підвищують зацікавленість учня, адже він усвідомлює свою можливість підвищити якість свохї знань з різних предметів і конкретно в статті відслідковано предмети українська мова та література. Використання вашого практичного досвіду показує взаємозв'язок з високими темпами науково-технічного прогресу, стрімких соціальних технологій, значного росту інформаційних ресурсів.
ВідповістиВидалитиУ статті акцентовано увагу на розвитку й ролі української мови в процесі розбудови української державності. Адаптація освітнього простору до високих темпів науково-технічного прогресу, стрімких соціальних технологій, значного росту інформаційних ресурсів є необхідністю сучасності.
ВідповістиВидалитиGoogle Classroom, має увесь необхідний функціонал, необхідний для реалізації дистанційного режиму навчання у повному обсязі. Дякую за змістовну статтю!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую,колеги,за позитивні відгуки. Дійсно,Google Classroom дає можливість реагувати на виклики сьогодення та забезпечити безперервіність освітнього процесу. Постійно працюю над пошуком нового інструментарію для мотивації СУЧАСНОГО учня.
ВідповістиВидалитиВітаю, так, дійсно використання даного ресурсу дає змогу ефективніше організовувати освітній процес при змішаному навчанні. Подальших успіхів!
ВідповістиВидалитиДосить актуальна тема в сьогоденні! Ми опинилися в реаліях, які вимагають пристосувань. Google Classroom при вивченні української мови та літератури, розкриває позитивні аспекти роботи: функціонал: можливість публікувати теоретичний матеріал, завдання, виставляти оцінки в журналі, календар та ін.; організація спільної роботи; безкоштовність; підтримка української мови;
ВідповістиВидалитибренд – Google всі знають і використовують; цим сервісом можна користуватися як персональному комп’ютері, так і на смартфоні та планшеті, у т.ч. за допомогою спеціальних мобільних додатків. Робота з такими системами дистанційного навчання як Google Classroom є надзвичайно важливою для учнів. Вона дозволяє: підвищити ефективність навчання та покращити якість знань;
розвинути пізнавальну активність; збільшити інтерес до досліджуваного предмета; удосконалити навички роботи з комп’ютером;
сформувати навички самостійного дослідження. Застосування дистанційних сервісів як інтерактивного методу навчання сприяє активному та продуктивному засвоєнню навчального матеріалу, активізує в учнів потребу здійснення дослідного виду діяльності. Як показують заняття, проведені під час карантину, інтерес учнів до таких технологій постійно зростає, що є доказом доцільності впровадження «Google Classroom» у навчальний процес школи. Дякую за статтю, цілком підтримую колегу!
У статті розкрито позитивні аспекти роботи з Google Classroom, як-то: простота, доступність, універсальність, безкоштовність, які дозволяють ефективно засвоювати знання в ліцеїстів.
ВідповістиВидалитиПодальших Вам успіхів!
Кадрова Ольга
ВідповістиВидалитиСтаття,дійсно,актуальна,зважаючи на виклики сьогодення. Цифровізація освіти допомагає забезпечувати безперервність освітнього процесу,мотивувати учнів. Авторка вдало поєднала в статті процес впроваждення в освітній простір цифрових інструментів та творчі напрацювання. Практичність статті стане в нагоді не лише вчителям української мови та літератури.
Ірина Горощук
ВідповістиВидалитиШановна колега в статті акцентує увагу на тому, що в наш час важко переоцінити використання інформаційних технологій при викладанні предметів мовно - літературного напряму НУШ. Зокрема, авторка статті наголошує на перевагах роботи з сервісом Google Classroom , який дає можливість вчителям та здобувачам освіти більш ефективно та якісно викладати та сприймати матеріали уроків української мови та літератури. Алло Євгенівно, бажаю подальших успіхів та нових творчих ідей .
Дякую за цікаву, змістовну статтю. Розвиток освітньої галузі в Україні шляхом використання цифрових технологій є ключовим засобом забезпечення широких можливостей вільного розвитку особистості. Онлайн-платформи стають не лише джерелом інформації, але і інтерактивним середовищем для здобуття знань.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву статтю, питання що у ній розглянуті, дуже актуальні у сучасних умовах. Не тільки тому, що у нас триває війна, і онлайн - навчання для багатьох здобувачів освіти єдиний спосіб отримання інформації, а і тому що освітній процес не стоіть на місці, і наші вчителі мають розвиватися і відповідати новим вимогам. У статті багато практичного матеріалу, який стане в нагоді колегам.
ВідповістиВидалитиКолеги.Дякую за позитивні відгуки.Сподіваюсь,що мої напрацювання,дісно,стануть в нагоді.
ВідповістиВидалитиСтаття актуальна в наш час, тому що педагогіка партнерства, де вчитель, учень, батьки є рівноправними учасниками освітнього процесу, є пріоритетними в НУШ. Автор статті поділилася своїми напрацюваннями в Classroom, які ми, вчителі- словесності , можемо використати в своїй практиці. Бажаю Аллі Євгенівні наснаги в подальшій роботі !
ВідповістиВидалитиОлена Самохвалова.
ВідповістиВидалитиДякую автору за професійний допис.Дійсно,використання Сервісів Google дозволяє створити унікальні можливості для навчання і забезпечує реалізацію вимог державного освітнього стандарту нового покоління, та допомагає і вчителям, і учням,і батькам орієнтуватися у сучасному інформаційно-освітньому середовищі.
Повністю згодна з авторкою статті,що застосування дистанційних сервісів сприяє активному й ефективному засвоєнню навчального матеріалу, підтримує живу комунікацію між учасниками навчального процесу.А приклади з власного досвіду чітко доводять актуальність вибраної теми.Алло Євгенівно,успіхів та подальших відкриттів!
ВідповістиВидалитиШановна Алла Євгенівна. Всі ваші теоретичні дописи підтверджені практикою. В умовах сьогодення саме цифрові технології дозволяють спростити зв'язок між учнем та учителем, роблячи процес навчання доступним для всіх учасників. Саме під час такого навчання відбувається зміна ролі педагога від вертикального домінування до горизонтальної взаємодії та модернізації, збільшення впливу не зовнішньої оцінки, а самооцінки.
ВідповістиВидалитиРоботи попереду ще багато. Зміни в розвитку технологій є стрімкими. Тому бажаю Вам наснаги та творчих здобутків.
Дякую за публікацію.
Запропонована до обговорення тема є актуальною з точки зору сучасної наукової думки та надважливою для вчителів-практиків. Авторка статті пропонує фундаментальний розгляд теоретичних робіт з теми, а також власний практичний досвід. Вважаю, що матеріал статті може бути вдало використаний в практичній роботі вчителів міста. Дякую Вам за творчу працю!
ВідповістиВидалитиЗгодна з автором статті щодо питання зручності роботи в вебсервісі Google Classroom як під час дистанційного навчання, так і під час очного. У вказаному сервісі передбачено організовувати процес навчання як багатосторонній. Це дає змогу розміщувати відео, тексти та картинки – найрізноманітніший арсенал інтерактивних засобів навчання. На власному досвіді роботи на вказаній платформі впевнилася, що присутнє дуже зручне поєднання візуальної та аудіо інформації, а також маніпуляції з нею, що дозволяють досягти запам’ятовування на рівні вісімдесяти відсотків матеріалу. Використання сервісів Google у навчальному процесі не лише сприяє виконанню основної мети сучасної освіти – формуванню конкурентоспроможної й успішної особистості в електронному інформаційному суспільстві, але й значно покращує та розширює діяльність вчителя. Це активізує творчий потенціал учнів, створює сприятливі умови для формування й розвитку їхніх відповідних умінь та навичок, а також сприяє ефективнішому засвоєнню та відтворенню отриманої інформації. Дякую автору за цікаву та змістовну статтю! Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиВикористання цифрових технологій є невід'ємною частиною сучасного освітнього процесу. Дякую автору, пані Аллі, за цікаву та змістовну статтю. Дякую, що поділилися своїм досвідом роботи та за цікаві напрацювання, які стануть у нагоді вчителям. Бажаю Вам подальших успіхів у роботі!
ВідповістиВидалитиВітаю, дякую за змістовний матеріал статті. Викладені переваги роботи з сервісом Google Classroom у партнерській роботі вчителя і учня, що дуже важливо у наш час! Алло Євгенівно, бажаю творчої наснаги та натхнення у наступних роботах!
ВідповістиВидалити