Вважаю необхідним підтримати автора у активному висвітленні цього питання! Адже дійсно нагальною потребою є удосконалення навчального процесу за допомогою гаджетівт та доступу до якісного інтернету. Я мама і неабияк знаю, що проблема існує. І хочеться щоб наші дітки розвивалися як найкраще і на високому рівні. Але поки те «яблук о» знань та можливостей не отримають педагоги, вони не зможуть його передати нашим діткам. На своїй практиці знаю що донечці інколи цікавіше пограти в розвиваючу гру на інтерактивних гаджетах або ж помалювати на Smart-дошці, але для цього ми відвідуємо комерційні заклади. А хочеться мати такі гаджети в державних закладах, а саме в садочках так як саме тут дітки вчаться соціалізуватись і входять в сучасний світ, а він в свою чергу набуває неабияких обертів у цифровізації.
Дякую автору за статтю. Про використання гаджетів в педагогічгому процесі говорять вже дуже давно. Ми , педагогі, з задоволенням долучилися до процесу, тим паче, що є і певні дослідження і правова база, але... І ось з цього"але" починаються проблеми дошкілля щодо цифровізації інклюзивної освіти і дошкільної освіти взагалі. Дошкільні заклади не забеспечені відповідними гаджетами , а якщо і є, то або один, або не в повному об'ємі. Ми використовуємо власні технічні цифрові засоби ( якщо педагог спромігся купити " нормальний" телефон, або планшет. Тож стаття своєчасна і проблема висвітлена в ній нам дуже добре знайома.
Дякую за коментар! Про не належне забезпечення дошкілля галжетами і хотілося донести в цій статті. Адже цифровізація в наш час здійснюється в усіх галузях, і, як зазначають видатні педагоги її доречно починати саме з дошкільного віку.
Дякую за статтю. З появою сучасних технологій людство вийшло на нову сходинку свого розвитку. Завдяки цим технологіям відбуваються різноманітні засоби передачі інформації , які давно увійшли в наше життя і без яких ми вже не уявляємо. Комп'ютери, смартфони, інтернет та соціальні мережі - усе це тепер частина нашого життя. Завдяки цьому ми маємо можливість спілкуватися. Але дуже шкода, що в нашому сучасному світі не всі освітні заклади особливо садочки забезпечені комп'ютерною технікою. Сучасні технології - це наше майбутнє
Так, дійсно, під час карантину і зараз, під час війни в нашій країні саме цифровізація допомагає вирішувати певні проблеми в освіті, в тому сислі і в інклюзивній освіті. Здобувачі освіти мають можливість долучатись до процесу навчання в зручний час та в своєму темпі.цифровізація на сьогодні вже є необхідністю. але для цього далеко не завжди є відповідна матеріально-технічна база як у надавачів так і у здобувачів освіти. Особливо ця проблема постає в закладах дшкільної освіти, які майже не оснащені відповідними гаджетами. Треба, щоб держава потурбувалась і долучилась до оснащення закладів дошкільної освіти .
Цікавий, змістовний і головне актуальний матеріал статті. Сучасні діти - це цифрове покоління, яким цікавіше пограти в гру на гаджеті або переглятуни цікавий розвивальний мультфільм. В інклюзивному середовищі цифровізація є важливим аспектом, оскільки матеріал, поданий у вигляді презентації або інтерактивної гри, стає цікавішим, а дитина зможе його легше запам'ятати. Також корисним є те, що Наталя Степанівна у своїй статті подає корисні програми та платформи, які можна використовувати при роботі з дітьми з ООП.
Дякую автору за роботу . Повністю погоджуюся з думками автора, адже зараз цифрові технології та засоби розвиваються швидко, у всих сферах розитку суспільства, а саме і в освіті, набувають все більш вагомого значення. Головним є те, що освіта готує дитину до життя, в якому цифрове середовище стає необхідною умовою в усіх сферах. Цифровізація формує в майбутнього покоління соціальну готовність людської цивілізації.
Автор добре розкрила питання цифровізації інклюзивної освіти в ЗДО. Дійсно , наша країна спрямовує свою політику у напрямку модернізації освіти. Про молоде покоління потрібно піклуватися особливо, бо на жаль, життя, навчання, щастя дітей недостатньо захищені. Маємо надію на те, що заклади дошкільної освіти будуть забезпечені якісним інтернетом, педагоги- комп'ютерами.
Дуже цікава робота, повністю поділяю думку автора, також працюю над подібними темами. Цифрові технології розвиваються дуже стрімко, охоплюють всі сфери розитку суспільства, але саме в освіті набувають все більш вагомого значення. Такий підхід до світи готує дитину до життя, в якому цифрове середовище є необхідною умовою. Дякую автору за гарно розкриту тему та підтверження її актуальності в сучасному суспільстві.
Вважаю необхідним підтримати автора у активному висвітленні цього питання! Адже дійсно нагальною потребою є удосконалення навчального процесу за допомогою гаджетівт та доступу до якісного інтернету.
ВідповістиВидалитиЯ мама і неабияк знаю, що проблема існує. І хочеться щоб наші дітки розвивалися як найкраще і на високому рівні. Але поки те «яблук о» знань та можливостей не отримають педагоги, вони не зможуть його передати нашим діткам.
На своїй практиці знаю що донечці інколи цікавіше пограти в розвиваючу гру на інтерактивних гаджетах або ж помалювати на Smart-дошці, але для цього ми відвідуємо комерційні заклади. А хочеться мати такі гаджети в державних закладах, а саме в садочках так як саме тут дітки вчаться соціалізуватись і входять в сучасний світ, а він в свою чергу набуває неабияких обертів у цифровізації.
Дякую за коментар!
ВидалитиДякую автору за статтю. Про використання гаджетів в педагогічгому процесі говорять вже дуже давно. Ми , педагогі, з задоволенням долучилися до процесу, тим паче, що є і певні дослідження і правова база, але... І ось з цього"але" починаються проблеми дошкілля щодо цифровізації інклюзивної освіти і дошкільної освіти взагалі. Дошкільні заклади не забеспечені відповідними гаджетами , а якщо і є, то або один, або не в повному об'ємі. Ми використовуємо власні технічні цифрові засоби ( якщо педагог спромігся купити " нормальний" телефон, або планшет. Тож стаття своєчасна і проблема висвітлена в ній нам дуже добре знайома.
ВідповістиВидалитиДякую за коментар! Про не належне забезпечення дошкілля галжетами і хотілося донести в цій статті. Адже цифровізація в наш час здійснюється в усіх галузях, і, як зазначають видатні педагоги її доречно починати саме з дошкільного віку.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. З появою сучасних технологій людство вийшло на нову сходинку свого розвитку. Завдяки цим технологіям відбуваються різноманітні засоби передачі інформації , які давно увійшли в наше життя і без яких ми вже не уявляємо. Комп'ютери, смартфони, інтернет та соціальні мережі - усе це тепер частина нашого життя. Завдяки цьому ми маємо можливість спілкуватися. Але дуже шкода, що в нашому сучасному світі не всі освітні заклади особливо садочки забезпечені комп'ютерною технікою. Сучасні технології - це наше майбутнє
ВідповістиВидалитиТак, дійсно, під час карантину і зараз, під час війни в нашій країні саме цифровізація допомагає вирішувати певні проблеми в освіті, в тому сислі і в інклюзивній освіті. Здобувачі освіти мають можливість долучатись до процесу навчання в зручний час та в своєму темпі.цифровізація на сьогодні вже є необхідністю. але для цього далеко не завжди є відповідна матеріально-технічна база як у надавачів так і у здобувачів освіти. Особливо ця проблема постає в закладах дшкільної освіти, які майже не оснащені відповідними гаджетами. Треба, щоб держава потурбувалась і долучилась до оснащення закладів дошкільної освіти .
ВідповістиВидалитиЦікавий, змістовний і головне актуальний матеріал статті. Сучасні діти - це цифрове покоління, яким цікавіше пограти в гру на гаджеті або переглятуни цікавий розвивальний мультфільм. В інклюзивному середовищі цифровізація є важливим аспектом, оскільки матеріал, поданий у вигляді презентації або інтерактивної гри, стає цікавішим, а дитина зможе його легше запам'ятати. Також корисним є те, що Наталя Степанівна у своїй статті подає корисні програми та платформи, які можна використовувати при роботі з дітьми з ООП.
ВідповістиВидалитисічня 13, 2024
Дякую автору за роботу . Повністю погоджуюся з думками автора, адже зараз цифрові технології та засоби розвиваються швидко, у всих сферах розитку суспільства, а саме і в освіті, набувають все більш вагомого значення.
ВідповістиВидалитиГоловним є те, що освіта готує дитину до життя, в якому цифрове середовище стає необхідною умовою в усіх сферах.
Цифровізація формує в майбутнього покоління соціальну готовність людської цивілізації.
Автор добре розкрила питання цифровізації інклюзивної освіти в ЗДО. Дійсно , наша країна спрямовує свою політику у напрямку модернізації освіти. Про молоде покоління потрібно піклуватися особливо, бо на жаль, життя, навчання, щастя дітей недостатньо захищені. Маємо надію на те, що заклади дошкільної освіти будуть забезпечені якісним інтернетом, педагоги- комп'ютерами.
ВідповістиВидалитиДуже цікава робота, повністю поділяю думку автора, також працюю над подібними темами. Цифрові технології розвиваються дуже стрімко, охоплюють всі сфери розитку суспільства, але саме в освіті набувають все більш вагомого значення.
ВідповістиВидалитиТакий підхід до світи готує дитину до життя, в якому цифрове середовище є необхідною умовою. Дякую автору за гарно розкриту тему та підтверження її актуальності в сучасному суспільстві.