Стаття має велике значення, розглядаючи концепцію діджитал-етикету та його вплив на цифрове спілкування в освітньому середовищі, окреслює ключові принципи та вимоги, а класифікація цифрового етикету вказує на різні аспекти використання етикету в електронній пошті, чатах, соціальних мережах та відеодзвінках. Автор підкреслює, що діджитал-етикет сприяє не лише професійному розвитку, але й збереженню психологічного здоров'я в умовах дистанційного навчання.
Питання, яке піднімає в своїй статті Тоток О.М. є актуальним в сучасному світі цифровізації. Спілкування між учасниками освітнього процесу в більшій мірі відбувається в дистанційній формі, за допомогою цифрових освітніх сервісів, соцмереж. І поняття цифрового етикету, як основи комфортного спілкування між педагогом, батьками, колегами постає дуже гостро. В статті автор розкрила сутність поняття "цифровий етикет" та ознайомила з принципами діджитал-етикету, які я відзначила для себе.
Зміст статті пані Олени є особливо на часі, так як полягає в бажанні зробити віртуальний простір комфортним для себе та інших, і дотримання норм сучасної цифрової ввічливості постає перед нами не просто необхідністю писати лаконічно і без помилок, а стає новим стилем взаємодії, що не буде доставляти співрозмовникам зайвих незручностей, зробить спілкування ефективним, та заощадить час і сили.
Реалії сьогодення дійсно вимагають від нас, педагогів, уміння перелаштовуватися і освоювати цифровий простір, де мають бути обов'язково правила і норми поведінки. Повністю погоджуюсь з думкою автора статті щодо обов'язкової внутрішньої культури педагога, дотримання колегами академічної доброчесності, що є маркером професійної етики та створення доброзичливих безпечних умов спілкування збереження психологічного здоров’я.
Цифровий етикет-це сучасне спілкування дітей ,батьків і педагогів.,актуальне питання в наших реаліях .
ВідповістиВидалитиСтаття має велике значення, розглядаючи концепцію діджитал-етикету та його вплив на цифрове спілкування в освітньому середовищі, окреслює ключові принципи та вимоги, а класифікація цифрового етикету вказує на різні аспекти використання етикету в електронній пошті, чатах, соціальних мережах та відеодзвінках.
ВідповістиВидалитиАвтор підкреслює, що діджитал-етикет сприяє не лише професійному розвитку, але й збереженню психологічного здоров'я в умовах дистанційного навчання.
Питання, яке піднімає в своїй статті Тоток О.М. є актуальним в сучасному світі цифровізації. Спілкування між учасниками освітнього процесу в більшій мірі відбувається в дистанційній формі, за допомогою цифрових освітніх сервісів, соцмереж. І поняття цифрового етикету, як основи комфортного спілкування між педагогом, батьками, колегами постає дуже гостро. В статті автор розкрила сутність поняття "цифровий етикет" та ознайомила з принципами діджитал-етикету, які я відзначила для себе.
ВідповістиВидалитиЗміст статті пані Олени є особливо на часі, так як полягає в бажанні зробити віртуальний простір комфортним для себе та інших, і дотримання норм сучасної цифрової ввічливості постає перед нами не просто необхідністю писати лаконічно і без помилок, а стає новим стилем взаємодії, що не буде доставляти співрозмовникам зайвих незручностей, зробить спілкування ефективним, та заощадить час і сили.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Дізналась багато нового.
ВідповістиВидалитиРеалії сьогодення дійсно вимагають від нас, педагогів, уміння перелаштовуватися і освоювати цифровий простір, де мають бути обов'язково правила і норми поведінки. Повністю погоджуюсь з думкою автора статті щодо обов'язкової внутрішньої культури педагога, дотримання колегами академічної доброчесності, що є маркером професійної етики та створення доброзичливих безпечних умов спілкування збереження психологічного здоров’я.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю
ВідповістиВидалити