Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Світлана ПЕРЕВЕРТЕНЬ

28 коментарів:

  1. Змістовна та інформаціна стаття.

    ВідповістиВидалити
  2. C. Шабановасічня 08, 2024

    Стаття актуальна, цікава. Згодна з автором, що кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності потрібно створювати та використовувати цифровий контент. Дорослі і діти мають володіти сучасними технологіями.

    ВідповістиВидалити
  3. Мальщукова Катерина. Стаття висвітлює дуже важливий аспект сучасної педагогіки - використання власного цифрового контенту для розвитку компетентності в цифровій сфері серед педагогічних працівників. Її увага до впливу особистого досвіду на успішну імплементацію сучасних технологій у навчальний процес допомагає відчути вагу особистої ініціативи та саморозвитку в цьому напрямку. Стаття розкриває ключові аспекти, що сприяють ефективній адаптації викладацького колективу до цифрової реальності сьогодення.

    ВідповістиВидалити
  4. У статті автор підкреслює, що такий контент включає в себе різноманітні освітні матеріали, сприяє ефективному навчанню та розвитку інформаційно- цифрової компетентності учнів. Згодна з автором, що власний цифровий контент є необхідним для формування інформаційно- цифрової компетентності вчителя та учнів у цифрову епоху.
    Дякую автору за пізнавальну та актуальну статтю.

    ВідповістиВидалити
  5. Погоджуюсь із автором статті щодо диференційованого підходу до учнів. Під час уроку необхідно залучити до роботи і тих дітей , які повільніше засвоюють матеріал , від цього губляться і відчувають певний дискомфорт по відношенню до сильних учнів . Застосування ІКТ - потужний інструмент для цього

    ВідповістиВидалити
  6. Стаття підкреслює, що власний цифровий контент є необхідним для формування інформаційно-цифрової грамотності учнів та й вчителів. Зараз важко уявити уроки в закладах освіти без використання цифрових інструментів. Різноманіття й функціональність їх вражає, захоплює і водночас ставить педагога перед непростим вибором: що і як використовувати найефективніше. І погоджуюсь із автором , що штучний інтелект має багато реальних переваг для всіх учасників освітнього процесу .
    Цікавий матеріал і досить актуальна тема.

    ВідповістиВидалити
  7. Яна Чоботарсічня 11, 2024

    Освітній процес повинен допомагати учням якомога краще розкривати свої здібності, сприяти розвитку інформаційно-цифрової грамотності учнів. Світлана Михайлівна досконало володіє цифровими навичками та вчить цьому своїх учнів. Стаття цікава, змістовна, тема актуальна. Бажаю успіху)))

    ВідповістиВидалити
  8. Дана стаття носить практичне наповнення. В ній описані умови, які допомагають здобувачам освіти краще розкрити свої здібності. Авторка описує можливості використання різноманітних інструментів та платформ для створення вчителем власного цифрового контенту. Цікаво подано можливості використання штучного інтелекту в практиці вчителя математики.

    ВідповістиВидалити
  9. Алла Головатюксічня 11, 2024

    Згодна з автором статті, що використання на уроках дошки Clever Math робить заняття цікавими і захоплюючими для вчителя й учнів завдяки різноманітному і динамічному використанню ресурсів, розвиває мотивацію. Дошка не займає багато місця на диску комп’ютера, гарно оптимізована, тому добре працює і на звичайних, не дуже потужних пристроях. А також проста у використанні й багатофункціональна. Чудово демонструє як будуються та вимірюються кути. Тому дошка Clever Math є справжньою знахідкою при викладанні математики в дистанційному форматі.

    ВідповістиВидалити
  10. Інформаційно-комунікативна компетентність належить до тих ключових компетентностей, яких кожен потребує для особистої реалізації та розвитку. Особливо це актуально в умовах сьогоднішньої діджиталізації. Вважаю, що авторка даної статті чітко надає роз'яснення педагогам щодо практичного застосування різних сервісів та цифрових інструментів, в залежності від поставленої мети уроку. Також вона акцентує увагу педагогів на створенні власного цифрового контенту, що слугуватиме яскравим прикладом для учнів та сприятиме розвитку в них інформаційно-цифрової грамотності.

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую авторці за актуальну статтю. Погоджуюся, що в умовах сьогодення перед учителем стоїть завдання в оволодінні базовими цифровими навичками, а також знаннями про різноманітні технологічні інструменти. Сучасні діти зростають, опановують професії, живуть і працюють у цифровому світі, тому мають змінитися і засоби їхнього навчання. Учитель повинен не лише вміти працювати з комп’ютером, а й брати участь у розробці й розповсюдженні цифрового освітнього контенту, електронних освітніх ресурсів та віртуальних платформ. Бажаю Світлані Михайлівні успіхів та наснаги!

    ВідповістиВидалити
  12. Зінаїда Коломієцьсічня 12, 2024

    Запропонована стаття пропонує ефективні способи використання штучного інтелекту для створення матеріалу до уроків. Цікаві завдання підвищують мотивацію учнів до навчання та сприяють кращому засвоєнню матеріалу.

    ВідповістиВидалити
  13. Наталія Колтуновасічня 12, 2024

    Авторка пропонує різні способи використання штучного інтелекту для навчання учнів. Дуже важливо, що вчитель зеайомий та активно працює з різноманітними платформами для покращення навчального процесу. Успіхів Вам та натхнення!

    ВідповістиВидалити
  14. Інна Івановасічня 13, 2024

    Дана проблема дуже актуальна для прогресивних вчителів освітнього процесу. Важливо правильно створити письмовий чи візуальний зміст відповідно до теми та цільової аудиторії(особливо візуалізувати на уроках математики).
    Власний освітній контент - це насамперед, показник академічної доброчесності вчителя.
    Авторці бажаю натхнення та творчих успіхів. Дякую за корисну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую за цікаву та корисну статтю. Інформаційні технології значно прогресують освітній процес, вміння працювати з ними і коректно підбирати та використовувати у роботі значно полегшують роботу вчителя та мотивують учнів до навчання.

    ВідповістиВидалити
  16. Тема представленої статті є надзвичайно актуальною і науково обумовленою. Авторка не лише продемонструвала різноманітні інструменти та платформи для створення вчителем власного контенту, а й наголосила на важливості створення освітнього цифрового контенту як необхідної умови для самореалізації.

    ВідповістиВидалити
  17. Вікторія Цьома
    Дякую Світлані Михайлівні за актуальну, пізнавальну і цікаву статтю, яка стане в пригоді не тільки вчителям математики, але і філологам. Саме штучний інтелект має великий потенціал для підвищення ефективності освітнього процесу та індивідуалізації навчання. Завдяки ChatGPT можна створювати різнорівневі, креативні завдання, які підвищують мотивацію учнів до навчання.

    ВідповістиВидалити
  18. Наталія Терленко
    Стаття цікаво висвітлює використання власного цифрового контенту. Новим і дієвим інструментом є штучний інтелект.Завдяки йому підвищується ефективність освітнього процесу та індивідуалізації навчання.Дякую Світлані Михайлівні за детальне ознайомлення з цифровими контентами,використання яких покращують навчальний процес.

    ВідповістиВидалити

  19. Дякую авторці за корисну та пізнавальну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  20. Для вчителя дуже важливо організувати педагогічний процес у відповідності до вимог сучасності. Стаття вказує на можливі шляхи реалізації цього завдання, яке на сьогодні є одним з найбільш важливих в роботі вчителя. Дякую Світлані Михайлівні за професійний підхід до висвітлення цього важливого аспекту діяльності педагога.

    ВідповістиВидалити
  21. Погоджуюсь з думкою пані Світлани в тому, що сучасні діти мають інші потреби в отриманні інформації і краще сприймають інтерактивний контент . Адже, його використання сприяє формуванню сприятливого середовища для навчання. Дякую

    ВідповістиВидалити
  22. Авторка статті зазначає, що цифровий контент допомагає педагогу інтегрувати технології в навчальний процес, розвиває гнучкість та готовність до самовдосконалення, а також сприяє розвитку інформаційно-цифрової компетентності учнів. Стаття підкреслює, що власний цифровий контент є необхідним для формування інформаційно-цифрової компетентності вчителя та учнів у цифрову епоху.

    ВідповістиВидалити
  23. Ця стаття вражає актуальністю і важливістю теми використання цифрових технологій в сучасній освіті. Автор чітко демонструє, як власний цифровий контент може значно розширити можливості вчителя та сприяти розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників.

    Особливо цікавим вважаю заклик до вчителів розвивати цифрові навички та творити власний цифровий контент. Відзначаю також вказівку на важливість інформаційно-комунікаційної компетентності як однієї з ключових для сучасної освіти.

    Дуже цікавим є розділ про різноманітні інструменти для створення цифрового контенту, включаючи зазначення платформ для візуалізації, організації, комунікації та аналітики. Це додає конкретності та корисності читачеві.

    ВідповістиВидалити
  24. Не можна не погодитись з авторкою статті, що сучасний освітній процес не може існувати без використання цифрових технологій, що наповнюють, урізноманітнюють, роблять навчання більш ефективним та захоплюючим. Створення власного цифрового контенту - це вимога сьогодення та дієва допомога кожному вчителю, який прагне зацікавити учнів своїм предметом та надати можливість отримати грунтовні знання та вміння.

    ВідповістиВидалити
  25. Поркуян Євген. Дякую за інформативну статтю, важливість формулювання свого інфомаційно цифрового контенту. Для вчителів фізичної культури це також важливо.

    ВідповістиВидалити
  26. Ірина Сімбірьовасічня 19, 2024

    Дякую за змістовну статтю. Дійсно цифровий контент вчителя включає в себе різноманітні освітні матеріали, які допомагають розвивати пізнавальний інтерес учнів.

    ВідповістиВидалити
  27. Дякую, Світлані Михайлівні, за актуальну статтю, яка містить детальні рекомендації, як саме вчитель може використовувати цифровий контент для створення якісного навчального середовища. Особливо, на мою думку, вчителю будуть корисними описи різноманітних інструментів для створення різноманітних завдань для учнів, які індивідуалізовують процес навчання та підвищують мотивацію учнів

    ВідповістиВидалити
  28. Однією з ключових переваг ШІ є можливість персоналізації контенту відповідно до потреб та рівня знань кожного користувача. Погоджуюсь, що штучний інтелект може адаптувати матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей та стилю навчання кожного учня, сприяючи ефективнішому засвоєнню навчального матеріалу. Також важливо зазначити, що автоматизація процесу створення контенту дозволяє вчителям ефективніше використовувати свій час, звільняючи його для більш глибокого та креативного вдосконалення навчального матеріалу. Дякую за висвітлену актуальну інформацію!

    ВідповістиВидалити