Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Світлана ТКАЧЕНКО

18 коментарів:

  1. Мої вітання, Світлано Василівно. Хочу відзначити грунтовність вашої роботи, використання різноманітних джерел інформації ті їх переосмислення. На мій погляд, в дошкільній освіті дуже важливо усвідомлювати не тільки очевидні переваги цифровізації, а й суттєві ризики, серед яких можливий негативний вплив на здоровя та соціальний розвиток дитини. Вміння використовувати всі переваги при мінімізації негативних ризиків - в цьому і полягає майстерність педагога. Дякую за вашу роботу та бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. Віра Левицька, 08 січня2024р.січня 08, 2024

    Світлана Василівна зазначає, що цифровізація має на меті підвищення якості дошкільної освіти за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, виховання інтелектуальної, різнобічно розвиненої, креативної особистості та підготовку дошкільника до цифрових реалій нашої сьогодення.Автор статті визначає, що цифровізація осучаснює освітній процес, робить його більш мобільним, персоналізованим, пристосованим до сучасних умов. Дякую за цікаву статтю.

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую Світлані Василівні за цікавий матеріал. Надання батьками переваги спілкування з педагогами через використання сучасних цифрових засобів і технологій та раннє залучення дітей дошкільного віку до перегляду медіаконтенту прискорюють використання цифрових технологій педагогами не тільки для розробки індивідуальних планів навчання та виховання дошкільнят, а й для емоційного посилення заняття, розумовому розвитку, підтримці дитячої творчості.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую за участь в обговоренні такої важливої теми для дошкілля.

      Видалити
  4. Дякую автору статті за доступно розкриту тему цифровізації освітнього процесу, яка має на меті не лише ознайомлення дошкільнят з основами комп’ютерної грамотності та використання ігор в освітній роботі, а й підвищення рівня цифрової компетентності вихователя. Педагог має вміти користуватися онлайн-сервісами, платформами, програмами, щоб успішно крокувати по шляху з вимогами сьогодення!

    ВідповістиВидалити
  5. Наталія Каліч
    Змістовна, актуальна і корисна стаття. Пані Світлана акцентувала увагу на необхідності і доцільності використання цифровізації у дошкільній освіті, що робить освітній процес більш цікавим, сучасним, безпечним та гнучким. дякую автору за статтю. бажаю творчої наснаги, позитивного настрою та здійснення всіх планів.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за статтю, для сьогодення це досить актуальна тема. Адже сучасні діти - це діти, які є активними користувачами різноманітних цифрових пристроїв, вони постійно досліджують щось нове, розвивають свій інформаційний рівень. І саме дошкільні заклади мають допомогти, вказати правильний напрямок аби діти стали інтелектуально, різнобічно розвинуті, креативні особистості.

    ВідповістиВидалити
  7. Актуальність даної теми зумовлена модернізацією дошкільної освітньої галузі в Україні, зміною вимог до професійної діяльності педагогів в умовах інформаційного суспільства. Автором статті визначено, що цифровізація осучаснює освітній процес, робить його більш мобільним, персоналізованим, пристосованим до сучасних умов. У педагога з’являється можливість використовувати цифрове моделювання та конструювання, індивідуалізацію освіти. Світлана Ткаченко висвітлила в статті педагогічний потенціал, основні переваги та виклики щодо використання цифрових технологій. Сформулювала висновки, що завдяки цифровізації освітній процес в закладі дошкільної освіти стає неперервним. Це, у свою чергу, забезпечує комфортні умови для розвитку дошкільнят. Успіхів вам!.

    ВідповістиВидалити
  8. Сучасна дошкільна освіта передбачає цифрові технології для креативного розвитку малюків та диференціації освітнього процесу

    ВідповістиВидалити
  9. Світлана Василівна,ваша стаття актуальна та значима. Зараз в Україні йде становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу, пов'язаними із внесенням коректив у зміст технологій навчання, які повинні бути адекватними сучасним технічним можливостям і сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство.Дякую за цікавий матеріал.

    ВідповістиВидалити