Знати і розуміти психологічний стан учня дійсно дуже важливо. Інколи, дуже складно, якщо працюєш з особливими дітьми. І роботу психолога і соціального педагога неможливо переоцінити - це постійний моніторинг і допомога, як дітям, так і вчителю. Мені цікаво було дізнатися про новітні методи, прийоми та сучасні технології. Дякую за змістовну статтю!
Стаття є актуальною та важливою для сьогодення. Що ж до самого використання ІКТ в освітньому процесі, можна з упевненістю сказати, що вчитель, який бажає змінюватися, всебічно розвиватися, буде активно впроваджувати сучасні технології в роботі з учасниками навчального процесу. Щиро дякую авторам за статтю.
Швидкий розвиток інформаційних технологій впливає також на стиль і методологію роботи психологів, сприяючи створенню й практичному використанню психолого-діагностичного інструментарію, розробці принципово нових видів експериментів і методик роботи із психологічною інформацією на базі сучасної обчислювальної техніки. Дякую, колеги, що пропонуєте ідею застосування діагностичних комплексів "Alik & co" та "Kompsyko" та сподіваюсь, що поділитесь ними з нашою спільнотою! Тож, давайте планувати практикум!
Використання інформаційних комп’ютерних технологій у роботі практичного психолога з дітьми має велике значення. На скільки меньше часу витрачається на обстеження та опрацювання результатів. Спрощене утримання інформації. Це і перегляд відеоролеків які задоволенням сприймають підлітки. Дякую !
Автори статті показали, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і ,безпосередньо, в діяльності шкільної психологічної служби нашої школи стало загальною необхідністю. Сучасні інформаційні комп’ютерні технології (ІКТ) дедалі більше впроваджують у різні сфери життя, стають невід’ємною частиною сучасної культури, у тому числі і у сфері освіти. Використання ІКТ органічно доповнює традиційні форми роботи шкільної психологічної служби, розширюючи можливості її взаємодії з іншими учасниками освітнього процесу. Проведення комп’ютерної психодіагностики дозволяє вивільнити величезну кількість часу, що витрачають на обробку даних. Дякую за висвітлену цікаву інформацію!
Комп’ютерні програми — це унікальне поєднання техніки, розваги, психології і педагогіки. Автори статті змістовно розкрили критерії ефективності використання комп’ютера в роботі психолога та соціального педагога. Дякую за цікаву інформацію.
Дякую за цікаву та змістовну статтю! Дійсно, використання ІКТ має багато переваг у роботі соціально-психологічної служби та суттєво полегшує їх роботу. Бажаю авторам продовжувати вдосконалювати свою цифрову грамотність.
В статті розкриті аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій в роботі психолога та соціального педагога. Сподобалось висвітлення використання ІКТ в корекційній роботі. Дякую колегам за змістовну статтю.
Цікава , змістовна стаття щодо використання ІКТ у роботі соціально-психологічнох служби, висвітлення корекційної роботи тощо. Колегам бажаю творчих успіхів та визнань.
Дякую авторам статті за цікавий та корисний матеріал. Інформаційні технології в наш час найкраще допоможуть спонукати дітей до співпраці, а також до відкритості в спілкуванні. Бажаю Вам успіхів в нелегкій роботі!
Знати і розуміти психологічний стан учня дійсно дуже важливо. Інколи, дуже складно, якщо працюєш з особливими дітьми. І роботу психолога і соціального педагога неможливо переоцінити - це постійний моніторинг і допомога, як дітям, так і вчителю. Мені цікаво було дізнатися про новітні методи, прийоми та сучасні технології. Дякую за змістовну статтю!
ВідповістиВидалитиДякуємо за відгук!
ВидалитиСтаття є актуальною та важливою для сьогодення.
ВідповістиВидалитиЩо ж до самого використання ІКТ в освітньому процесі, можна з упевненістю сказати, що вчитель, який бажає змінюватися, всебічно розвиватися, буде активно впроваджувати сучасні технології в роботі з учасниками навчального процесу.
Щиро дякую авторам за статтю.
Дякуємо за відгук!
ВидалитиШвидкий розвиток інформаційних технологій впливає також на стиль і методологію роботи психологів, сприяючи створенню й практичному використанню психолого-діагностичного інструментарію, розробці принципово нових видів експериментів і методик роботи із психологічною інформацією на базі сучасної обчислювальної техніки. Дякую, колеги, що пропонуєте ідею застосування діагностичних комплексів "Alik & co" та "Kompsyko" та сподіваюсь, що поділитесь ними з нашою спільнотою! Тож, давайте планувати практикум!
ВідповістиВидалитиДякуємо за коментар!
ВидалитиВикористання інформаційних комп’ютерних технологій у роботі практичного психолога з дітьми має велике значення. На скільки меньше часу витрачається на обстеження та опрацювання результатів. Спрощене утримання інформації. Це і перегляд відеоролеків які задоволенням сприймають підлітки. Дякую !
ВідповістиВидалитиДякуємо за відгук!
ВидалитиАвтори статті показали, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти і ,безпосередньо, в діяльності шкільної психологічної служби нашої школи стало загальною необхідністю. Сучасні інформаційні комп’ютерні технології (ІКТ) дедалі більше впроваджують у різні сфери життя, стають невід’ємною частиною сучасної культури, у тому числі і у сфері освіти. Використання ІКТ органічно доповнює традиційні форми роботи шкільної психологічної служби, розширюючи можливості її взаємодії з іншими учасниками освітнього процесу. Проведення комп’ютерної психодіагностики дозволяє вивільнити величезну кількість часу, що витрачають на обробку даних. Дякую за висвітлену цікаву інформацію!
ВідповістиВидалитиДякуємо за коментар!
ВидалитиКомп’ютерні програми — це унікальне поєднання техніки, розваги, психології і педагогіки. Автори статті змістовно розкрили критерії ефективності використання комп’ютера в роботі психолога та соціального педагога. Дякую за цікаву інформацію.
ВідповістиВидалитиДякуємо за відгук!
ВидалитиДякую за цікаву та змістовну статтю! Дійсно, використання ІКТ має багато переваг у роботі соціально-психологічної служби та суттєво полегшує їх роботу. Бажаю авторам продовжувати вдосконалювати свою цифрову грамотність.
ВідповістиВидалитиДякуємо за відгук!
ВидалитиВ статті розкриті аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій в роботі психолога та соціального педагога. Сподобалось висвітлення використання ІКТ в корекційній роботі. Дякую колегам за змістовну статтю.
ВідповістиВидалитиЦікава , змістовна стаття щодо використання ІКТ у роботі соціально-психологічнох служби, висвітлення корекційної роботи тощо. Колегам бажаю творчих успіхів та визнань.
ВідповістиВидалитиЩиро дякую своїм колегам за фахову, цікаву, інформативну статтю. Бажаю подальших творчих успіхів!
ВідповістиВидалитиСтаття цікава, змістовна та актуальна . Дякую авторам.
ВідповістиВидалитиЦікава та змістовна точна стаття. Відповідає сьогодення. Зміст розкритий повністю.
ВідповістиВидалитиДякую авторам статті за цікавий та корисний матеріал.
ВідповістиВидалитиІнформаційні технології в наш час найкраще допоможуть спонукати дітей до співпраці, а також до відкритості в спілкуванні.
Бажаю Вам успіхів в нелегкій роботі!
З цікавістю читала Вашу статтю. Дякую за актуальну та корисну інформацію!
ВідповістиВидалити