Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Олена ТОМАЧЕНКО

21 коментар:

  1. Запропонована для обговорення стаття є актуальною з точки зору надання рівних можливостей у навчанні учнів в умовах сучасних викликів та створення перспективних можливостей для здобуття знань. Більш того, цифрова трансформація освітнього процесу створює нові можливості для взаємодії між вчителями та учнями, піднімаючи рівень якості навчання та сприяючи розвитку ключових компетентностей для успішної адаптації до сучасного інформаційного суспільства. Згодна з точкою зору авторки статті пані Олени Томаченко, що індивідуалізація навчання, доступність і розширення можливостей навчання - головні переваги цифрової трансформації. Дякую за аргументованість і переконливість наукової точки зору авторки статті, популяризацію досвіду навчального закладу. Успіхів Вам, пані Олена!

    ВідповістиВидалити
  2. Стаття О. Томаченко піднімає важливі питання стосовно цифрової трансформації освітнього процесу. Віртуальне навчання стає великим кроком у поліпшенні доступу до освіти для тих, хто знаходиться в віддалених або недоступних регіонах. Цифровізація робить можливим за допомогою онлайн-платформ навчання для багатьох учнів, які знаходяться в різних країнах, що особливо актуально в час повномасштабної війни в Україні. Однак нові технології кидають і виклики. Автор розглядає досвід і вчителів ліцею, що оволоділи новими технологіями, щоб вчити учнів користвуватись ними в освітньому процесі відповідально та успішно і продовжують вдосконалюватися!
    Успішної праці Вам, пані Олено.

    ВідповістиВидалити
  3. Повністю згодна з Томаченко О.Г., авторкою даної статті, щодо важливості цифрової трансформації освітнього простору. Цифрові технології дозволяють інтенсифікувати освітній процес, зробити його мобільним, диференційованим, пристосованим до реалій часу. А головне, цифрові технології уможливлюють забезпечення неперервності навчання в умовах війни. Більш того, система освіти і науки України має докорінно змінитися і відповідати світовим тенденціям цифрового розвитку для успішної реалізації кожною людиною свого потенціалу. На сьогодні дедалі більше професій потребують набуття високого рівня цифрових компетентностей і володіння новітніми технологіями. Пишаюся колегами, які активно користуються всіма можливостями, що надають сучасні технології.
    Дякую за цікаву статтю!

    ВідповістиВидалити
  4. Наталія Скобіоалесічня 08, 2024

    Дякую за вашу статтю. На мій погляд, дуже важливо, що була звернута увага на необхідність вдосконалювати заходи з кібербезпеки, включаючи використання захисних програм, регулярне навчання персоналу з питань безпеки та створення стандартів безпеки для внутрішніх мереж та систем. Це виклик сьогодення, який беззаперечно необхідний і важливий для нашої держави, особливо в час випробовувань.

    ВідповістиВидалити
  5. Верещак Світланасічня 09, 2024

    Дана стаття піднімає важливі питання стосовно цифрової трансформації освітнього процесу. Віртуальне навчання стає великим кроком у поліпшенні доступу до освіти для тих, хто знаходиться в віддалених або недоступних регіонах. Цифровізація робить можливим за допомогою онлайн-платформ навчання для багатьох учнів, які знаходяться в різних країнах, що особливо актуально в час повномасштабної війни в Україні.

    ВідповістиВидалити
  6. Анна Алєксєєвасічня 09, 2024

    Дякую автору статті за актуальну тему, яка на сьогоднішній час має важливе значення . Адже кожен вчитель повинен вміти користуватися сучасними інформаційними технологія і всіляко використовувати їх у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити
  7. Погоджуюсь з автором статті. Тема статті піднімає важливі питання щодо цифровізації освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую за актуальну статтю. Повністю згодна з автором статті, що сучасний вчитель повинен оволодівати новими технологіями та використовувати їх в освітньому процесі. Вважаю, майбутнє освіти, залежить від сучасного вчителя.
    Успішної праці Вам пані Олено.

    ВідповістиВидалити
  9. Кондратенко Вікторіясічня 09, 2024

    Перехід освітнього процесу в цифровий формат змінює традиційні ролі вчителів та учнів, відкриваючи нові перспективи для обох сторін. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю, так, дійсно тема про трансформацію освітнього середовища в часи цифровізації є актуальною натепер. Стаття розкриває проблематику цього питання, що є корисним для покращення самого освітнього процесу. Бажаю подальших успіхів!

    ВідповістиВидалити
  11. Стрімкий розвиток цифрових технологій змушує сучасного вчителя опановувати всі онлайн джерела інформації для навчання. Віртуальне навчання руйнує кордони,дає можливість учневі та вчителеві бути завжди на зв"язку. Вивчення фізики за допомогою віртуальних лабораторій зацікавить учнів. Бажаю успіхів у вашій роботі

    ВідповістиВидалити
  12. Цифрова трансформація здійснює безпосередній вплив на діяльність учасників освітнього процесу та відкриває нові горизонти навчання. У статті досліджено питання цифровізації освітнього середовища, що забезпечує ефективне використання педагогами потенціалу цифрових технологій, підвищення якості надання освітніх послуг. Окреслено основні завдання цифрової трансформації, що сприятимуть створенню нових моделей навчання для співпраці та розвитку особистості. Дякую за статтю!

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую за цікаву і змістовну статтю. Зараз як ніколи вчителі повинні володіти цифровою майстерністю. Це вимоги сучасності і сьогодення.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зацікавити учня у вивченні шкільних дисциплін, це запорука високих результатів.
      В роботі вчителя я знайшла для себе дієві поради, які буду використовувати в своїй роботі.
      Дякую.

      Видалити
  14. Дякую за змістовну статтю. Розвиток освітньої галузі в Україні шляхом використання цифрових технологій є ключовим засобом забезпечення широких можливостей вільного розвитку особистості. Онлайн-платформи стають не лише джерелом інформації, але і інтерактивним середовищем для здобуття знань,

    ВідповістиВидалити
  15. Людмила Депутатовасічня 17, 2024

    Згодна з авторкою статті, Томаченко О., що цифрові технології дали можливість учням навчатися в будь-якому місці і у будь-який зручний для них час. Також сучасні технології зробили процес навчання цікавим для учнів, адже вони мають змогу використовувати звичні для них гаджети. Онлайн-платформи є джерелом цікавої та корисної інформації. Учні та вчителі мають змогу підібрати відео, відеоуроки, ігри, онлайн-лекції, які відповідають їх власному стилю навчання. Учні стають відповідальними учасниками освітнього процесу, адже вони самі обирають спосіб отримання інформації та мають доступ до різноманітних джерел.

    ВідповістиВидалити
  16. Запропонована до обговорення тема є актуальною з точки зору сучасної наукової думки та надважливою для вчителів-практиків. Авторка статті пропонує фундаментальний розгляд теоретичних робіт з теми, а також власний практичний досвід. Вважаю, що матеріал статті може бути вдало використаний в практичній роботі вчителів міста. Дякую Вам за творчу працю!

    ВідповістиВидалити
  17. Пані Олена розкрила у своїй статті важливість запровадження цифрових технологій у навчальні програми, використання онлайн-ресурсів та інтерактивних платформ, а також впровадження концепцій дистанційного навчання вносить інновації в традиційні методики. Безумовно, сучасне освітнє середовище стає більш доступним, гнучким і адаптованим до індивідуальних потреб учнів. Дякую за викладений матеріал!

    ВідповістиВидалити
  18. Настасія Андрєєвасічня 21, 2024

    Вітаю! В нас час дійсно корисною і актуальною є тема транформації освітнього середовища. Це дає більше можливостей як для учнів, так і для вчителів в освітньому процесі. У кожного учня є змогла опоацьовувати інформацію у зручний для себе час та співпрацювати з вчителем, що сприяє кращому навчанню та всебічному розвитку.
    Дякую за Вашу статтю, бажаю творчої наснаги у наступних роботах!

    ВідповістиВидалити
  19. Вітаю! В наш час, дійсно, корисною і актуальною є тема транформації освітнього середовища. Це дає більше можливостей, як для учнів, так і для вчителів в освітньому процесі. У кожного учня є змога опрацьовувати інформацію у зручний для себе час та співпрацювати з вчителем, що сприяє кращому навчанню та всебічному розвитку.
    Дякую за Вашу статтю, бажаю творчої наснаги у наступних роботах!

    ВідповістиВидалити