Дякую колезі за викладений матеріал і змогу долучитися до досвіду її роботи. Також в своїй роботі, особливо на початковому етапі, завжди використовую шумові лото та дидактичні ігри з немовленнєвими звуками для формування слухової уваги.
Дякую колезі за викладений матеріал і змогу долучитися до досвіду її роботи. Також в своїй роботі, особливо на початковому етапі, завжди використовую шумові лото та дидактичні ігри з немовленнєвими звуками для формування слухової уваги. Флерчук Тетяна, вчитель- логопед.
Дякую за статтю. Все чітко, структуровано та зрозуміло. І дійсно без звукового лото робота над формуванням фонематичного слуху виявляється менш ефективною
Враховуючи сучасні методи підходу до корекційної роботи з дітьми з порушенням вад мовлення, у своїй статті Ірина Петрівна Сідун розкриває як доцільно використовувати інформаційно-комунікативні технології при формуванні слухового гнозису. Знайомить з етапами роботи із звуковим лотом. Форми і методи роботи, запропоновані у статті, доцільно використовувати у своїй роботі логопеду, вихователю і батькам . Дякую колего за цікаву статтю!Вчитель-логопед Бондарєва К.А.
Дякую за статтю. Цікавий і обґрунтований виклад матеріалу дозволяє навіть вихователю не логопедичної групи зрозуміти причини мовленнєвих проблем дітей та викликає бажання більш частіше використовувати на заняттях ІКТ з метою розвитку слухової уваги та уяви. Єфімова О.Л. вихователь.
Змістовна та корисна стаття. Звукове лото надзвичайно корисний матеріал для роботи з дітьми, дає гарні результати. Дякую, що в своїй роботі описали саме цей важливий метод роботи. Психолог ДНЗ 19 Батрак Анна
Щиро дякую за цікаву статтю. Все викладено чітко, послідовно і доступною мовою. Ця стаття буде корисною не лише колегам, але й батькам, щоб краще зрозуміти труднощі своєї дитини та допомогти їй у їх подоланні . Я мала можливість бути присутньою на занятті та семінарі- практикумі Сідун Ірини Петрівни, де була представлена робота зі звуковим лото і можу сказати, що такий вид робота викликає захват не лише у дітей, а й у дорослих. Вихователь логопедичної групи Галагоза Я.П.
Дякую за змістовну інформацію. Розвиток мовлення - це складний процес. Який дійсно в першу чергу полягає в розвитку фонематичних процесів. Звукове лото забезпечує розвиток фонематичного слуху. Робота з ним приносить дітям задоволення.
Авторка змістовно,доступно і чітко розкрила питання. І я згодна з пані Іриною,що інформаційно-комунікаційні технології є ефективним технічним засобом,за допомогою якого можна значно збагатити корекційно-розвиваючий процес. Щербина Олена,вчитель-логопед,ДНЗ#15.
Дякую, Ірино Петрівно, за доступне розкриття даної теми. Цікава стаття, наповнена корисною та сучасною інформацією, з якою потрібно ознайомлювати не тільки педагогів, а й батьків обов'язково! Адже чим раніше почнеться розвивальна та корекційна робота, тим успішнішим буде результат! З повагою, вихователь логопедичної групи "Пізнайки"
Дякую колезі за викладений матеріал і змогу долучитися до досвіду її роботи. Також в своїй роботі, особливо на початковому етапі, завжди використовую шумові лото та дидактичні ігри з немовленнєвими звуками для формування слухової уваги.
ВідповістиВидалитиАвтор чітко розкрила питання ІНФОРМАЦІЙНО – КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ЛОГОПЕДА , змістовно, доступно та цікаво . Молодець!
Видалити
ВідповістиВидалитиДякую колезі за викладений матеріал і змогу долучитися до досвіду її роботи. Також в своїй роботі, особливо на початковому етапі, завжди використовую шумові лото та дидактичні ігри з немовленнєвими звуками для формування слухової уваги. Флерчук Тетяна, вчитель- логопед.
Дякую за статтю. Все чітко, структуровано та зрозуміло. І дійсно без звукового лото робота над формуванням фонематичного слуху виявляється менш ефективною
ВідповістиВидалитиВраховуючи сучасні методи підходу до корекційної роботи з дітьми з порушенням вад мовлення, у своїй статті Ірина Петрівна Сідун розкриває як доцільно використовувати інформаційно-комунікативні технології при формуванні слухового гнозису. Знайомить з етапами роботи із звуковим лотом. Форми і методи роботи, запропоновані у статті, доцільно використовувати у своїй роботі логопеду, вихователю і батькам . Дякую колего за цікаву статтю!Вчитель-логопед Бондарєва К.А.
ВідповістиВидалитиДякую за статтю. Цікавий і обґрунтований виклад матеріалу дозволяє навіть вихователю не логопедичної групи зрозуміти причини мовленнєвих проблем дітей та викликає бажання більш частіше використовувати на заняттях ІКТ з метою розвитку слухової уваги та уяви. Єфімова О.Л. вихователь.
ВідповістиВидалитиЗмістовна та корисна стаття. Звукове лото надзвичайно корисний матеріал для роботи з дітьми, дає гарні результати. Дякую, що в своїй роботі описали саме цей важливий метод роботи. Психолог ДНЗ 19 Батрак Анна
ВідповістиВидалитиЩиро дякую за цікаву статтю. Все викладено чітко, послідовно і доступною мовою. Ця стаття буде корисною не лише колегам, але й батькам, щоб краще зрозуміти труднощі своєї дитини та допомогти їй у їх подоланні .
ВідповістиВидалитиЯ мала можливість бути присутньою на занятті та семінарі- практикумі Сідун Ірини Петрівни, де була представлена робота зі звуковим лото і можу сказати, що такий вид робота викликає захват не лише у дітей, а й у дорослих.
Вихователь логопедичної групи Галагоза Я.П.
Дякую автору за статтю, бажаю успіхів у роботі.
ВідповістиВидалитиДякую за змістовну інформацію. Розвиток мовлення - це складний процес. Який дійсно в першу чергу полягає в розвитку фонематичних процесів. Звукове лото забезпечує розвиток фонематичного слуху. Робота з ним приносить дітям задоволення.
ВидалитиАвторка змістовно,доступно і чітко розкрила питання. І я згодна з пані Іриною,що інформаційно-комунікаційні технології є ефективним технічним засобом,за допомогою якого можна значно збагатити корекційно-розвиваючий процес. Щербина Олена,вчитель-логопед,ДНЗ#15.
ВідповістиВидалитиЗгодна з Іриною Петрівною на 100%! Стаття цікава і лаконічна! Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиДякую, Ірино Петрівно, за доступне розкриття даної теми. Цікава стаття, наповнена корисною та сучасною інформацією, з якою потрібно ознайомлювати не тільки педагогів, а й батьків обов'язково! Адже чим раніше почнеться розвивальна та корекційна робота, тим успішнішим буде результат! З повагою, вихователь логопедичної групи "Пізнайки"
ВідповістиВидалити