Інтерактивний вернісаж педагогічних знахідок-2024. Разом до ПЕРЕМОГИ!

Ірина СІДУН

13 коментарів:

  1. Дякую колезі за викладений матеріал і змогу долучитися до досвіду її роботи. Також в своїй роботі, особливо на початковому етапі, завжди використовую шумові лото та дидактичні ігри з немовленнєвими звуками для формування слухової уваги.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Автор чітко розкрила питання ІНФОРМАЦІЙНО – КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ ЛОГОПЕДА , змістовно, доступно та цікаво . Молодець!

      Видалити

  2. Дякую колезі за викладений матеріал і змогу долучитися до досвіду її роботи. Також в своїй роботі, особливо на початковому етапі, завжди використовую шумові лото та дидактичні ігри з немовленнєвими звуками для формування слухової уваги. Флерчук Тетяна, вчитель- логопед.

    ВідповістиВидалити
  3. Олена Кушпільсічня 08, 2024

    Дякую за статтю. Все чітко, структуровано та зрозуміло. І дійсно без звукового лото робота над формуванням фонематичного слуху виявляється менш ефективною

    ВідповістиВидалити
  4. Враховуючи сучасні методи підходу до корекційної роботи з дітьми з порушенням вад мовлення, у своїй статті Ірина Петрівна Сідун розкриває як доцільно використовувати інформаційно-комунікативні технології при формуванні слухового гнозису. Знайомить з етапами роботи із звуковим лотом. Форми і методи роботи, запропоновані у статті, доцільно використовувати у своїй роботі логопеду, вихователю і батькам . Дякую колего за цікаву статтю!Вчитель-логопед Бондарєва К.А.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за статтю. Цікавий і обґрунтований виклад матеріалу дозволяє навіть вихователю не логопедичної групи зрозуміти причини мовленнєвих проблем дітей та викликає бажання більш частіше використовувати на заняттях ІКТ з метою розвитку слухової уваги та уяви. Єфімова О.Л. вихователь.

    ВідповістиВидалити
  6. Змістовна та корисна стаття. Звукове лото надзвичайно корисний матеріал для роботи з дітьми, дає гарні результати. Дякую, що в своїй роботі описали саме цей важливий метод роботи. Психолог ДНЗ 19 Батрак Анна

    ВідповістиВидалити
  7. Щиро дякую за цікаву статтю. Все викладено чітко, послідовно і доступною мовою. Ця стаття буде корисною не лише колегам, але й батькам, щоб краще зрозуміти труднощі своєї дитини та допомогти їй у їх подоланні .
    Я мала можливість бути присутньою на занятті та семінарі- практикумі Сідун Ірини Петрівни, де була представлена робота зі звуковим лото і можу сказати, що такий вид робота викликає захват не лише у дітей, а й у дорослих.
    Вихователь логопедичної групи Галагоза Я.П.

    ВідповістиВидалити
  8. Ганна Запорожецьсічня 15, 2024

    Дякую автору за статтю, бажаю успіхів у роботі.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за змістовну інформацію. Розвиток мовлення - це складний процес. Який дійсно в першу чергу полягає в розвитку фонематичних процесів. Звукове лото забезпечує розвиток фонематичного слуху. Робота з ним приносить дітям задоволення.

      Видалити
  9. Авторка змістовно,доступно і чітко розкрила питання. І я згодна з пані Іриною,що інформаційно-комунікаційні технології є ефективним технічним засобом,за допомогою якого можна значно збагатити корекційно-розвиваючий процес. Щербина Олена,вчитель-логопед,ДНЗ#15.

    ВідповістиВидалити
  10. Згодна з Іриною Петрівною на 100%! Стаття цікава і лаконічна! Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую, Ірино Петрівно, за доступне розкриття даної теми. Цікава стаття, наповнена корисною та сучасною інформацією, з якою потрібно ознайомлювати не тільки педагогів, а й батьків обов'язково! Адже чим раніше почнеться розвивальна та корекційна робота, тим успішнішим буде результат! З повагою, вихователь логопедичної групи "Пізнайки"

    ВідповістиВидалити